Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miespuolinen ystävä estää parisuhteen hakemisen

Vierailija
16.12.2018 |

Muut luulevat että seurustellaan, vaikka se ei ole niin. Mies myös kuvittelee, että olen hänen tyttöystävänsä, vaikka meillä ei ole edes seksiä ollut koskaan. Tunnettu 5 vuotta. Eikö ole parempi unohtaa tämä ystävyys siten?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo. Oletteko molemmat ns. erityisiä vai miksi pidät tuollaista "ystävää"?

Vierailija
2/21 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään muulla tällaista tilannetta tai kokemusta? ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudolta. Miten mies tuo ilmi sen että seurustelette?

Vierailija
4/21 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis wttä luulee seurustelevansa

Vierailija
5/21 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haloo. Oletteko molemmat ns. erityisiä vai miksi pidät tuollaista "ystävää"?

Itse olen ihan normaali heteroseksuaalinen nainen, mutta tämä mies taitaa olla jus mainitsemaasi tyyppiä. Olen huono hylkäämään ihmisiä, mutta mielestäni nyt pitäisi kyllä unohtaa tämä tapaus. ap.

Vierailija
6/21 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni ei mene eteenpäin, kun tämä mies pyörii ympärilläni joka päivä suunnilleen. En saa tästä ystävyyssuhteesta yhtään mitään. Olen vaan aika tunteellinen ihminen. Miten katkaisen ystävyyden? Sanonko suoraan vaan ajatukseni? Hänen on pakko tajuta siten? ap.

Vierailija
7/21 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän yskän. Yksi tuttuni on sinkku ja hänen paras ystävänsä on parisuhteessa oleva mies. Hengaavat tosi paljon yhdessä baareissa etc ja itsekin kuvittelin pitkään että he ovat pari. Ja siis ihan platoninen suhde. Mutta jotenkin varmaan vaikea jonkun lähestyä kun heti oletus on että mies ja nainen ei koskaan oo vain kavereita...

Vierailija
8/21 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä nämä "muut" ovat? Elättekö jossain pienessä kylässä, jossa kaikki tuntevat toisensa?

Mutta ehkä kannattaisi ottaa vähän etäisyyttä tähän ystävään, ja tehdä hänelle selväksi, että ette seurustele eikä sinulla ole sellaisia aikeitakaan. Ja etsiä kumppania jostain nykyisten piirien ulkopuolelta.

Vierailija
9/21 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa oudolta. Miten mies tuo ilmi sen että seurustelette?

Antaa muiden ymmärtää niin. Ja muut varsinkin luulevat niin, koska eivät tiedä. Minua pidetään varattuna, vaikka en todellakaan ole. ap.

Vierailija
10/21 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olet selvästi jo päättänyt lopettaa ystävyyden, joten tuumasta toimeen. Ilmoitat että et halua/pysty olemaan hänen ystävänsä ja toivot ettei hän enää ole sinuun yhteydessä, homma hoidettu.

Vierailija
11/21 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olet selvästi jo päättänyt lopettaa ystävyyden, joten tuumasta toimeen. Ilmoitat että et halua/pysty olemaan hänen ystävänsä ja toivot ettei hän enää ole sinuun yhteydessä, homma hoidettu.

Näin se on tehtävä, että voin jatkaa elämääni ja ehkä löytääkin jonkun miehen siten. Pakko kyllä varmaan laittaa estot puhelimeen, sillä hän ei muuten varmaan lopeta yhteydenpitoa. Ehkäpä laitan kohteliaan viestin, jossa ensin kehun häntä ja sitten vaan kerron, että elämäntilanteeni on sellainen, että  tarvitsen aikaa itselleni, jotta voin jatkaa eteenpäin? Ja siksi pitää varmaan laittaa näin, koska hän tosiaan kuvittelee, että olemme joku pariskunta:)

Vierailija
12/21 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
13/21 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös ollut mustasukkaisia miespuolisia ystäviä. En ollut heistä koskaan siinä mielessä edes kiinnostunut, mutta kuulin jälkeenpäin, että yksikin oli mm sanonut muille miehille, että "ei saa syödä hänen kuormastaan, että minä olen hänen". Karmivaa.

Vierailija
14/21 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voishan AP nyt vaan ottaa omaa aikaa eikä hengailla mmiespuolisen ystävän kanssa.

Mulla on naispuolinen ystävä, hyvä ystävä ja ex 20 vuoden takaa. Kyllä se ystävyyden alkutaipaleella olin minä joka piti etäisyyttä ja monissa konserteissa meitä luultiinkin pariskunnaksi, mikä heikensi mun mahkuja päästä eteenpäin elämässä. Pari kertaa kuussa on hyvä tahti nähdä toisen sukupuolista ystävää, ei joka päivä. Ei silti enhän mä näe ketään ystäviäni päivittäin.

Vierailija
15/21 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks tyyppi, huomattavasti nuorempi, ei oo sillee ystävä. Mut ja jotain ongelmaa. Jotkut nyt vaan kuvittelee kirkkohäitä tjt eikä haaveilussa mitään vikaa. Kaikenlainen omistelu saa kyllä äänestämään jaloilla. Oli kyseessä kuka vain.

Vierailija
16/21 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

V**tu että sä oot ap tyhmä. Katkaiset vaan yhteyden pidon? ei voi olla niin vaikeeta. Huoh

Vierailija
17/21 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itse antanut tämän tapahtua. Tilanteesta on nyt tullut sellainen, että ei siihen poika- tai tyttöystäviä mahdu. Miespuolinen kaverisi on ihastunut sinuun ja tehnyt itsestään käytännössä "poikaystäväsi". Vaikka kuinka väittäisit muuta, on miespuolinen ystävä, jonka kanssa hengailet päivittäin, käytännössä puolisosi. Ei siihen ketään väliin mahdu, ellet aktiivisesti kehittele hajurakoa. Tuttavapiirissä on tällainen "pariskunta", joka ajautui lopulta jopa asumaan yhteen. Eivät seurustele, mutta on sanomattakin selvää, että kummallakaan ei ole poika- tai tyttöystävää. Kolmanneksi pyöräksikö jonkun sinne pitäisi uskaltautua?

Vierailija
18/21 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei tuo ole ystävyyttä, että olet tilanteessa tahtomattasi.

Vierailija
19/21 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet itse antanut tämän tapahtua. Tilanteesta on nyt tullut sellainen, että ei siihen poika- tai tyttöystäviä mahdu. Miespuolinen kaverisi on ihastunut sinuun ja tehnyt itsestään käytännössä "poikaystäväsi". Vaikka kuinka väittäisit muuta, on miespuolinen ystävä, jonka kanssa hengailet päivittäin, käytännössä puolisosi. Ei siihen ketään väliin mahdu, ellet aktiivisesti kehittele hajurakoa. Tuttavapiirissä on tällainen "pariskunta", joka ajautui lopulta jopa asumaan yhteen. Eivät seurustele, mutta on sanomattakin selvää, että kummallakaan ei ole poika- tai tyttöystävää. Kolmanneksi pyöräksikö jonkun sinne pitäisi uskaltautua?

Kiitos. olet täysin oikeassa. Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin katkaista välit ihan kokonaan.  Tämä miespuolinen ystävä ei sitä muuten ymmärrä. Olen yrittänyt ennenkin ja on kuin olisin vaan jotain oikutellut ja ollut huonon päivä ja sitten aina hellyn yksinäisyyttäni, että niin kai ja blaa blaa...ap.

Vierailija
20/21 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se on tehtävä, että voin jatkaa elämääni ja ehkä löytääkin jonkun miehen siten. Pakko kyllä varmaan laittaa estot puhelimeen, sillä hän ei muuten varmaan lopeta yhteydenpitoa. Ehkäpä laitan kohteliaan viestin, jossa ensin kehun häntä ja sitten vaan kerron, että elämäntilanteeni on sellainen, että  tarvitsen aikaa itselleni, jotta voin jatkaa eteenpäin? Ja siksi pitää varmaan laittaa näin, koska hän tosiaan kuvittelee, että olemme joku pariskunta:)

Jätä kehut väliin. Jos kehut miestä tyyliin "olet tosi mukava, mutta...", kohta meillä on taas yksi uusi mies palstalla valittamassa, miksi mukava mies ei kelpaa.

Sanot vain, että yhteydenpito on mennyt liian tiiviiksi, että hän on ymmärtänyt jotain väärin ja te ette todellakaan ole pariskunta. Sillä sipuli.