Mikä vaimolle harrastukseksi?
Vaimo vaan makaa eikä tee sitten yhtään mitään. Ei kuulemma muka keksi mitään harrastusta. Olen ehdottanut jo tavalliset harrastukset aina numismatiikkaan asti. Mikään ei kelpaa. Ehdotuksia?
Kommentit (16)
Makoillessakin voi harrastaa, jos ylös nouseminen on ylitsepääsemätöntä. Ottaa lehden tai kirjan käteensä. Pikkuhiljaa siitä tulee rutiini.
Joululahjaksi kuntosalille oma valmentaja.
Siivoaminen ja voileipien teko vois olla kiva!
Viininmaistelu on hyvä harrastus.
Terapeutti lienee tuohon tilanteeseen paras, kun mikään ei kiinnosta, syynä on masennus.
Oletko masentanut vaimosi?
Netflixillä alkuun, sitten pyydät vaimon kävelylenkille, kirjastokäynnille, ostat teatteriliput, viet galleriaan, kauppahalliin..
Mites joulustressin kanssa?
Mitä väliä sillä on jos ei ole harrastusta? Käykö edes töissä?
Tää lähti jotenkin oudolla kulmalla. Tarkoitin ihan oikeita harrastuksia. En usko vaimon olevan masentunut eikä minua vaivaa joulustressi.
Jos ei numismatiikka kiinnosta, niin mites ois naimismatikka?
Liikunta on ihan paras harrastus! Sohvaperunan kannattaa ensin mennä johonkin jumpparyhmään, siitä tulee helpommin rutiini kuin yksin puurtamisesta. Jumpparyhmistä saa yleensä hyviä kavereitakin, niin ei kovin helposti jätä jumppaa väliin. Ja sitäpaitsi, jumppaa on niin monta eri lajia, että varmasti jokainen löytää mieleisensä. Nyt juuri ilmoittaudutaan kevään ryhmiin.
käsihoito, vaimosi rupee antamaan käsihoitoja.
Ristisanat, kirjat, sudokut, korttipelit, neulominen?
Tk-lääkärin kautta masennusseulaan ja tarvittaessa hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Joululahjaksi kuntosalille oma valmentaja.
Uuh, ja seksikäs sellainen.
Aloittaja kirjoitti:
Tää lähti jotenkin oudolla kulmalla. Tarkoitin ihan oikeita harrastuksia. En usko vaimon olevan masentunut eikä minua vaivaa joulustressi.
No mä harrastan golfia, joogaa, kieliä, viimeisin venäjä, politiikkaa opiskelin avoimessa eli valtio-oppia, joogaa ja aerojoogaa, tankotanssia, vesijuoksua, mielellään luonnonvedessä, öljy- ja vesivärimaalausta työväenopistossa, kankaankudontaa ja matonkudontaa, etnisten ruokien kursseja jne.
Haluaisin päästä autonkorjauskurssille, kuoroon, tähtitiede-kerhoon, lukupiiriin ja johonkin kulttuurikerhoon, mutten ole vielä päässyt.
Lopeta jo. Miksi luulet että kukaan uskoo näitä satujasi? Aikuinen nainen eikä ikinä opi.
Salarakas piristää aina. Kysy vaikka jotain työkaveriasi vaimosi viihdykkeeksi.