Naisystävä sai tietää villeistä nuoruusvuosistani.. nyt sanoo että täytyy miettiä haluaako jatkaa suhdetta
Olin aikamoinen playboy opiskeluvuosina/nuorempana. Joka viikonloppu käytiin kavereiden kanssa baareissa, bileissä jne. iskemässä naisia. Olen suht koht pitkä, komea ja harrastanut aina liikuntaa, joten aika hyvällä prosentillahan sitä saalista tulikin. Sanoisin että olen seivästänyt n. 100-150 naista.
Nyt olen yli kolmekymppinen ja olen valmis asettumaan aloilleni rauhallisen ja kiltin naisen kanssa. En ole enää muutamaan vuoteen edes katsellut näitä naisia joita ennen jahtasin, tiedättehän sen tyypin? 18-30v, hoikka, fitness harrastus, tajuttomasti meikkiä, pitkät laitetut hiukset, joka viikonloppu yökerhoissa. Nykyisin minua kiinnostaa enemmän sellainen "vaimo materiaali", joka olisi hyvä äiti lapsille. Olenkin seurustellut tälläisen rauhallisen ja kiltin naisen kanssa 5kk ja kaikki näytti hyvältä. Nyt kuitenkin yksi hänen (mies) kaverinsa oli kertonut hänelle menneisyydestäni ja nainen on sanonut että haluaa aikaa miettimiseen, voiko jatkaa suhdetta kanssani, koska hänella on ollut vain 2 kumppania ennen minua. Tämä luuseri miespuolinen kaveri on tietysti kateellinen, olen hänen kanssaan puolituttu ja hän on sellainen hännistelijä, yrittää kaveerata kaikkien naisten kanssa siinä toivossa että joku heistä näkisi miten "kultainen" hän on, säälittävää.
Onko tosiaan niin, että naisten mielestä mies kenellä on villi nuoruus ei voi kasvaa siitä ulos ja haluta asettua aloilleen?
M31 ex-playboy
Kommentit (63)
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Naiset haukkuvat ap:tä, vaikka hän on viettänyt nykynaisen elämää miehenä ja kuulostaa ihan hyvältä tyypiltä.
Miehen kuuluu olla seksikäs ja vientiä omaava pahapoika, mutta mies ei saa artikuloida asiaa ääneen. Nyt kun mies artikuloi olleensa suosittu tai kovalla vaivalla saaneensa naisia, hän onkin tautinen visvakulli yms.
Koska kaikki naiset eivät ole tuollaisia ja nyt ap:lle vastaavat ne naiset, millaisen hän haluaa vaimoksi. Ap ei ole pedannut tulevaisuuttaan hyvin, jos tuo on hänen tavoitteensa. Jos haluaa aikuisena lääkäriksi, kannattaa lukea ahkerasti. Jos haluaa tietynlaisen naisen vaimoksi, kannattaa käyttäytyä fiksusti sitä ennenkin.
Mua on aina ihmetyttänyt miten jotkut miehet kykenevät harrastamaan seksiä naisten kanssa joita ei kelpuuttaisi suhteeseen. Eikö se ole alentavaa ja hyväksikäyttöä? Miksi sellaisen ihmisen kanssa joku haluaisi oikean suhteen? Eihän yksi nainen ikinä voisi riittää kun kilpailijana on parisataa muuta ja parhaimmillaan se menneisyys kulkee päivittäin kadulla vastaan.
Ja varmasti tuolla määrällä niitä moikkailututtuja on. Surullista naisena koittaa ylpeästi kävellä miehen rinnalla kun tietää jokaisesta hymystä, että mies on kaatanut tämänkin. Harvan itsetunto riittää.
Ja jos mies on kaatanut niin monta mutta ei ole kelvannut kenellekään suhteeseen niin jossainhan on pakko olla vikaa? Onko se miehen sänkytaidoissa vai onko luonteeltaan niin etova?
Tyttöystäväsikin haluaa aviomiesmateriaalia samoin kuin sinä vaimomateriaalia. Varmaan sama syy kuin sinulla ettet valitse vaimoksi sitä aiempaa panomateriaalia.
Sit ihmiset pitää pahana sitä että kysytään seksikumppanien määrää... tuollaiset kannattaa kyllä selvittää jo alkuvaiheessa ettei tuhlaa aikaa.
Ap hyvä. Olet tehnyt kohderyhmäanalyysin täysin päin prinkkalaa. Sinun kannattaa etsiä vaimoa niiden naisten joukosta, joilla on ollut ”villi nuoruus, mutta nyt juoksut on juostu”. Moni heistä haluaa nyt vakiintua ja perustaa perheen, eikä sinun seksihistoriasi haittaa heitä, koska heillä on samanlainen.
Jos sen sijaan haluat ”siveellisen” naisen, sinun olisi pitänyt ymmärtää pitää housut jalassa kun naisia oli koossa kourallinen. Se on nyt myöhäistä.
Vierailija kirjoitti:
Niin provo ja selkeästi naisen kirjoittama.
Ei vaan miehen. Sen näkee kielenkäytöstä.
On aika vaikea uskoa että mies yhtäkkiä muuttaisi käyttäytymistään.
Ja toisaaltä lähes kaikilla äideillä on ollut jonkinlainen nuoruus ja baareissakin on käyty.
Jonkin verran täytyy seurustelua ja suhteita kokeilla jotta tietää mikä itselleen sopii.
Toivottavasti löydät jonkun joka uskaltaa perustaa kanssasi perheen. Naiset kyllä preferoivat turvallisen ja uskollisen oloista miestä kun valitsevat lapsilleen isää.
Joskus seurustelin kaltaisesi playerin kanssa. Tiesin hänen maineestaan jo ennen seurustelua ja hän koitti vuosia pokata mua vaikka kummatkin oltiin suhteessa tahoillamme.
Jossain vaiheessa kun olin ollut sinkkuna niin alkoi ihan urakalla liehittelemään vaikka kotona oli raskaana oleva tyttöystävä. Olin nuori ja tyhmä ja mies osasi puhua niin alettiin seurustelemaan. En ikinä oppinut luottamaan häneen, seksi oli tylsää ja mielikuvituksetonta miehen tyydyttämistä, en vaan pystynyt antautumaan täysillä kun etoi hänen historia. Se ahdisti koko ajan vaikka kuinka yritti ymmärtää. Ei auttanut että vähän väliä tuli vastaan joku jota hän oli pannut ja kaveerasi ja piti sutinaa näitten kans, mun kavereista oli sairaalloisen mustasukkainen ja vahti koko ajan. Selasi mun facen ja puhelimen säännöllisesti. Kerran hänellä oli jäänyt Facebook auki ja vilkaisin, siellähän oli koko suhteen ajalta exien kanssa pelailua, vaikka sanoi ettei ole missään yhteyksissä. Kuulema kaveri oli käyttänyt tiliä.
Pääsin siitä eroon kun kävi panemassa vanhimman lapsensa äitiä ja viikon sisään pokas lennosta kaverinsa naisen ja vaihtoi tähän.
Ainiin ja sain klamydian ja nykyään kärsin hedelmättömyydestä, exällä on tietääkseni neljä lasta neljän eri naisen kanssa.
Kyllä sitä kannattaa kuunnella vähän mitä muut ihmiset puhuu. Ihan varoituksena.
Kysehän nyt on provosta, mutta täältä tulee oma kokemus. Ennen kuin tapasin nykyisen miesystäväni, mulla oli aika paljon baarituttuja ja yhdenillanjuttuja. Tapasin miehenikin kuitenkin baarissa, lähdettiin mun luo jatkoille ja annoin hänelle numeroni. Kun seuraavana aamuna tulikin viesti, jossa mies kysyi mun vointia ja että milloin voisin nähdä vaikka kävelyn merkeissä, olin aika yllättynyt. Käytiin pari kertaa kävelyllä vähän tutustelemassa ja nyt siitä onkin 2v9kk ja ollaan oikein onnellisesti yhdessä.:) Mulla ei ole kaipuuta siihen baarielämään ja nautitaan yhdessä hitaista illoista telkkarin ääressä. Mieskin silloin alussa kertoi, että on hänellä vähän tuota historiaa, mutta ihan kuin mua haittais.:D Tavatessamme olin 25 ja mies 28. Mies varsinkin kuulemma oikein etsi jotakuta, jonka kanssa asettua aloilleen ja sitten myöhemmin perustaa perhe. Löysi tällaisen (entisen) nuoren pubiruusun, jonka sitten halusi.^^ Rauhoituttiin sitten yhdessä. Paras asia ikinä.
Näitä ketjuja lukiessa hämmästyn aina siitä, että vielä 2010-luvulla näinkin moni mittaa ihmisen kunnollisuutta sillä, kuinka monta seksikumppania tällä on ollut. En tiedä, johtuuko siitä, että en ole saanut kristillistä kasvatusta enkä usko myöskään siihen, että jokin asia olisi syntiä, mutta en kerta kaikkiaan pysty näkemään seksissä itsessään mitään pahaa, jos siihen ei liity hyväksikäyttöä ja terveydestä huolehditaan.
Minulla ei ole mitään käsitystä mieheni seksikumppanien lukumäärästä eikä hänellä minun. Tiedämme, että kumpikin on viettänyt pitkiä aikoja sinkkuna ennen kuin tapasimme yli kolmikymppisinä ja suhtauduimme kumpikin irtosuhteisiin sinkkuna sallivasti. Tämä tieto riittää molemmille.
Minusta kertoo miehen hyvästä itsetunnosta, että hän ei utele eikä käyttäydy mustasukkaisesti. Hän esimerkiksi tietää eräästä tuttavastani, että olen vuosia sitten ollut sängyssä tämän kanssa. Mies ei ole ikinä kysellyt tuttavan varustuksesta tai taidoista ja suhtautuu tähän seurassa aivan normaalisti.
Kun lukee näitä ketjuja, alkaa miettiä, että monilla on jotenkin kieroutunut suhde seksiin ja vapaamielisempi suhtautuminen nähdään osoituksena luonteenpiirteistä ja ominaisuuksista, joiden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä, kuten empaattisuus tai se, kuinka hyvä äiti joku on.
Vaikeinta minusta on käsittää ap:n kaltaista kaksinaismoralistia. Jo maalaisjärki sanoo, että parhaat mahdollisuudet onnistuvia on liitossa, jossa kumpikin suhtautuu seksuaalisuuteen samoin ja kummallakin on suunnilleen samanlainen historia. Mitä ihmettä ap luulee saavuttavansa sillä, että tieten tahtoen etsii naista, jonka arvomaailma ja elämänkokemukset poikkeavat hänen omistaan? Naisia, jotka ovat ap:n tilanteessa, eli viettäneet villiä nuoruutta mutta ovat sittemmin alkaneet kaivata vakiintumista, on kuitenkin saatavilla.
Jos asia on kuten jo aiemmin kirjoitettiin, naisen tarvii vähän miettiä mitä haluaa. Jos itse on ollut muutaman kanssa, mutta mies tosi monen, niin haluaako nainen kulkea miettien, että tuokin on ollut mieheni kanssa ja tuo ja tuo..
Vierailija kirjoitti:
No ap on provo, mutta sinänsä kumppanien määrä ei itselläni ratkaisisi, voinko alkaa suhteeseen jonkun kanssa vai en. Miehellä tai naisella. Taudit voi testata. Sen sijaan mies, joka jakaa naiset "kiltteihin" ja "yökerhotyyppeihin", ja miettii, että vain edellisten kanssa voi mennä naimisiin, ei sytyttäisi minua koskaan.
Tämä.
Provo tai ei, mutta asetelma on todellinen. Olen urheilijanainen, joka on keskittynyt lähinnä opiskeluun ja treenaamiseen. En ole koskaan harrastanut yhden illan juttuja. Tällaiset juoksunsa juosseet pukit tuppautuivat jatkuvasti seuraani, kun haluavat vakiintua. Kiitos ei, en halua mitään lutkamiestä.
Todella lapsellisia ja kaksinaamaisia mielipiteitä AV-mammoilla tässä ketjussa. Miehen numerolla ei pitäisi olla mitään väliä naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Provo tai ei, mutta asetelma on todellinen. Olen urheilijanainen, joka on keskittynyt lähinnä opiskeluun ja treenaamiseen. En ole koskaan harrastanut yhden illan juttuja. Tällaiset juoksunsa juosseet pukit tuppautuivat jatkuvasti seuraani, kun haluavat vakiintua. Kiitos ei, en halua mitään lutkamiestä.
Kuullostaa siltä, että olet hieman epävarma itsestäsi ja seksuaalisesta viehätysvoimastasi. Et voi kuvitella, että kymmenien naisien kanssa maannut mies voisi kiinnostua sinusta, tai että voisit tyydyttää tällaisen miehen.
Vaimomatsku ja aviomiesmatsku ei nyt kohtaa tässä. Kelpuuttaisitko sinä 150 miehen kanssa ollutta, mutta aloilleen asettunutta, naista? Eihän tuollaisesta miehestä tiedä, vaikka olisi pari lehtolastakin jossain, joista ei välttämättä itsekään (vielä) tiedä.
Aloituksen sisältöä en kommentoi, ilmiselvä provo, mutta HÄNNISTELIJÄ? 😂😂😂 Se on hännystelijä, urpo!
Kyllä ap:n naisystävällä on nyt syytäkin vähän miettiä, haluaako olla tuollaisen seivästäjän kanssa. Ap:n nyksä, pian eksä, saattaa haluta jonkun, jonka mielestä naisetkin ovat ihmisiä ja omia persooniaan, ei mustavalkoisesti joko seivästysmatskua tai vaimomatskua. Ja kun ap:lla on pitkä historia tietynnäköisten naisten seivästämisessä, niin tuskinpa tämä hallitseva osa persoonaa on kokonaan kuopattu. Toivon, että ap:n naisystävä tosiaan miettii ja tulee siihen tulokseen, että kannattaa jättää ap mitä pikimmin.
Vierailija kirjoitti:
Näitä ketjuja lukiessa hämmästyn aina siitä, että vielä 2010-luvulla näinkin moni mittaa ihmisen kunnollisuutta sillä, kuinka monta seksikumppania tällä on ollut. En tiedä, johtuuko siitä, että en ole saanut kristillistä kasvatusta enkä usko myöskään siihen, että jokin asia olisi syntiä, mutta en kerta kaikkiaan pysty näkemään seksissä itsessään mitään pahaa, jos siihen ei liity hyväksikäyttöä ja terveydestä huolehditaan.
Minulla ei ole mitään käsitystä mieheni seksikumppanien lukumäärästä eikä hänellä minun. Tiedämme, että kumpikin on viettänyt pitkiä aikoja sinkkuna ennen kuin tapasimme yli kolmikymppisinä ja suhtauduimme kumpikin irtosuhteisiin sinkkuna sallivasti. Tämä tieto riittää molemmille.
Minusta kertoo miehen hyvästä itsetunnosta, että hän ei utele eikä käyttäydy mustasukkaisesti. Hän esimerkiksi tietää eräästä tuttavastani, että olen vuosia sitten ollut sängyssä tämän kanssa. Mies ei ole ikinä kysellyt tuttavan varustuksesta tai taidoista ja suhtautuu tähän seurassa aivan normaalisti.
Kun lukee näitä ketjuja, alkaa miettiä, että monilla on jotenkin kieroutunut suhde seksiin ja vapaamielisempi suhtautuminen nähdään osoituksena luonteenpiirteistä ja ominaisuuksista, joiden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä, kuten empaattisuus tai se, kuinka hyvä äiti joku on.
Vaikeinta minusta on käsittää ap:n kaltaista kaksinaismoralistia. Jo maalaisjärki sanoo, että parhaat mahdollisuudet onnistuvia on liitossa, jossa kumpikin suhtautuu seksuaalisuuteen samoin ja kummallakin on suunnilleen samanlainen historia. Mitä ihmettä ap luulee saavuttavansa sillä, että tieten tahtoen etsii naista, jonka arvomaailma ja elämänkokemukset poikkeavat hänen omistaan? Naisia, jotka ovat ap:n tilanteessa, eli viettäneet villiä nuoruutta mutta ovat sittemmin alkaneet kaivata vakiintumista, on kuitenkin saatavilla.
Siitä olen samaa mieltä ,että irtosuhteilleet lu#tkat sopii parhaiten toisilleen. Ei normaaleille ihmisille, joille seksi on intiimi asia, joka jaetaan vain sen rakkaimman ihmisen kanssa parisuhteessa. Joillakin on vaan niin erilainen moraali että ei edes kannata yrittää.
Valitettavasti sama olisi käynyt itsellenikin. Kertoo paljon ihmisestä, joka "seivästelee" naisia. Ei osaa arvostaa näitä ihmisinä, vaan ottaa hyödyt irti. En osaisi arvostaa minäkään tällaista palyboyta, minulle se osoittaa löyhää moraalia, ja minulle on tärkeää että voin kunnioittaa miestäni.
Onneksi sainkin miehen joka oli kokematon ennen minua (kuten minäkin ennen häntä), yhdessä ollaan tutustuttu seksinkin ihaniin saloihin <3 Nyt naimisissa jo useita vuosia.