Mikä saa ihmiset tuijottamaan tuntematonta ihmistä?
Vaikkapa ihan julkisella paikalla tuijotetaan eikä hävetä vaikka jäisi tuijottamisesta kiinni.
Kommentit (47)
Ehkä ne on näitä "en välitä mitä muut minusta ajattelevat" -tyyppejä.
No minä kyllä katselen ihmistä joka on esim. tehnyt tosi räväkän tyylivalinnan pukeutumisen ja/tai hiusten suhteen, ihan samaan tyyliin kuin katson taideteosta.
Kaikki tuijottajat tietenkin himoitsevat minua, niin miehet kuin naisetkin koska olen niin sexy.
Se oli se muutama kymmenen vuotta sitten, kun tulimme metsästä kaupunkiin.
Samaa ihmettelen. Olen ihan normaalin näköinen, pitkähköt tummat hiukset, pukeudun tylsästi tummiin vaatteisiin. AInoa ns. poikkeavuus on, että olen 174 cm pitkä, siis pitkä naiseksi. Ehkä se sitten aiheuttaa sen että minua pitää tuijottaa kuin jotain ihmettä.
Olen niiiiiiiiiiin kyllästynyt tuohon tuijottamiseen, ja olenkin alkanut tuijottaa takaisin. Jos joku tuijottaa, vastaan takaisin. Joka kerta on tuijotus päättynyt. Ja vähän kun vielä nostaa kulmia kysyvästi niin pää kääntyy pois. Rasittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelen. Olen ihan normaalin näköinen, pitkähköt tummat hiukset, pukeudun tylsästi tummiin vaatteisiin. AInoa ns. poikkeavuus on, että olen 174 cm pitkä, siis pitkä naiseksi. Ehkä se sitten aiheuttaa sen että minua pitää tuijottaa kuin jotain ihmettä.
Olen niiiiiiiiiiin kyllästynyt tuohon tuijottamiseen, ja olenkin alkanut tuijottaa takaisin. Jos joku tuijottaa, vastaan takaisin. Joka kerta on tuijotus päättynyt. Ja vähän kun vielä nostaa kulmia kysyvästi niin pää kääntyy pois. Rasittavaa.
Et sä nyt mitenkään poikkeuksellisen pitkä ole ainakaan Suomessa.
Mua kiinnostaa ihmiset. Ei tarvitse olla mitenkään räväkkä tai poikkeava tyyli tai olemus, toiset ihmiset vain kiinnittävät huomiota.
Jos on hyvännäköinen nainen, niin katson. En nyt varsinaisesti tuijota.
Ei 174cm naista kyllä erityisemmin tuijoteta. Yli 180 senttiseen naiseen jo kiinnittää huomiota. Mua tuijotti joku naapurin nainen toissa päivänä taloyhtiön autohallissa. Kävelin siitä vaan läpi autolleni, niin hirveä tuijotus päällä. Koko ajan katsoi päälleni samalla kun käveli pois päin :D
Hyvännäköiset ja kiinnostavan näköiset naiset herättävät huomion. Esimerkiksi kauniit kasvot vetävät kuin magneetti katseen. Siitä ei vaan pääse irti. Oikein pitää itseään herätellä.
Toinen esimerkki on hyvä perse. Katse nauliutuu siihen, eikä laske irti mitenkään. Tuijotus jatkuu vaikka kuinka kauan.
Ihmisessä voi olla jotain omituista jos tuijotetaan.
Mä olen kaunis ja mua tuijotetaan aina..busseissa, metrossa..
Varmaan on tuntemattomasta kiusallista, kun joku tuijottaa. Syynä on heikko itsetunto, jos tulee katseista kiusallinen tai syyllinen olo.
Sinussa vain on sitä jotain, mikä vetää katseen puoleensa.
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa ihmiset. Ei tarvitse olla mitenkään räväkkä tai poikkeava tyyli tai olemus, toiset ihmiset vain kiinnittävät huomiota.
Mutta onko pakko tuijottamalla tuijottaa?
Joskus taannoin uimahallissa jouduin uimaan melkein samaa tahtia erään tuntemattoman naisen kanssa. Naisella oli poikkeuksellisen voimakkaat, hyvännäköiset piirteet. Ilman meikkiä. En saanut kirveelläkään katsettani irti hänestä, kun pysähdyimme altaan matalaan päähän. Tuijotusta jatkui useiden viikonloppujen ajan, lausettakaan ei vaihdettu. Kasvot kummittelevat vieläkin 15 vuoden jälkeen mielessäni.
Tätä minäkin ihmettelen. Jotkut ovat moukkia.