Oletteko ikinä p*nneet kavereitanne? Millaiset välit teillä oli sen jälkeen?
Päädyin nimittäin itse juuri jokunen päivä sitten pnemaan parasta ystävääni. Kumpikin meistä oli kyllä miettinyt asiaa jo pidemmän aikaa, mutta toistaiseksi seurusteluhaluja ei taida olla kummaltakaan puolelta. Emme ole ehtineet vielä näkemään/juttelemaan kunnolla, joten en tiedä millaiset välit meillä ystäväni kanssa nyt on. Onko teillä onnistuneet tällaiset fwb-suhteet, vai ovatko ne jatkuneet seurusteluun tai vaihtoehtoisesti ystävyyden hiipumiseen?
Kommentit (26)
juu akat kertoo toisilleen ja sit ei saa pillua enää niiltä
sit pitää pokata taas uusi mutta ei se mitn niitähän riittää
Vierailija kirjoitti:
juu akat kertoo toisilleen ja sit ei saa pillua enää niiltä
sit pitää pokata taas uusi mutta ei se mitn niitähän riittää
Tässä oli kyllä kyseessä kahden samansukupuolisen asioista. Olemme parhaita ystäviä. Hieno asenne kyllä sinulla. Ap
Itse asiassa nyt kun olemme ehättäneet puhua tapahtuneesta enemmän, sivusimme myös tuota seurustelumahdollisuutta hieman. Toistaiseksi tulimme siihen tulokseen, että se ei olisi kovinkaan hyvä vaihtoehto, sillä me kumpikin haluamme säilyttää tämän ystävyyden hautaan saakka. Jos alkaisimme seurustelemaan ja tulisikin ero, se tuskin olisi mahdollista. Muutenkin, oma kantani asiaan on että miksi seurustelu yhtäkkiä toimisi, kun olemme kuitenkin olleet vain ystäviä jo monta monituista vuotta. Miksi alkaisimme pitää toisistamme syvempien tunteiden tasolla vasta nyt? Toisaalta kummallakin on kiintymyksen tunteita toista kohtaan, ja kyllähän tuo seksikin tapahtui vaikka olemme aiemmin olleet vain ystäviä. Olen lievästi sanottuna pyörällä päästäni :D Ap