Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies töissä puolustusvoimissa ja

Vierailija
16.12.2018 |

aina kiire. En tarkalleen tiedä mitä siellä tekee, kun tuntui niin epäolennaiselta tiedolta ja humalluin ihastuksesta ihan täysin. Ottaa itse yhteyttä halutessaan tapaamista ja sitten tuleekin töissä yllätyksiä eikä tapaaminen toteudu ja kuulemma harmittaa. Hän on siis aloitteellinen. Tämä on minulle aika rankkaa. Mikähän tässäkin on oikein?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit olen kateellinen sinulle ap!

Vierailija
42/53 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitsit olen kateellinen sinulle ap!

Samoin, upseerit on seksikkäitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap nyt sössi turhaan suhdetta!

Vierailija
44/53 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun vaarini työskenteli myös armeijassa. Kyllä ainakin hänelle saattoi tulla töihin komennuksia ihan yhtäkkiä. 

Niinpä. Sotia syttyy tuon tuostakin. Kapiaiset joutuvat juoksemaan vähän väliä komentopaikalle.

Kaikkia harjoituksia ei aina ilmoiteta etukäteen sinä näsäviisastelija <3

Kyllä todellakin ilmoitetaan harjoitukset kantahenkilökunnalle etukäteen.

Jos jonkun mies on väittänyt vaimolleen että harjoituksia ei ilmoiteta etukäteen, niin nyt on nainen tullut huijatuksi :D HARJOITUKSIA EI JÄRJESTETÄ TUOSTA VAAN. Kantahenkilökunta varmasti tietää niistä etukäteen.

Tehtävästä riippuen voi toki tulla kiireellisiä menoja. Jos on tällainne tehtävä, niin ihan syystä jättänyt sen kertomatta sinulle.

Ja miksi vaarini valehtelisi tästä minulle :D

Voi jumalauta. Joko vaarillasi on salattavaa, tai sitten aika on ollut joskus eri. Minulla on varmasti ajantasaisempaa tietoa puolustusvoimien toiminnasta.

No mutta tehän olette samaa mieltä! Eli että jossain tehtävissä voi komennuksia tulla yllättäen ja kaikesta ei voi kertoa!

Vierailija
45/53 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun vaarini työskenteli myös armeijassa. Kyllä ainakin hänelle saattoi tulla töihin komennuksia ihan yhtäkkiä. 

Niinpä. Sotia syttyy tuon tuostakin. Kapiaiset joutuvat juoksemaan vähän väliä komentopaikalle.

Kaikkia harjoituksia ei aina ilmoiteta etukäteen sinä näsäviisastelija <3

Kyllä todellakin ilmoitetaan harjoitukset kantahenkilökunnalle etukäteen.

Jos jonkun mies on väittänyt vaimolleen että harjoituksia ei ilmoiteta etukäteen, niin nyt on nainen tullut huijatuksi :D HARJOITUKSIA EI JÄRJESTETÄ TUOSTA VAAN. Kantahenkilökunta varmasti tietää niistä etukäteen.

Tehtävästä riippuen voi toki tulla kiireellisiä menoja. Jos on tällainne tehtävä, niin ihan syystä jättänyt sen kertomatta sinulle.

Ja miksi vaarini valehtelisi tästä minulle :D

Voi jumalauta. Joko vaarillasi on salattavaa, tai sitten aika on ollut joskus eri. Minulla on varmasti ajantasaisempaa tietoa puolustusvoimien toiminnasta.

No mutta tehän olette samaa mieltä! Eli että jossain tehtävissä voi komennuksia tulla yllättäen ja kaikesta ei voi kertoa!

No ei olla. Komennus ja harjoitus on kaksi täysin eri asiaa.

Vierailija
46/53 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä, ”Mieheni on...” -aloituksia, missä haukutaan miestä, on niin paljon, että tulee mieleen, onko niiden takana feministitrolli tms. joka kylvää vihaa ja riitaa miesten ja naisten välille?

Vierailija
47/53 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä aloituksessa on kyse vain siitä, että hölmö tyttö pääsee mainostamaan, että on napannut sotilaan.

Vierailija
48/53 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä aloituksessa on kyse vain siitä, että hölmö tyttö pääsee mainostamaan, että on napannut sotilaan.

Mitä nappaamista sotilaissa on? Keskinkertaiset palkat ja huonot työajat.

Vierailija
49/53 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vielä, kiitos myös fiksuista vastauksista. Meillä natsas jutut niin hyvin yhteen heti, että noin ohimennen vain kuitattiin mitä työtä teemme ja hän kertoi työskentelevänsä pv ja oli harjoituksissa silloin. Minä en tosiaankaan tunne näitä asioita, onko hän sitten upseeri vai mikä? Tiedän vain että kolahti ja lujaa ja hänkin oli innoissaan ja nytvain ehdottelee ja joutuu perumaan jne. Olen hajalla.

Vierailija
50/53 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on toi ketju missä voi kertoa kaikista epätoivoisista jutuista mitä on tehny ihastuksen takia niin sun kannattais varmaan ilmoittautua siellä.

Vierailija
51/53 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoiset jutut ihastuksen suhteen? Kirjoitin tälle palstalle? Onhan se toki niinkin.

Vierailija
52/53 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kyseinen mies näkee tämän keskustelun ja ymmärtää juosta karkuun.

Vierailija
53/53 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi