Lue keskustelun säännöt.
Haluaisitteko kysyä humalaiselta transihmiseltä jotain?
15.12.2018 |
Siitä vain. En loukkaannu, mutta sopimattomat kysymykset saavat valitettavasti ketjun poistumaan. Ikävä kyllä, koska varmasti haluaisin itse puhua sopimattomia. Av-mammat on fetissini.
Olen transmies.
Kommentit (102)
Mitä eri hormonivalmisteita käytät? Paljonko niistä saa Kela-korvausta ja paljon jää itselle maksettavaa?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mitä mieltä oot siitä, että transnaiset kilpailee naisten urheilusarjoissa? Tai siitä että väkivalta-/seksuaalirikoksista tuomittuja transnaisia sijoitetaan naisten vankiloihin?