Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lähödössä yksin lomamatkalle (kentällä jo) ja jotenkin tosi ankea mieli...

Vierailija
15.12.2018 |

Parin yön reissu yksin, kun ketään kaveria ei yksinkertaisesti saanut mukaan. Halusin kuitenkin käyttää lomapäivät reissussa, niin tuntui ihan ok idealta lähteä sitten yksin. Eipä tunnu enää :( Tosi yksinäinen ja ankea fiilis, vaikka kuvittelin että olis kiva kokeilla kerran lähteä yksin. Niin kiva olis nytkin rupatella ystävän kanssa, ottaa yhdessä vaikka lähtöskumpat.

Onko kellään samoja kokemuksia? Miten reissu sitten meni lopulta?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes lähde mihinkään kun ei ole ketään kenen kanssa lähteä.

Vierailija
2/38 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se muuttuu kun olet perillä? Toivon parasta lomaa sinulle! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki reissulta uusia ystäviä.

Vierailija
4/38 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissaan aina yksin, perillä saa kyllä seuraa – varsinkin jos ei ronklaa. All inclusive -kohteissa tietysti all inclusive -seuraa, fiksummissa kohteissa fiksumpaa.

Vierailija
5/38 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä iloksi muuttuu. Mullakin oli vähän ankea fiilis olla ekaa kertaa yksin lentokentällä, kun oli tottunut siihen että on aina joku kaveri mukana. Yksin matkustaminen on erilaista, mutta mukavaa silti. Tee asioita, mistä nautit. Ja sen lähtöskumpan voi juoda yksinkin. :) Hyvää matkaa!

Vierailija
6/38 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän monenlaiset ihmiset matkustaa yksin. Myös ne joilla on paljon kavereita :) Ei sun kannata ajatella tätä lomaa siltä kannalta ollenkaan ettet saanut seuraa mukaan. Ajattele että hemmottelet itseäsi.

Vierailija
7/38 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin eron jälkeen yksin Sisiliaan. Muistan ton ankeen fiiliksen. Mutta reissu olikin onnistunut. Niin käy sullekin!👍

Vierailija
8/38 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkustellut paljon yksin. En edes huolisi matkaseuraksi muita kuin puolisoni tai aikuisen lapseni. Ei ole koskaan estänyt ottamasta lähtöskumppaakaan :)

Nauti lomastasi!

Vierailija
9/38 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnes olet menossa matkaaja?

Vierailija
10/38 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietä mukava reissu! Saat tehdä juuri niitä asioita joista itse tykkäät ja omaan tahtiin!

Vierailija
11/38 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua lähteä yksin. Olen aika turvallisuushakuinen ihminen ja jännitän aina alkuun matkoilla, vaikka ois seuraakin. Toivottavasti sinulla on kuitenkin kiva reissu.

Vierailija
12/38 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yksin paljonkin matkustellut ja oon kai vielä niin hullu että tykkään.Vaatiihan se uskallusta ja rohkeutta. Viimeksi olin lähes 3 viikkoa yksin ulkomailla etelä-euroopassa. Hyvin antoisa reissu ja lähden taas ens vuoden puolella reissulle. 

Vierailija
13/38 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä matkustin 10 vuotta yksin, enimmillään kahden viikon reissuja yksin. Sitten sain tarpeekseni. Enää en matkusta ollenkaan. Se oli kivaa aluksi joo, mutta lopulta alkoi vaan masentaa siellä pariskuntien ja perheiden keskellä olla ainoa yksinäinen. Maataan sitten kotona loppuelämä. Säästyypähän rahaa jos ei muuta.

Vierailija
14/38 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin eron jälkeen yksin Sisiliaan. Muistan ton ankeen fiiliksen. Mutta reissu olikin onnistunut. Niin käy sullekin!👍

Hei kiitos aivan valtavasti näistä tsemppaavista, lämpimistä kommenteista ❤️

Ihana kuulla, että joku muukin on kokenut tämän ”ankean tunnelman” kentällä (missä se tunnelma yleensä on ollut katossa!) ja silti lomasta on kehkeytynyt kiva 😊

Vierailija
15/38 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes lähde mihinkään kun ei ole ketään kenen kanssa lähteä.

Niinpä... mä en halunnut antaa tämän tosiasian estää lähtöä, että kun ei ole seuraa. Onpahan ensimmäinen kerta, kun lomareissuun lähtiessä roikun vauva-palstalla sen sijaan, että hehkuttaisin matkaa kaverin kanssa😄

Vierailija
16/38 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat lomat on ihan parhaita! Nauti! Ota se skumppa itseksesi, seuraa mitä ympärilläsi tapahtuu tai osta joku hyvä kirja/lehti selailtavaksi :) Mukavaa matkaa!

Vierailija
17/38 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat lomat on ihan parhaita! Nauti! Ota se skumppa itseksesi, seuraa mitä ympärilläsi tapahtuu tai osta joku hyvä kirja/lehti selailtavaksi :) Mukavaa matkaa!

Kiitos!! Tähän luotan ❤️

Vierailija
18/38 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ajatus yksin matkustamisesta olisi tuntunut ankealta, kunnes muutin yksin ulkomaille. Silloin oppi huomaamaan, että omalla aktiivisuudella kyllä saa seuraa niin halutessaan. 

Edelleen lähden mielummin reissuun vaimon tai kavereiden kanssa, mutta jos kukaan ei halua lähteä, lähden mielummin yksin kuin jään kotiin. Aina on seuraa löytynyt ja hauskaa ollut.

Vierailija
19/38 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinkku? Voithan etsiä tinderistä päivä-hengailuseuraa. Olen nähnyt monien matkailijoiden tekevän niin. Mutta ole tietysti varovainen, älä tapaa ketä tahansa missä tahansa...

Vierailija
20/38 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan yksin matkustamista, saa itse päättää mihin menee ja mitä tekee! Seuraa saa kun on avoin muiile! Hyvää reissua sulle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme