Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisitteko kysyä humalaiselta transihmiseltä jotain?

Vierailija
15.12.2018 |

Siitä vain. En loukkaannu, mutta sopimattomat kysymykset saavat valitettavasti ketjun poistumaan. Ikävä kyllä, koska varmasti haluaisin itse puhua sopimattomia. Av-mammat on fetissini.

Olen transmies.

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoititko tänne Kysy rumalta mieheltä-ketjun?

(Mies vai orava.)

En tiedä. En ainakaan muista, mutta se ei vielä tarkoita, ettenkö olisi noin tehnytkin. Kuulostaa vähän multa, jos totta puhutaan.

ap

Vierailija
82/102 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoititko tänne Kysy rumalta mieheltä-ketjun?

(Mies vai orava.)

En tiedä. En ainakaan muista, mutta se ei vielä tarkoita, ettenkö olisi noin tehnytkin. Kuulostaa vähän multa, jos totta puhutaan.

ap

Pähkinät, hautausmaa, soittimen soittaminen...

Liian sirot kasvot miehelle..

😀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö mielestäsi ihmisten saada omalla ilmoituksella päättää juridisesta sukupuolestaan? Tarvitaanko sukupuoli-identiteetin määrittämiseen nykyisiä tutkimuksia ja diagnosointia?

Vierailija
84/102 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aiot tehdä jouluna?

Vierailija
85/102 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos nainen tuntee olevansa mies ja menee leikkaukseen mutta haluaa pukeutua naiseksi, joka on leikannut itselleen miehen vehkeet ja tykkää miehistä? Onko hän kuitenkin sitten homo?

Eli xx-kromosomit omaava henkilö menisi prosessiin ollakseen juridinen mies peniksellä varustettuna, ja iskisi miehiä naisten vaatteisiin pukeutuneena. Kaipa hän kokisi itsensä homoksi, kyllä. Ja heitä kyllä on, toki osa on erikoisuudentavoittelijoita.

Tämä on nähty. Kukin taaplaa tyylillään.

Itse joskus kokeilin, menenkö läpi naisena, kun hormonihoidon alussa mua edelleen pidettiin jatkuvasti naisena, vaikka mielestäni aikaa oli kulunut jo liiankin paljon. Se oli hämmentävä kokemus, vaikka muistini vähän katkesikin siinä. Menin homobaariin ja mua pidettiin miehenä. Mulla ei ole koskaan ollut niin paljon vientiä.

Käytin muuten "meikkinä" mun taidetarvikkeita. En tiedä, mikä muhun meni edes. Varmaan myrkytin itseni venäläisillä akvarelliväreillä. Tulos oli ihan jees mielestäni kuitenkin. Mä sain jotain koulutusta kun äiti yritti kitkeä mun miesmäisyyttäni musta ulos. Jouduin käyttämään meikkiä nuorempana lähes joka päivä tai tuli sanomista.

Se oli jännää aikaa. Miesten vaatteissa mua pidettiin naisena ja naisten vaatteissa miehenä (sitä en tosin kokeillut kuin sen kerran).

On myös jännää, että kun rupesin oikeasti näyttämään androgyyniltä, sellaiset vanhat sedät rupesi flirttailemaan mulle ihan julkisesti ja välillä aika törkeästi. Joku seurasi mua autolla, mutta rupesin vaan tuijottamaan sitä ja se kaahasi tiehensä. Kerran öiseen aikaan joku vihainen känniääliö seurasi mua kilometrikaupalla ja huuteli mulle, kunnes livahdin puskan taakse ja odotin, että se menee ohi. En ikinä pelännyt kun ne oli jotain vanhoja ukkoja ja mun lihakset oli kehittyneet todella hyvin ja nopeasti.

ap

Vierailija
86/102 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei! Ap on palannut rikospaikalle. Olen taas humalassa. Se katsokaas vaatii humalaa palata tänne.

Olen taas valmis keskustelemaan, kunnes palsta menee kiinni.

ap

Oletko muuten provo ja yrität välittää kuvaa, että transihmisenä elämä on niin vaikeaa, että pitää jatkuvasti kännätä? T. Jatkuvasti kännäävä transmies

En ole, olen muuten vaan hieman alkoholiongelmainen transmies. Ilman agendaa. Onhan se elämä tosin välillä hankalaa.

Parasta on muuten toisten transihmisten kanssa kännääminen. Transihmiset on oikeasti yleensä hyvää juomaseuraa.

ap

Miksi sinulla on alkoholin käytön kanssa ongelma? Mikä on ajanut sinut alkoholi ongelmaiseksi. T. Ketjun eka transtaustainen transnainen?

Vierailija
87/102 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos nainen tuntee olevansa mies ja menee leikkaukseen mutta haluaa pukeutua naiseksi, joka on leikannut itselleen miehen vehkeet ja tykkää miehistä? Onko hän kuitenkin sitten homo?

Eli xx-kromosomit omaava henkilö menisi prosessiin ollakseen juridinen mies peniksellä varustettuna, ja iskisi miehiä naisten vaatteisiin pukeutuneena. Kaipa hän kokisi itsensä homoksi, kyllä. Ja heitä kyllä on, toki osa on erikoisuudentavoittelijoita.

Itse joskus kokeilin, menenkö läpi naisena, kun hormonihoidon alussa mua edelleen pidettiin jatkuvasti naisena, vaikka mielestäni aikaa oli kulunut jo liiankin paljon. Se oli hämmentävä kokemus, vaikka muistini vähän katkesikin siinä. Menin homobaariin ja mua pidettiin miehenä. Mulla ei ole koskaan ollut niin paljon vientiä.

Käytin muuten "meikkinä" mun taidetarvikkeita. En tiedä, mikä muhun meni edes. Varmaan myrkytin itseni venäläisillä akvarelliväreillä. Tulos oli ihan jees mielestäni kuitenkin. Mä sain jotain koulutusta kun äiti yritti kitkeä mun miesmäisyyttäni musta ulos. Jouduin käyttämään meikkiä nuorempana lähes joka päivä tai tuli sanomista.

Se oli jännää aikaa. Miesten vaatteissa mua pidettiin naisena ja naisten vaatteissa miehenä (sitä en tosin kokeillut kuin sen kerran).

On myös jännää, että kun rupesin oikeasti näyttämään androgyyniltä, sellaiset vanhat sedät rupesi flirttailemaan mulle ihan julkisesti ja välillä aika törkeästi. Joku seurasi mua autolla, mutta rupesin vaan tuijottamaan sitä ja se kaahasi tiehensä. Kerran öiseen aikaan joku vihainen känniääliö seurasi mua kilometrikaupalla ja huuteli mulle, kunnes livahdin puskan taakse ja odotin, että se menee ohi. En ikinä pelännyt kun ne oli jotain vanhoja ukkoja ja mun lihakset oli kehittyneet todella hyvin ja nopeasti.

ap

Varo niitä akvarellivärejä. Niissä on oikeasti myrkkyjä. Osa noista väreistä on lopetettu myrkkyjen vuoksi. Hyviä kyllä alkuperäiseen käyttötarkoitukseensa..

Vierailija
88/102 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö mielestäsi ihmisten saada omalla ilmoituksella päättää juridisesta sukupuolestaan? Tarvitaanko sukupuoli-identiteetin määrittämiseen nykyisiä tutkimuksia ja diagnosointia?

Ehdottomasti oman ilmoituksen ei pitäisi riittää. Kyse on kuitenkin lääketieteellisistäkin asioista. Transsukupuolisuus on ikäänkuin sairaus, tai uskon sen olevan pikemminkin ristiriita kehon ja aivojen välillä. Se ei ole vain identiteetti, vaan siihen liittyy myös vakava, lääketieteellinen puoli.

Nykyään asiaa ja ihmisiä tutkivilla ei ehkä ole tarvittavaa asiantuntemusta, mutta tutkimusprosessi on välttämätön. Hitto, itse melkein kuolin tuona aikana, mutta sittemmin olen nähnyt liikaa itsensä kanssa hukassa olevia ihmisiä ja etenkin nuoria. He tarvitsisi usein terapiaa, eikä hormoneita.

Ja lääkärien yms. pitää pystyä vertaamaan ihmistä oikeaan viiteryhmään. Mun veriarvoni esim. vastaa miesten veriarvoja. Mulle olisi nykyään haitallista olla juridisesti nainen, koska en saisi aina oikeaa hoitoa. Mulla on tästä omia kokemuksiakin.

Ap

Vierailija
89/102 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä aiot tehdä jouluna?

Menen vanhempien luokse. He on eksi hyväksyy mut. Yleensä siellä on mukavaa.

ap

Vierailija
90/102 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastatko taiteita jossain muodossa, paitsi soittamista?

Vierailija
91/102 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei! Ap on palannut rikospaikalle. Olen taas humalassa. Se katsokaas vaatii humalaa palata tänne.

Olen taas valmis keskustelemaan, kunnes palsta menee kiinni.

ap

Oletko muuten provo ja yrität välittää kuvaa, että transihmisenä elämä on niin vaikeaa, että pitää jatkuvasti kännätä? T. Jatkuvasti kännäävä transmies

En ole, olen muuten vaan hieman alkoholiongelmainen transmies. Ilman agendaa. Onhan se elämä tosin välillä hankalaa.

Parasta on muuten toisten transihmisten kanssa kännääminen. Transihmiset on oikeasti yleensä hyvää juomaseuraa.

ap

Miksi sinulla on alkoholin käytön kanssa ongelma? Mikä on ajanut sinut alkoholi ongelmaiseksi. T. Ketjun eka transtaustainen transnainen?

Kai se on mun aika rankka tausta ja ihan transjuttujenkin takia tekee vaan välillä mieli paeta todellisuutta. Tämä on aikamoinen kohtalo lopulta. Koen edelleenkin paljon dysforiaa, eikä mikään voi korjata ihan kaikkea.

Hienoa, jos sulla menee paremmin. Tai jos et ainakaan ole päihderiippuvainen. Mua aina lämmittää nähdä transihmisiä, jotka voi jotenkin hyvin.

Olen nähnyt tragedioita ihan liikaa. Tiedätkö, mä inhoan sitä, että on pakko katsella vain sivusta, kun joku kärsii ja kun tiedän, etten mahda mitään. Mä olen päättänyt elää vaikka piruuttani. Meidän ittsemurhaprosentit on ihan katossa. Mä en halua päätyä osaksi niitä tilastoja.

ap

Vierailija
92/102 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Varo niitä akvarellivärejä. Niissä on oikeasti myrkkyjä. Osa noista väreistä on lopetettu myrkkyjen vuoksi. Hyviä kyllä alkuperäiseen käyttötarkoitukseensa..

Jep, en enää aio tosin käyttää niitä tuohon. Mutta se oli tosi epätervettä monella tasolla.

ap

Vierailija
93/102 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet kiinnostava persoona, pidän sun huumorista.

Toivon kaikkea hyvää sun elämääsi!

Tarkkana sen alkoholin kanssa!

Vierailija
94/102 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljonkin. Maalaan, piirrän, valokuvaan outoja juttuja, soitan useita soittimia, koitan säveltää musiikkia joskus ja yritän kirjoittaa romaania. Pöytälaatikossa on jo aika monta kirjaa, mutta mestariteos on edelleen tekeillä. Mä olen aina jostain syystä pitänyt itseäni enemmän tieteen ihmisenä, mutta taide on mulle jotenkin verissä.

ap

Vierailija
95/102 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paljonkin. Maalaan, piirrän, valokuvaan outoja juttuja, soitan useita soittimia, koitan säveltää musiikkia joskus ja yritän kirjoittaa romaania. Pöytälaatikossa on jo aika monta kirjaa, mutta mestariteos on edelleen tekeillä. Mä olen aina jostain syystä pitänyt itseäni enemmän tieteen ihmisenä, mutta taide on mulle jotenkin verissä.

ap

Hieno juttu.

Ehkä voit yhdistää molemmat?

Vierailija
96/102 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Osta mun kirja, jos joskus saan sen julkaistua! ;) Ehkä jossain vaihtoehtoisessa todellisuudessa...

Yritän aina päästä viinasta eroon. Useimmiten mun pitää vain hommata itselleni jotain tekemistä, jota ei voi tehdä kännissä. Kävin joskus AA:ssa, mutten ehkä tullut ihan ymmärretyksi, enkä voinut puhua oikein mistään, koska en halunnut tulla kaapista.

ap

Vierailija
97/102 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Hieno juttu.

Ehkä voit yhdistää molemmat?

Tai tehdä molempia erikseenkin. Opiskelen todella teknistä alaa ja mulle on sanottu, että olen liian taiteellinen. Ihan kuin se jotenkin rajoittaisi tekemisiäni muilla alueilla. Jos on kiinnostunut monista asioista, niin voi tehdä monia asioita.

ap

Vierailija
98/102 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Osta mun kirja, jos joskus saan sen julkaistua! ;) Ehkä jossain vaihtoehtoisessa todellisuudessa...

Yritän aina päästä viinasta eroon. Useimmiten mun pitää vain hommata itselleni jotain tekemistä, jota ei voi tehdä kännissä. Kävin joskus AA:ssa, mutten ehkä tullut ihan ymmärretyksi, enkä voinut puhua oikein mistään, koska en halunnut tulla kaapista.

ap

Oletko kokeillut meditaatiota tms?

Vierailija
99/102 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä ketjusta, AP.

Haluaisin kysyä intiimin kysymyksen, vaikka se ei sua leikkaamattomana koske, mutta ehkä osaat silti vastata. Miten siis kokonaan leikatut trans-ihmiset harrastaa yhdyntää (harrastaako?)? Voiko transmiehen pelistä saada toimivan, ja mitä se toimivuus tarkoitaa (jäykkyys, o-mi, ssyöksy?)? Entä transnaiset, onko emättimessä tuntoa sitten että voisi saada oon?

Vierailija
100/102 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Setan jäsen? Osallistutko Pride-kulkueisiin?