Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisille ei kelpaa

Vierailija
15.12.2018 |

Tavallinen mies.

Oon ite 46 vuotta, vakityö. En petä ja haluaisin vaan ihmissuhteen mutta ei löydy.En vaadi naista tekemään yksin huusholli hommia. Nyt teen yksin kaiken ja nukun yksin. Ikävä toista ihmistä. Tuntuu ettei kelpaa kun ei ole miesmalli eikä rikas vaikka oma talo on ja auto. En ole mikään puheiden pitäjä vaan alussa vähän ujo ja hiljainen ja ehkä muutenkin enemmän hiljainen kuin jatkuvasti äänessä. Lisäksi en oo mikään akateeminen. Olisi niin hienoa herätä oman kullan vierestä aamulla töihin ja osaisin kyllä arvostaa.

Kommentit (160)

Vierailija
1/160 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään velvollisuus ole kelpuuttaa ketään. Parisuhteen muodostus on vapaaehtoista.

Vierailija
2/160 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä on oma arviosi, että miksi et kelpaa? Sillä kyllä tavallinen mies kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/160 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että tässäkin aloituksessa on pointti toivon antaminen miehelle ja hänen lohdutus. Ap, kyllä sä onnistut ja on toivoa

Vierailija
4/160 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua harmittaa elämä nyt, niin meitä kaikkia joskus ja aika useinkin varmaan. Huomenna on parempi päivä taas. Tsemppiä paljon !

Vierailija
5/160 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän ikäistä naista etsit? 25-35? Ja olisi kiva jos harrastaisi bikini-fitnessiä? Hmm... Miksi ei löydy, miksi?

Vierailija
6/160 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä on kriteerisi naiselle?

Vierailija
7/160 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä on kun ei kelpaa. Jos ollaan ravintolassa kavereiden kanssa kukaan ei tuu jutulle. Töissä on vaan miehiä.

Vierailija
8/160 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa. Tämä palsta on täynnä aloituksia, jossa ikäisesi mies ihmettelee, kun parikymppiset kaunottaret pyrkivät suhteeseen. 

Vierailija
9/160 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän ikäistä naista etsit? 25-35? Ja olisi kiva jos harrastaisi bikini-fitnessiä? Hmm... Miksi ei löydy, miksi?

Ihan tavallista naista. Jonka kanssa voisi käydä joskus elokuvissa ja jonka kanssa vois lämmittää saunaa ja kylpeä, kattoa telkkaria. Nyt menee illat koneita ruuvatessa ja yksin tuvassa ihmetellessä. Nainen vois olla 35v ja siitä ylöspäin,ei mulla olisi mitään yhteistä jonkun nuoren himourheilijan kanssa.

Vierailija
10/160 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Jos olet noin hyvässä jamassa elämässäsi, niin erotut eduksesi ikäluokassasi. Ikäisissäsi muutenkin alkaa miesten määrä olla pienempi kuin naisten , joten kyllä pitäisi onnistua. Nettideiteissä 50v mies ok kysytyin, vaikka se hullulta kuullostaa, mutta kyse on kysynnästä ja tarjonnasta.

Vierailija
11/160 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian nirso. Ei ihme ettei sinulle löydy parikymppistä missiä. Tee aloitteita 50-70-vuotiaille tavallisennäköisille/rumille naisille.

Vierailija
12/160 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jaksat vähän pohtia tuota kohtaa "haluaisin vaan ihmissuhteen". Toivotan myös  tsemppiä. 

Vierailija
13/160 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpäin oot ap.? Täällä olis yks  nainen, joka haluaisi just sun tyylisen miehen. 

Vierailija
14/160 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun näkemys on, et Sun ikäset naiset ei kelpaa sulle, eikä muille. Pitäisi olla nuori, kaunis ja hoikka. Mulla 52 v. mies, joka rakastaa, mutta täällä miehet haikailee vaan tollasia prinsessoja. Ei keski- ikäiset naiset kelpaa, vaikka urheilisi, meikkaisi ja kävisi töissä.

Vierailija
15/160 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvin kelpaa. Löysin tänä syksynä netin kautta kaltaisesi miehen ja olen syvästi ihastunut. Toivon, että suhde vahvistuu loppuelämän kestäväksi.

Vierailija
16/160 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein hyvin kelpaa. Löysin tänä syksynä netin kautta kaltaisesi miehen ja olen syvästi ihastunut. Toivon, että suhde vahvistuu loppuelämän kestäväksi.

Millainen ilmoitus pitäis olla?

Vierailija
17/160 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kulttuuri, jossa ei jotenkin pääse tutustumaan kehenkään kunnolla. Tutustumisestahan ne ihastumiset lähtevät, eikä väkinäisistä treffeistä tuntemattomien kanssa. En tiedä, mikä olisi ratkaisu, kun miehet ja naiset vaikuttavat viettävän aikaa niin erilaisissa harrastuksissa.

Vierailija
18/160 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saman ikäiset normaalit naiset ollaan varattuja. Oletko ollut asiassa mitenkään aloitteellinen?

Nuorena vein oman kunnon mieheni baarista ulos, treffeille ja kotiin. Hänkään ei tehnyt aloitetta yksin, vaan sain mennä viereen istumaan ja myöhemmin pyytää sinne tärskyille.

Tosin olisin saanut hänet kotikäynnille mutta kun en tähän suostunut, hän otti minusta selvää ja soitti perään.

En itse ollut varma mistään, mutta hän päätti että homma on tätä myöten selvä. Tulin sitten samaan tulokseen, kun näin hänen potentiaalinsa.

Eli tyrkylle oikeaan paikkaan oikeaan aikaan ja luja ote naisesta, ettei se karkaa.

Vierailija
19/160 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nainen vielä löytyy sule, kuulostat mukavalta mieheltä. Leuka ylös hartiat suoraksi ja ylväästi ja lempeästi eteenpäin

Vierailija
20/160 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä on kun ei kelpaa. Jos ollaan ravintolassa kavereiden kanssa kukaan ei tuu jutulle. Töissä on vaan miehiä.

No siksi, koska naiset ei tee aloitteita ja miehen on ne tehtävä. Seinäkukkamiehet jää sivuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan