Haluaisitteko kysyä humalaiselta transihmiseltä jotain?
Siitä vain. En loukkaannu, mutta sopimattomat kysymykset saavat valitettavasti ketjun poistumaan. Ikävä kyllä, koska varmasti haluaisin itse puhua sopimattomia. Av-mammat on fetissini.
Olen transmies.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä vain. En loukkaannu, mutta sopimattomat kysymykset saavat valitettavasti ketjun poistumaan. Ikävä kyllä, koska varmasti haluaisin itse puhua sopimattomia. Av-mammat on fetissini.
Olen transmies.
Tykkäätkö jos iso mies tunkee jättimäistä ja suonikasta penistään perseaukkoosi?
Tää oli varmaan provo, mutta mä tunnen kyllä transmiehiä, jotka oikeasti tykkäävät. Ja osa myös tykkää saada sitä siihen toiseenkin reikään. Moni transmies on kyllä siis homo.
Vierailija kirjoitti:
Oletko tai oletko ollut pidempiaikaisessa ihmissuhteessa muutoksen jälkeen?
Onko vaikea löytää kumppania?
En ole ollut suhteessa muutoksen jälkeen, mutta jos haluaisin, kumppanin löytäminen ei ehkä olisi vaikeaa. Välillä joku nainen on baarissa tullut juttelemaan mulle tai päinvastoin, ja useimmiten olen sanonut olevani trans, jos kipinää on ilmassa, eikä se ole haitannut.
Olen bi. Homobaarissa monia miehiäkään ei ole haitannut.
Vaikeinta aikaa oli, kun näytin vielä naiselta tai en naiselta tai mieheltä.
Itsestäni tuntuu siltä, etten ole valmis suhteeseen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää se, että naisten oletetaan olevan aina iloisia ja hymyilevän ja puhuvan paljon. Miehet saa jurottaa ja vastailla viiveellä jos ollenkaan ja se kuuluu asiaan.
Mitenpä taas luulet yhteiskunnassa suhtauduttavan niihin miehiin, jotka käyttäytyvät kuin tyypilliset naiset? T. Toinen transmies
Mehän ollaan sitten heikkoja. Transmiehenä on vaikea voittaa, kun tavallisesti me ollaan pienikokoisia. Mua pidetään jatkuvasti homona. En pelkää, että saan turpaani, koska en vaan pelkää. Sattuu, jos sattuu. Monet asiat sattuu pahemmin.
Jos mies käyttäytyy kuin nainen, niin seurakset on välittömiä.
Ap
En ole itse huomannut pienestä koosta yhtään mitään negatiivista puolta. Toki eivät kaikki meistä sitä ole, itse olen.
Vierailija kirjoitti:
Tää on kiinnostava ketju.
Toivottavasti jatkat keskustelua huomenna.
Siis olisi jos pysyisi asiallisena. Poistuu kyllä pian.
Jatkoa odotellaan! ("Haluaisitteko kysyä krapulaiselta transihmiseltä jotain?" )
Hei! Ap on palannut rikospaikalle. Olen taas humalassa. Se katsokaas vaatii humalaa palata tänne.
Olen taas valmis keskustelemaan, kunnes palsta menee kiinni.
ap
Vierailija kirjoitti:
Jatkoa odotellaan! ("Haluaisitteko kysyä krapulaiselta transihmiseltä jotain?" )
Krapulasta kärsitään sitten joskus.
ap
Onko sinulla huomenna työpäivä?
Mitä teet työksesi?
Känninen Transformer?
Nousiko voiteluöljy päähän?
Nyt äkkiä jakamaan värkkiä, kumpi sulla sitten onkaan?
Tai saatat omistaa molemma kamppeet jaettavaksi?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä sä olet?
Kysyn siksi, että mä itse en osaa ajatella tai peilata omaa minäkuvaani lainkaan sukupuolen perusteella. Mä olen nainen, ja tyytyväinen näin. Mutta mulle ois aivan sama, vaikka olisin mies. Luulin pitkään, että jokaiselle sukupuoli on lähinnä ulkonäköä määrittävä tekijä, jonka takia mun olikin aikanaan vaikea ymmärtää transsukupuolisuutta. Jos itse kokisin vahvasti eläväni väärässä ruumiissa, mua mietityttäisi valtavasti lyhyt varteni ja se, kuinka ihmiset kohtelisivat alle 160 senttistä äijää.
Todella moni nainen muuten ajattelee juuri näin. Mutta tosiasiassa, jos olisivat syntyneet mieheksi määritettyinä, olisivat ahdistuneet eivätkä olisi tunteneet oloaan hyväksi miehenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää se, että naisten oletetaan olevan aina iloisia ja hymyilevän ja puhuvan paljon. Miehet saa jurottaa ja vastailla viiveellä jos ollenkaan ja se kuuluu asiaan.
Mitenpä taas luulet yhteiskunnassa suhtauduttavan niihin miehiin, jotka käyttäytyvät kuin tyypilliset naiset? T. Toinen transmies
Mehän ollaan sitten heikkoja. Transmiehenä on vaikea voittaa, kun tavallisesti me ollaan pienikokoisia. Mua pidetään jatkuvasti homona. En pelkää, että saan turpaani, koska en vaan pelkää. Sattuu, jos sattuu. Monet asiat sattuu pahemmin.
Jos mies käyttäytyy kuin nainen, niin seurakset on välittömiä.
Ap
En ole itse huomannut pienestä koosta yhtään mitään negatiivista puolta. Toki eivät kaikki meistä sitä ole, itse olen.
En tiedä, onko tämän viestin kirjoittaja enää näkemässä, mutta jatkan kuitenkin.
Pienestä koosta on kiistattomasti myös hyötyä. Ja etenkin pienestä koosta yhdistettynä ketteryyteen ja kevyeen painoon. Mä olen ollut rakentelemassa kaikenlaista, taloja ja sen sellaista. Pystyn kiipeilemään ja mahtumaan moniin paikkoihin, joihin muiden olisi paljon hankalampi päästä. Etenkin, jos muut on isoja/normikokoisia miehiä. Purjeveneessäkin olen peloton mastoapina. Pienet ihmiset kai elääkin keskimäärin pidempään ja kestää g-voimia paremmin. Aasiassa jos matkailee, niin on kiva, ettei ole sikäläisessä mittakaavassa ihan jättiläinen. Siellä kaikki on meikäläisen kokoisille suunniteltu.
(vastailen täällä kai itsekseni)
Ja mitä tulee suonikkaisiin elimiin, niin tottahan toki. Olen bi.
Huomautan myös, että peitelläkseni jälkiäni olen näköjään väittänyt olevani eri ikäinen yms. tässä ketjussa. On vaikeaa muistaa asioita kun valehtelee. Olen siis kuitenkin 30-35v.
ap
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla huomenna työpäivä?
Mitä teet työksesi?
Olen opiskelija (tekniikan ala). Ei siis ole mitään paineita. Mulla kyllä on hyviä krapulakeitoksia. Jos voisin saada lapsia, siirtäisin salaisuuteni heille perimätietona. Mun on tyydyttävä ehkä serkun ja veljen lapsiin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos nainen tuntee olevansa mies ja menee leikkaukseen mutta haluaa pukeutua naiseksi, joka on leikannut itselleen miehen vehkeet ja tykkää miehistä? Onko hän kuitenkin sitten homo?
Eli xx-kromosomit omaava henkilö menisi prosessiin ollakseen juridinen mies peniksellä varustettuna, ja iskisi miehiä naisten vaatteisiin pukeutuneena. Kaipa hän kokisi itsensä homoksi, kyllä. Ja heitä kyllä on, toki osa on erikoisuudentavoittelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Känninen Transformer?
Nousiko voiteluöljy päähän?
Nyt äkkiä jakamaan värkkiä, kumpi sulla sitten onkaan?
Tai saatat omistaa molemma kamppeet jaettavaksi?
Mä käytän välillä jänniä polttoaineita.
Mulla on hei kaapissa vielä varavehkeitä. Voisin järjestää orgiat.
ap
Vierailija kirjoitti:
Hei! Ap on palannut rikospaikalle. Olen taas humalassa. Se katsokaas vaatii humalaa palata tänne.
ap
Oletko muuten provo ja yrität välittää kuvaa, että transihmisenä elämä on niin vaikeaa, että pitää jatkuvasti kännätä? T. Jatkuvasti kännäävä transmies
Kirjoititko tänne Kysy rumalta mieheltä-ketjun?
(Mies vai orava.)
Vierailija kirjoitti:
Noo mihin sua voii nussia?
Nyrkkiin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Oletko muuten provo ja yrität välittää kuvaa, että transihmisenä elämä on niin vaikeaa, että pitää jatkuvasti kännätä? T. Jatkuvasti kännäävä transmies
En ole, olen muuten vaan hieman alkoholiongelmainen transmies. Ilman agendaa. Onhan se elämä tosin välillä hankalaa.
Parasta on muuten toisten transihmisten kanssa kännääminen. Transihmiset on oikeasti yleensä hyvää juomaseuraa.
ap
Ei. Se on edelleen täti jolla on munat. Mikä tässä on niin vaikeaa?