Eroat pitkästä suhteesta. Mitä tapahtuu:
Kommentit (13)
Saa vastata muutakin jos oli huonot vaihtoehdot
ap
"Olen yksin kunnes löytyy uusi riittävän kiinnostava joka haluaa suhteen kanssani, vaikka menisi vuosia."
Olen ollut nyt pari vuotta sinkkuna. Ero tuli minulle yllätyksenä, ja aika kauan kesti koota itsensä kasaan eikä siinä tullut mieleenkään hankkiutua uuteen suhteeseen. Nyt olen n. puolen vuoden ajan ajatellut, että olen valmis uuteen suhteeseen, mutta en väkisin. Pidän mielen ja sydämen avoimena, mutta pärjään hyvin yksinkin niin kauan kunnes jokin hyvä mies löytyy.
Av:lla pari vuotta yksin ollut on nirso. Eli tuo eka vaihtoehto on aika mahdoton av:n logiikalla.
Miinusäänen sijaan voisi vastata vaikka viestillä :D
Jännä että noin monta ääntä ekalle optiolle. Ajattelin, että vähemmän, syistä jotka 4 kirjoitti. Itse olen naamatustenkin kohdannut oletuksia nirsoudesta, kun en ole vieläkään pariutunut ja erosta on jo kolme vuotta. Av:lla sitten sinkun nirsous onkin kiistaton tosiasia. :D
ap
Mikään vaihtoehdoista ei sopinut. Ajauduin/hankkiuduin/minut iskettiin uuteen suhteeseen eroseminaarissa! Eli mies jätti yllättäin, romahdin ja jouduin jopa sairaalahoitoon. Ennen eropapereiden jättämistä asuin jo uuden miehen kanssa, vaikka olin ihan sekaisin kaikesta. Eihän se tietenkään kestänyt, vaan eroja ja uusia yrityksiä tuli solkenaan useamman vuoden. Ei vain löytynyt enää ketään sopivaa. Itsetuntemus ja kelpoisuuskriteerit kasvaneet kohisten. Nyt olen sinkkuna 5 vuotta.
Vielä muutama vuosi sitten treffailin, mutta Vihdoin alan opia elämään ilman toivetta parisuhteesta.
Ykkösvaihtoehto. Ei ole mitään pakkoa olla kenenkään kanssa, eikä oikein jaksa etsiäkään.
Olisin yksin lopun ikääni. Osittain siksi, että vierastan/en hallitse nykyajan deittailukulttuuria ja somea ja osaksi myös sen vuoksi että kukaan tuskin haluaisi minua. Siis kukaan normaali/kunnollinen. Itse en kelpuuttaisi ketään mielenterveysongelmista, päihde/alkoholi-ongelmista tai raha-ongelmista kärsivää.
Tällä hetkellä se on tuo kolmas vaihtoehto. Lisäksi listalta puuttui
A) Lähden purjehtimaan enkä piittaa tuon taivaallista mistä tuulet puhaltaa
Sinkkis
Olin edellisen eron jälkeen lähes kahdeksan vuotta yksin. Ensimmäiset vuodet menivät niin, etten voinut edes kuvitella haluavani enää parisuhdetta kenenkään kanssa. Pikkuhiljaa toivo kuitenkin heräsi, mutta muutama vuosi vielä meni siihen, että nykyisen puolisoni tapasin. Hän puolestaan oli ollut leskenä melkein viisi vuotta siinä vaiheessa (sitä en tiedä, minkä verran hänellä oli sinä aikana ollut jotain säätöjä tai lyhyempiä suhteita).
Vastaan vaikka sopivaa vahtoehtoa ei minulle löytynytkään.
otan ensimmäisen joka huolii minut
t.d
hoppista