Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa ihmiset tuijottamaan tuntematonta ihmistä?

Vierailija
16.12.2018 |

Vaikkapa ihan julkisella paikalla tuijotetaan eikä hävetä vaikka jäisi tuijottamisesta kiinni.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän minussa on vikana, kun kukaan ei koskaan tuijota 😂

Vierailija
42/47 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitukseni ei ole tuijottaa, mutta voi olla, että pitkään katselen ja vilkuilen, jos nainen on kaunis. 😊🤗

T: Mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään katsomaan, jos joku käyttäytyy poikkeavasti.

Vierailija
44/47 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmettelen. Olen ihan normaalin näköinen, pitkähköt tummat hiukset, pukeudun tylsästi tummiin vaatteisiin. AInoa ns. poikkeavuus on, että olen 174 cm pitkä, siis pitkä naiseksi. Ehkä se sitten aiheuttaa sen että minua pitää tuijottaa kuin jotain ihmettä.

Olen niiiiiiiiiiin kyllästynyt tuohon tuijottamiseen, ja olenkin alkanut tuijottaa takaisin. Jos joku tuijottaa, vastaan takaisin. Joka kerta on tuijotus päättynyt. Ja vähän kun vielä nostaa kulmia kysyvästi niin pää kääntyy pois. Rasittavaa.

174 cm nainen sulautuu vielä hyvin massaan. Varsinkin, jos kyse on nuorten aikuisten ikäluoksta. Eli 174 cm pituus naisella ei aiheuttaisi yksin tuijottamista ainakaan minun osaltani, ellei nainen sitten ole poikkeuksellisen kaunis ja hyvännäköinen. Mutta poikkeuksellisen kaunis ja hyvännäköinen tarkoittaa tässä tapauksessa todellakin sitä, että on niin kaunis, ettei sellaisia näe joka päivä, joka viikko tai edes joka kuukausi.

Vierailija
45/47 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköiset ja kiinnostavan näköiset naiset herättävät huomion. Esimerkiksi kauniit kasvot vetävät kuin magneetti katseen. Siitä ei vaan pääse irti. Oikein pitää itseään herätellä.

Toinen esimerkki on hyvä perse. Katse nauliutuu siihen, eikä laske irti mitenkään. Tuijotus jatkuu vaikka kuinka kauan.

Oleko murkkuikäinen?  Jos olet aikuinen, sinua ei ole kasvatettu? 

Vierailija
46/47 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini meni Kuopioon opiskelemaan, ja ensivaikutelma kaupungista oli "täällä  (Savossa) tuijotetaan torilla enemmän kuin muualla maassa".  Häntä siis häiritsi hämäläisenä kuulemma savolainen tapa katsoa tutkimalla, ja myöskin tapa tehdä tuttavuutta ihan tuntemattoman kanssa.  Tästä on jo jotain 12 vuotta aikaa, voi olla että kaupunki on saanut uutta ilmettä?

Vierailija
47/47 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä sinulla on päälläsi. Jos kovin niukka vaatetus, olet huomioh*ora joka haluaakin tuijotuksia. Se että muutin kuin lentäjämiehet tuijottavat on nyt vain ikävää.

Toinen on näkyvät tatuoinnit, itse koitan ottaa selvää mitä niissä on.  Tämä siis jos se näyttää vähänkään mielenkiintoiselta, joku "älykäs" mietelause ei kiinnosta, koko selän karppi taas kiinnostaa.

Tai sitten hiuksissasi, naamassasi tai vaatteillasi on jotain.

Tai sitten katson ajatuksissani kaukaisuuteen, ja satut olemaan katseeni suunnassa. Tällöin en tosin tuijota sinua, vaikka saatatkin näin kuvitella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä