Naisystävä sai tietää villeistä nuoruusvuosistani.. nyt sanoo että täytyy miettiä haluaako jatkaa suhdetta
Olin aikamoinen playboy opiskeluvuosina/nuorempana. Joka viikonloppu käytiin kavereiden kanssa baareissa, bileissä jne. iskemässä naisia. Olen suht koht pitkä, komea ja harrastanut aina liikuntaa, joten aika hyvällä prosentillahan sitä saalista tulikin. Sanoisin että olen seivästänyt n. 100-150 naista.
Nyt olen yli kolmekymppinen ja olen valmis asettumaan aloilleni rauhallisen ja kiltin naisen kanssa. En ole enää muutamaan vuoteen edes katsellut näitä naisia joita ennen jahtasin, tiedättehän sen tyypin? 18-30v, hoikka, fitness harrastus, tajuttomasti meikkiä, pitkät laitetut hiukset, joka viikonloppu yökerhoissa. Nykyisin minua kiinnostaa enemmän sellainen "vaimo materiaali", joka olisi hyvä äiti lapsille. Olenkin seurustellut tälläisen rauhallisen ja kiltin naisen kanssa 5kk ja kaikki näytti hyvältä. Nyt kuitenkin yksi hänen (mies) kaverinsa oli kertonut hänelle menneisyydestäni ja nainen on sanonut että haluaa aikaa miettimiseen, voiko jatkaa suhdetta kanssani, koska hänella on ollut vain 2 kumppania ennen minua. Tämä luuseri miespuolinen kaveri on tietysti kateellinen, olen hänen kanssaan puolituttu ja hän on sellainen hännistelijä, yrittää kaveerata kaikkien naisten kanssa siinä toivossa että joku heistä näkisi miten "kultainen" hän on, säälittävää.
Onko tosiaan niin, että naisten mielestä mies kenellä on villi nuoruus ei voi kasvaa siitä ulos ja haluta asettua aloilleen?
M31 ex-playboy
Kommentit (63)
Mulla tulisi vähän sellainen olo, että olen nuoruusaikojen ylimielisen rumaksihaukkujapojan kanssa enkä voisi luottaa hänen tunteisiinsa.
Mä olen pohtinut että seksuaalisuus ja elämäntavat on vähän kun uskontoja. Toista voi yrittää ymmärtää ja hyväksyä, mutta jos ei itse usko samaan ja tunne sitä oikeaksi, niin ei sitä voi valita omakseen.
Miksi et pysyisi vaan kaltaisissasi? On paljon niitä mimmejäkin ketkä on nussinut ympäriinsä mutta kolmenkympin korvilla alkavat haluta lapsia ja vakisuhdetta.
Vai saatko sä jotain kicksejä "kiltin ja kunnollisen" kaatamisesta?
Anna sen naisen olla, sitä oikeasti etoo ja ahdistaa elämäntyylisi vaikka ei sitä kilteyttään suoraan sano sulle.
Ja rehellisyys on suhteen perusta, miksi ihmeessä valehtelet olevasi parempi kuin oletkaan?
Provolta haiskahtaa, mutta miksi ihmeessä sen naisen pitäisi haluta kumppani jolla on noin paljon irtosuhteita takanaan, kun ei sellainen itsellesikään kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Kuulehan ap, tämä ei nyt toimi siitä syystä, että tähän ketjuun vastaavat täysin eri naiset kuin niihin, joissa se villi viilettäjä on nainen. Et saa tästä mitään validia todistusaineistoa naisten kaksinaismoralismille.
Niin. Täällä ovat nyt ne kiltit ja kunnolliset tytöt, joita et ap usko olevan olemassakaan. Ne joita mitkään alfakarusellit eivät ole koskaan kiinnostaneet, joille sellaisia ei ole edes olemassa. Siksi kuvitteelinen panomiehesi herättää heissä pelkästään ällötystä.
Täällä nainen joka edustaa kuvailemaasi "vaimomateriaalinaista". En ikinä jakaisi elämääni kaltaisesi miehen kanssa ja jos miehen menneisyydestä paljastuisi elostelua jättäisin miehen välittömästi. Meillä ei ole yhtään mitään yhteistä.
Kirjoitat halveksivaan sävyyn "seivästämistäsi" naisista, mutta olet itse samanlainen satoine panoinesi.
Ymmärrän naisystävääsi. En itse arvostaisi puolisossani sitä, että olisi pannut satojen kanssa. Kertakäyttöihmisiä.
Kyllä itselläkin pistäisi vähän mietityttämään. Kertoo luonteesta jotakin jos on pitänyt meikattuja pimuja vuosia kertakäyttötavarana. Playboy-tyyppiseen kulttuuriin kun monesti liittyy sellaista tunnekylmyyttä ja valitettavasti myös huijaamista, valehtelemista ja tunteilla leikkimistä.
Sinällään suuri määrä seksikumppaneita ei välttämättä olisi este, mutta toisten hyväksikäyttö olisi. Eli oletko puuhannut nuoruusvuotesi mitenkään rehellisin elkein? Vai antamalla ymmärtää jotain mitkä ei ole totta, suoraan velehtelemalla, lirkuttelemalla sanoilla joilla ei ole pohjaa, kertomalla tunteita, joissa ei ole mitään takana? Miten olet toiminut jos naisella onkin ollut tunteita sinua kohtaan? Onko löytynyt empatiaa. Vai onko naurettu vaan tai ei ole asiasta välitetty ollenkaan?
Kirjoitustyylisi on vähän huolestuttava "Sanoisin että olen seivästänyt n. 100-150 naista", mikä pistää miettimään ylipäänsä tuota naisten arvostusta. Ovat siis olleet saaliita, "päänahkoja" eikä niinkään sillä lailla että olisit vain nauttinut kovasti seksistä ja seikkaillut?
Tuo menneisyyden mentaliteetti voi tulla kummitteleen uuteen suhteeseen siinä vaiheessa kun tuleekin jotakin ongelmia. Vanhat kaavat ja ajatuspolut saattavat hankaluuksien keskellä kuitenkin nostaa päätään. Onko sinulla ollut yhtään kunnollista pidempää seurustelusuhdetta noiden kertakäyttösuhteiden lisäksi? Mitä luulet, onko sinulla sellaiseen ihmissuhdetaitoja? Löytyykö aitoa toisen kunnioittamista ja kuuntelemista silloinkin kun teillä on erimielisyyttä?
Kiinnostaako "vaimomateriaali" nyt kun haluat pidemmän suhteen ja ehkä perheen. vai kiinnostaako oikeasti se ihminen jonka olet tavannut? Hänen ajatuksensa, tunteensa? Vai haluatko jälleen kerran vaan plakkariisi sen mitä Sinä nyt haluat: "vaimomateriaalia" vai aito lämmin välittävä ihmissuhde vaikeuksineen ja ihanuuksineen? Eli kiinnostaako se toinen ihminen siinä vieressä oikeasti ja aidosti. Tasavertaisena kumppanina?
ps.
Noista sukupuolitaudeista: hpv- kyllä voi tarttua kondominkin kanssa. Sitä harvemmin testataan tavallisissa sp-testeissä. vain, jos on oireita. Ja tuo papilloomavirus on muuten todella yleinen. Hervemmin aiheuttaa suurempia ongelmia, varsinkaan miehille, monesti oireeton, mutta naisille voi olla vaarallisempi, voi vaatia solumuutosten operointia kohdunkaulalla, tai aiheuttaa kohdunkaulansyöpää. Että ihan tiedoksi vain että tod.näk sullakin on muutama hpv-tartunta noilla seksipartnerimäärillä ollut. 3/4 ihmisistä jossain vaiheessa elämäänsä on. Eri virusmuotoja on lähemmän 200.
Naiset haukkuvat ap:tä, vaikka hän on viettänyt nykynaisen elämää miehenä ja kuulostaa ihan hyvältä tyypiltä.
Miehen kuuluu olla seksikäs ja vientiä omaava pahapoika, mutta mies ei saa artikuloida asiaa ääneen. Nyt kun mies artikuloi olleensa suosittu tai kovalla vaivalla saaneensa naisia, hän onkin tautinen visvakulli yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on jo varmasti muutama syöpää aiheuttava HPV.
Jo pelkkä ajatus näistä vanhoista "juoksunsa juosseista" syöpämulkuista kuvottaa.
Toiset kypsyvät jo parikymppisinä, ne jotka vasta kolmekymppisenä heräävät pohtimaan arvojaan ovat mielestäni henkisesti jälkeenjääneitä.Niin makaa kuin petaa, etsi itsellesi arvoisesi kyläpyörä, hän varmasti hyväksyy sinut.
N22
Ensinnäkin, 31v mies ei ole "vanha". Toisekseen, minulla ei ole koskaan ollut mitään tauteja ja olen pitänyt ehkäisystä huolta muutamaa yksittäistapausta lukuunottamatta.
Lisäksi, kuten sanon, minuun ei enää iske tuollainen nainen joita ennen metsästin. Etsin nyt "kunnollista" naista vaimoksi ja lasteni äidiksi.
AP
Niin, kysymys onkin mitä naisesi on tehnyt ansaitakseen tuollasen kyläpyörän? Et itsekään haluaisi kaltaistasi kumppania, joten ymmärrät varmaan miksi naisesi on vaikea kunnioittaa saati sitten luottaa sinuun.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Naiset haukkuvat ap:tä, vaikka hän on viettänyt nykynaisen elämää miehenä ja kuulostaa ihan hyvältä tyypiltä.
Miehen kuuluu olla seksikäs ja vientiä omaava pahapoika, mutta mies ei saa artikuloida asiaa ääneen. Nyt kun mies artikuloi olleensa suosittu tai kovalla vaivalla saaneensa naisia, hän onkin tautinen visvakulli yms.
Ap on aivan liian ilmeinen betaelättäjäprovo.
Ei todellakaan kuulu olla monen kanssa pyörinyt. Sellainen ei ole aviomiesmateriaalia. Aviomiesmateriaali oleva on seksikäs mutta omaa arvot, joihin monen kanssa paneskelu ei kuulu vaan haluaa sen yhden naisen jonka kanssa olla.
Niin, sinun mielestäsi, koska miehiä tuollainen sikailu vaikuttaa kiihottavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo pelkkä ajatus näistä vanhoista "juoksunsa juosseista" syöpämulkuista kuvottaa.
Toiset kypsyvät jo parikymppisinä, ne jotka vasta kolmekymppisenä heräävät pohtimaan arvojaan ovat mielestäni henkisesti jälkeenjääneitä.Niin makaa kuin petaa, etsi itsellesi arvoisesi kyläpyörä, hän varmasti hyväksyy sinut.
N22
Ensinnäkin, 31v mies ei ole "vanha". Toisekseen, minulla ei ole koskaan ollut mitään tauteja ja olen pitänyt ehkäisystä huolta muutamaa yksittäistapausta lukuunottamatta.
Lisäksi, kuten sanon, minuun ei enää iske tuollainen nainen joita ennen metsästin. Etsin nyt "kunnollista" naista vaimoksi ja lasteni äidiksi.
AP
Miten kunnollinen nainen poikkeaa noista? Muuten kuin että ei käy yökerhoissa yms.
No siis tarkoitus ei ollut/ole dissata näitä "ei kunnollisia" naisia, siksi laitoinkin kunnollisen heittomerkkeihin. He saavat tehdä elämällään mitä lystäävät ja mikä tekee heidät onnelliseksi. Mutta tarkoitan "kunnollisella" naisella sellaista kenellä on elämä kuosissa, ei käytä alkoholia juurikaan tai tupakoi, ei ole pitkää listaa ex-kumppaneita, ei ole tatuointeja tai värjättyä räikeää tukkaa, on luonteeltaan sellainen rauhallinen ja "äidillinen" eli huolehtiva, empaattinen jne.
AP
Siis täh? ei monia ex.kumppaneita? No samanlaisen nuoruuden seksihurjastelun varmastikin hyvyksyt naisellesi kuitenkin kuin itselläsikin on? Olethan itsekin nyt erilainen kuin nuorena, niin ne naisetkin muuttuu ja haluaa sitten bilevuosien jälkeen eri asioita, perhettä jne. Vai mitä? Sullakaan varmaan ei tatuinteja löydy, jos kerran naisella ovat niin nounou?
Kertosäe aloittajaseivästäjälle
"Visvis, visvis, visvisvisvisvis."
Kuka siveellinen nainen kelpuuttaisi miehekseen ja lapsensa isäksi kaltaisesi lut*an?
Niin provo ja selkeästi naisen kirjoittama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N22
AP
Miten kunnollinen nainen poikkeaa noista? Muuten kuin että ei käy yökerhoissa yms.
No siis tarkoitus ei ollut/ole dissata näitä "ei kunnollisia" naisia, siksi laitoinkin kunnollisen heittomerkkeihin. He saavat tehdä elämällään mitä lystäävät ja mikä tekee heidät onnelliseksi. Mutta tarkoitan "kunnollisella" naisella sellaista kenellä on elämä kuosissa, ei käytä alkoholia juurikaan tai tupakoi, ei ole pitkää listaa ex-kumppaneita, ei ole tatuointeja tai värjättyä räikeää tukkaa, on luonteeltaan sellainen rauhallinen ja "äidillinen" eli huolehtiva, empaattinen jne.
AP
Et vastannut kysymykseen.
”18-30v, hoikka, fitness harrastus, tajuttomasti meikkiä, pitkät laitetut hiukset, joka viikonloppu yökerhoissa.”
Kysyin miten poikkeaa noista? Vai nuoko ovat räikeillä hiuksilla ja tatuoinneilla varustettuja?
Just näin. Lisäksi oletan, että ap:n naisjutut ovat enimmäkseen yhden illan juttuja - miten hän on saanut selville, että nämä naiset eivät ole huolehtivia, empaattisia jne.?
Vierailija kirjoitti:
Niin, sinun mielestäsi, koska miehiä tuollainen sikailu vaikuttaa kiihottavan.
Mutta eihän ap ole kehunut naisille olleensa sellainen. Se on ihan eri asia jos kerskailisi sillä. Eikös sitä aina sanota että menneisyys on yksityistä ja naisetkin esittävät neitsyttä, vaikka totuus olisi jotain ihan muuta? Kun ei kysy, ei tarvitse pettyä kummankaan osapuolen, vaan keskittyä tulevaisuuteen.
Varmasti jäänteeksi tuosta menneisyydestä on jäänyt itseluottamusta ja käsittelytaitoja eli ripustautumista ei ole, kun tietää että voi saada uudenkin. Toisaalta taas ainakin naisilla on vaikeuksia sitoutua mieheen avioliitossa karusellitaustan jälkeen ja ehkä sama pätee mieheenkin. Siis joka tapauksessa monipiippuinen juttu, jonka voi kääntää vahvuudeksi tai heikkoudeksi ja se voi olla molempia.
Huvittavaa että jaottelette naiset näin luokkiin.. tällä kerrotte vaan siitä että olette itse sellaisia jotka pitää jakaa luokkiin, eli sinunlaista miestä ei kannata ottaa.
Kuulehan ap, tämä ei nyt toimi siitä syystä, että tähän ketjuun vastaavat täysin eri naiset kuin niihin, joissa se villi viilettäjä on nainen. Et saa tästä mitään validia todistusaineistoa naisten kaksinaismoralismille.