Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskon että miehelläni on suhde serkkuni kanssa

15.12.2018 |

Kerron nyt koko tarinan, jotta teidän on helpompi tulkita tämä tilanne. Jos joitain kiinnostaa meidän iät niin mies on 26, minä 24 ja serkku 21. Olemme olleet yhdessä kuusi vuotta ja naimisissa 5kk.

Mieheni tapasi serkkuni ensimmäisen kerran kesällä meidän häissä. En ole koskaan ollut erityisen hyvissä väleissä serkkuni kanssa, mutta päätin kuitenkin kutsua hänet häihin, kun en kehdannut jättää yhtä serkkua kutsumatta. Mies tuli heti hyvin toimeen serkkuni kanssa ja ihmetteli miksi en ole aiemmin esitellyt häntä ja että miksi emme ole enemmän tekemisissä. Ja syy siihen on se, että hän asuu toisella puolella suomea, emmekä vain ole pitäneet yhteyttä.

Häiden jälkeen muutimme isompaan asuntoon kun aloin odottaa lasta. Pidimme tuparit ja mieheni ehdotti, että kutsutaan serkku myös. Serkku ei kuitenkaan päässyt tulemaan, mutta ehdotti että tulee seuraavana viikonloppuna muuten vaan meillä käymään. Ja niin hän tulikin, kuten myös seuraavassa kuussa. Hän on syksyn aikana käynyt täällä meidän paikkakunnalla aika paljon, vaikka hän ei meidän lisäksi tunne muita kuin veljensä täältä, jonka luona hän on yleensä yöpynyt. Pahinta oli se kun mieheni lähti serkkuni kanssa kahdestaan baariin sillä aikaa kun olin yövuorossa. Hän tuli kotiin vasta aamulla kun minä tulin kotiin töistä, ja väitti että kävivät vain syömässä baarin jälkeen.

Mieheni myös viestittelee serkulleni aika paljon, mutta he käyttävät siihen Snapchat-sovellusta, jossa viestit häviävät sen jälkeen kun ne on luettu. Eli en voi pyytää näyttämään mitä juttelevat. Nyt he ovat sopineet, että serkku tulee meille jouluksi kun muitakin sukulaisia tulee. Minun mielipidettä ei kysytty.

Pelkään, että mieheni haluaa olla mieluummin serkkuni kanssa ja että jään yksin tulevan lapsen kanssa. En ole asiasta miehelle maininnut, koska en halua vaikuttaa liian mustasukkaiselta. Haluaisin selvittää itse, onko heillä suhde. Miten voisin selvittää kysymättä? Kun en viestejäkään voi lukea.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt pitää olla suunnitelma, koska jos mokaat tämän, niin piilottavat suhteen paremmin, pahimmassa tapauksessa saat vielä vainoharhaisen maineen. En tiedä kestääkö sinulla pokka odottaa joulua ja kerätä silloin paremmat todisteet? Se vaatisi, että esittäisit aivan aavistamatonta siihen saakka.

Sitä minäkin ajattelin. Sen takia en ole vielä asiasta kysynyt, kun haluan tosiaan niitä todisteita ensin. Ehkä pakko odottaa jouluun ja katsoa, mitä tapahtuu.

Ap

Ei tarvitse odotella. Mies teki jo siinä väärin, että kutsui hänet teille jouluksi sinulta kysymättä. Tämä yksin on jo sellainen asia, jota ei tule suvaita.

Vierailija
22/27 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No? No? Joko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohditko ap meidät täysin ja jätit pimentoon?

Vierailija
24/27 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/27 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän tämä tarina ollut suoraan Porvoosta.

1/10 ketjuista on täällä totta, tämä on valtakunnallinen provopalsta. Radiokanavillakin jatkuvasti puhutaan aiheista mitä poimitaan täältä, joten eiköhän se ole selvää että täällä provotaan kovalla kädellä.

Vierailija
26/27 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo tai ei, tätä vain tapahtuu kaikkialla. En ymmärrä miksi ihmiset "pelkäävät vaikuttavansa vainoharhaisilta" eivätkä vain puhu ja sano suoraan! Ja sitten kun otetaan puheeksi niin ollaan ihan huutomerkkiä, uhkaillaan "ethän oo ihastunut, saat kyllä heti pakata tavarasi ja lähteä...".

Jos olisi joku tapa keskustella siinä välissä, niin ehkä salailukaan ei tuntuisi niin kivalta. JOs tietäisi, että epäily otetaan esiin rakastavasti eikä vihalla. Esim. "Kulta haluaisin viettää enemmän aikaa sun kanssa kahdestaan, olet niin tärkeä mulle että ikävöin kun olet illat menossa " tjtn. Jos silloin toinen kehtaa sopia tapaamisia muiden naisystävien kanssa niin joutaakin lähteä.

Vierailija
27/27 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessähän on SINUN serkkusi. Jos sinä et hänestä pidä, etkä halua häntä jouluksi, niin miehelläsi ei pitäisi olla siihen mitään sanomista. Sukulaisuussuhteen perusteella hän ei voi sinua pakottaa katselemaan serkkuasi. Ei tarvitse tuoda julki epäilyjä suhteesta, sanot vain että et halua pitää välejä. Mies ei sitten voi sen varjolla ainakaan mahdollista suhdetta ylläpitää. Se tulee ilmi sitten, jos sellainen on.