Naisystävä sai tietää villeistä nuoruusvuosistani.. nyt sanoo että täytyy miettiä haluaako jatkaa suhdetta
Olin aikamoinen playboy opiskeluvuosina/nuorempana. Joka viikonloppu käytiin kavereiden kanssa baareissa, bileissä jne. iskemässä naisia. Olen suht koht pitkä, komea ja harrastanut aina liikuntaa, joten aika hyvällä prosentillahan sitä saalista tulikin. Sanoisin että olen seivästänyt n. 100-150 naista.
Nyt olen yli kolmekymppinen ja olen valmis asettumaan aloilleni rauhallisen ja kiltin naisen kanssa. En ole enää muutamaan vuoteen edes katsellut näitä naisia joita ennen jahtasin, tiedättehän sen tyypin? 18-30v, hoikka, fitness harrastus, tajuttomasti meikkiä, pitkät laitetut hiukset, joka viikonloppu yökerhoissa. Nykyisin minua kiinnostaa enemmän sellainen "vaimo materiaali", joka olisi hyvä äiti lapsille. Olenkin seurustellut tälläisen rauhallisen ja kiltin naisen kanssa 5kk ja kaikki näytti hyvältä. Nyt kuitenkin yksi hänen (mies) kaverinsa oli kertonut hänelle menneisyydestäni ja nainen on sanonut että haluaa aikaa miettimiseen, voiko jatkaa suhdetta kanssani, koska hänella on ollut vain 2 kumppania ennen minua. Tämä luuseri miespuolinen kaveri on tietysti kateellinen, olen hänen kanssaan puolituttu ja hän on sellainen hännistelijä, yrittää kaveerata kaikkien naisten kanssa siinä toivossa että joku heistä näkisi miten "kultainen" hän on, säälittävää.
Onko tosiaan niin, että naisten mielestä mies kenellä on villi nuoruus ei voi kasvaa siitä ulos ja haluta asettua aloilleen?
M31 ex-playboy
Kommentit (63)
Tsidat luulla itsestäsi ihan liikaa. Tai sitten olet ollut naisille sitä kevyttä seuraa (ei aviomiesmateriaalia)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on jo varmasti muutama syöpää aiheuttava HPV.
Jo pelkkä ajatus näistä vanhoista "juoksunsa juosseista" syöpämulkuista kuvottaa.
Toiset kypsyvät jo parikymppisinä, ne jotka vasta kolmekymppisenä heräävät pohtimaan arvojaan ovat mielestäni henkisesti jälkeenjääneitä.Niin makaa kuin petaa, etsi itsellesi arvoisesi kyläpyörä, hän varmasti hyväksyy sinut.
N22
Ensinnäkin, 31v mies ei ole "vanha". Toisekseen, minulla ei ole koskaan ollut mitään tauteja ja olen pitänyt ehkäisystä huolta muutamaa yksittäistapausta lukuunottamatta.
Lisäksi, kuten sanon, minuun ei enää iske tuollainen nainen joita ennen metsästin. Etsin nyt "kunnollista" naista vaimoksi ja lasteni äidiksi.
AP
Miten kunnollinen nainen poikkeaa noista? Muuten kuin että ei käy yökerhoissa yms.
No siis tarkoitus ei ollut/ole dissata näitä "ei kunnollisia" naisia, siksi laitoinkin kunnollisen heittomerkkeihin. He saavat tehdä elämällään mitä lystäävät ja mikä tekee heidät onnelliseksi. Mutta tarkoitan "kunnollisella" naisella sellaista kenellä on elämä kuosissa, ei käytä alkoholia juurikaan tai tupakoi, ei ole pitkää listaa ex-kumppaneita, ei ole tatuointeja tai värjättyä räikeää tukkaa, on luonteeltaan sellainen rauhallinen ja "äidillinen" eli huolehtiva, empaattinen jne.
AP
🤣🤣siis oletko ap tosissasi...itse seivästänyt yli 100 naista mutta nyt haen naista jolla ei ole paljoa ex kumppaneita.itse kunnollisena naisena voin kertoa että tuollaiset häntäheikit ei kiinnosta.ja onneksi kaveri kertoi naisellesi jotta pääsee karkuun tuollaista.jo se että haukut kaverin koska kertoi kertoo enenmmän sinusta kuin siitä kaverista.ihme salailua olet.hyvällä pohjalla tuo suhde.
Kirjoittajahan totesi ettei pukit kiinnosta vaikka yrittävätkin häntä.. Se ei tarkoita etteikö hän ryhtyisi suhteeseen jonkun kunnollisen ihmisen kanssa. En kyllä itsekkään mitään kierrätyspenistä huolisi. Jokin vikahan siinä täytyy olla kun ei kellekkään kelpaa.