Haluaisitteko kysyä humalaiselta transihmiseltä jotain?
Siitä vain. En loukkaannu, mutta sopimattomat kysymykset saavat valitettavasti ketjun poistumaan. Ikävä kyllä, koska varmasti haluaisin itse puhua sopimattomia. Av-mammat on fetissini.
Olen transmies.
Kommentit (102)
Kummalla sukupuolella on ahtaampi rooli sosiaalisesti, kummalla enemmän vapautta?
Kun sulla nyt on kokemusta molemmista.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinulla ole köyttä vai etkö osaa kuuklata solmua? Muista riittävä korkeus!
Mikä on mennyt vikaan sinun kohdallasi? Onko Äo:si niin alhainen ettet ole osannut suorittaa omalla kohdallasi kyseistä toimenpidettä? Pitääkö sinulle palkata apustaja? Suomessa ei taid eutanasia olla tosin vielä ihmisten kohdalla laillista. Mutta maksetaanko sulle kulut ulkomaille niin pääset toteuttamaan fantasiasi.
Vierailija kirjoitti:
Kummalla sukupuolella on ahtaampi rooli sosiaalisesti, kummalla enemmän vapautta?
Kun sulla nyt on kokemusta molemmista.
Sanoisin, että sosiaalisesti naisilla on enemmän vapautta. Tosin miehet otetaan vakavammin. Miehillä on mielestäni huomattavasti ahtaampi rooli sosiaalisesti
ap
Mua ärsyttää se, että naisten oletetaan olevan aina iloisia ja hymyilevän ja puhuvan paljon. Miehet saa jurottaa ja vastailla viiveellä jos ollenkaan ja se kuuluu asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MP "transtrenderit"
siis esimerkiksi tyyppi johon tää äijä reagoi:
Kalvin Garrah on ihminen, johon mua saa ihan hyvin verrata kun puhutaan transasioista. Olen häntä paljon vanhempi, mutta samaa mieltä ihan täysin.
Kalvin puhuu asiaa. Vaatii paljon, että uskaltaa puhua sillä tavalla.
ap
Mahtavaa ^^
Aikalailla olen samoilla linjoilla sun ja Kalvinin kanssa. Mun mielestä tää muotitransuilu on lähtenyt aivan käsistä. Sukupuolia ei ole 693060430321miljoonaa eikä kukaan ole transmies, koska haluaa leikata hiuksensa lyhyeksi ja ottaa septumin.
Jep, Kalvin on sanonut lähes kaiken puolestani. Mä olen kuullut tosi outoja juttuja nun rintojenpoiston tehneeltä kirurgilta, koska se kuvitteli mun olevan yksi "niistä". Olen 30v ja näytän alaikäiseltä kuten monet transmiehet. Se kirurgi kertoi mulle outoja juttuja kun tahusi ikäni, ja että mun "identiteettini" on mies.
Nämä trenderit on Suomessakin ihan aito ilmiö.
Olen käynyt transtukiryhmissä, mutta niitä kontrolloi ihmiset, jotka ei edes ole trans. Me ollaan ns. transmed tai truscum nykyään ja se on paha. Ne hitto jauhaa siellä ihan turhista jutuista nykyään.
ap
En huomannut vastasitko jo vastaavaan kysymykseen mutta kysympä silti; minkä ikäisenä tiesit olevasi trans?
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää se, että naisten oletetaan olevan aina iloisia ja hymyilevän ja puhuvan paljon. Miehet saa jurottaa ja vastailla viiveellä jos ollenkaan ja se kuuluu asiaan.
Tämä on sosiaalisesti sitä, että samantyyppistä kuin odotus, että miehet kantaa raskaat asiat, ja vaikka mitään ei edes kanneta, niin se valmius ratkaisee.
Mä olen huomannut saman. Mua pidetään ylisosiaalisena homona, kun taas naisella vastaava käytös olisi juuri ja juuri hyväksyttävää.
ap
Vierailija kirjoitti:
En huomannut vastasitko jo vastaavaan kysymykseen mutta kysympä silti; minkä ikäisenä tiesit olevasi trans?
Siinä kun murrosikä alkoi iskeä. Ensimmäiset muistot tästä on 9-vuotiaana, mutta ihan varmasti ajatuksissani käytin sanaa "trans" 13-vuotiaana.
En tiennyt ihan pikkulapsena. Kun murrosiän hormonit iski, niin se tietoisuus iski.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä on lempivärisi?
Ne kaikki. No, ehkä sellainen lasissa oleva vaaleansininen ehkä. En tykkää neonväreistä, mutta tykkään melkein mistä vaan, minkä voi panna lasin sisälle. Eniten tykkään erilaisista sinisen sävyistä.
ap
Miksi ihmeessä haluaisin,kiitos kysymästä kuitenkin.
Oletko kirjoitellut aikaisemmmin palstalle?
Vierailija kirjoitti:
Mitenpä taas luulet yhteiskunnassa suhtauduttavan niihin miehiin, jotka käyttäytyvät kuin tyypilliset naiset? T. Toinen transmies
Vierailija kirjoitti:
Oletko kirjoitellut aikaisemmmin palstalle?
Olen varmasti.
ap
Oletko tai oletko ollut pidempiaikaisessa ihmissuhteessa muutoksen jälkeen?
Onko vaikea löytää kumppania?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenpä taas luulet yhteiskunnassa suhtauduttavan niihin miehiin, jotka käyttäytyvät kuin tyypilliset naiset? T. Toinen transmies
Mehän ollaan sitten heikkoja. Transmiehenä on vaikea voittaa, kun tavallisesti me ollaan pienikokoisia. Mua pidetään jatkuvasti homona. En pelkää, että saan turpaani, koska en vaan pelkää. Sattuu, jos sattuu. Monet asiat sattuu pahemmin.
Jos mies käyttäytyy kuin nainen, niin seurakset on välittömiä.
Ap
Mitä jos nainen tuntee olevansa mies ja menee leikkaukseen mutta haluaa pukeutua naiseksi, joka on leikannut itselleen miehen vehkeet ja tykkää miehistä? Onko hän kuitenkin sitten homo?
Tää on kiinnostava ketju.
Toivottavasti jatkat keskustelua huomenna.
Mahtavaa ^^
Aikalailla olen samoilla linjoilla sun ja Kalvinin kanssa. Mun mielestä tää muotitransuilu on lähtenyt aivan käsistä. Sukupuolia ei ole 693060430321miljoonaa eikä kukaan ole transmies, koska haluaa leikata hiuksensa lyhyeksi ja ottaa septumin.