Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko ikinä p*nneet kavereitanne? Millaiset välit teillä oli sen jälkeen?

Mitä tuli tehtyä
15.12.2018 |

Päädyin nimittäin itse juuri jokunen päivä sitten pnemaan parasta ystävääni. Kumpikin meistä oli kyllä miettinyt asiaa jo pidemmän aikaa, mutta toistaiseksi seurusteluhaluja ei taida olla kummaltakaan puolelta. Emme ole ehtineet vielä näkemään/juttelemaan kunnolla, joten en tiedä millaiset välit meillä ystäväni kanssa nyt on. Onko teillä onnistuneet tällaiset fwb-suhteet, vai ovatko ne jatkuneet seurusteluun tai vaihtoehtoisesti ystävyyden hiipumiseen?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Olen. Hyvä ystävä ja oli pelkkää seksiä. Ollaan todella hyviä ystäviä yhä. Eri tilanne kuin ap:lla, koska kumpikaan ei halunnutkaan muuta kuin seksiä, ehdottomasti ei parisuhdetta.

Tosiaan ei pilannut ystävyyttä mitenkään. Nyt ei siis enää seksiä ole, muttei ole mitenkään kiusallista keskenämme tms.

Jos hän olisi asunut lähempänä meillä olisi voinut ollut hyvä FWB-suhde.

Oon iloinen että ystävyys säilyi.

Ap:lle - miksette ala seurustelemaan? Lupaavaltahan tuo kuulostaisi.

Itse asiassa nyt kun olemme ehättäneet puhua tapahtuneesta enemmän, sivusimme myös tuota seurustelumahdollisuutta hieman. Toistaiseksi tulimme siihen tulokseen, että se ei olisi kovinkaan hyvä vaihtoehto, sillä me kumpikin haluamme säilyttää tämän ystävyyden hautaan saakka. Jos alkaisimme seurustelemaan ja tulisikin ero, se tuskin olisi mahdollista. Muutenkin, oma kantani asiaan on että miksi seurustelu yhtäkkiä toimisi, kun olemme kuitenkin olleet vain ystäviä jo monta monituista vuotta. Miksi alkaisimme pitää toisistamme syvempien tunteiden tasolla vasta nyt? Toisaalta kummallakin on kiintymyksen tunteita toista kohtaan, ja kyllähän tuo seksikin tapahtui vaikka olemme aiemmin olleet vain ystäviä. Olen lievästi sanottuna pyörällä päästäni :D Ap

Vierailija
22/26 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu akat kertoo toisilleen ja sit ei saa pillua enää niiltä

sit pitää pokata taas uusi mutta ei se mitn niitähän riittää

Vierailija
24/26 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

juu akat kertoo toisilleen ja sit ei saa pillua enää niiltä

sit pitää pokata taas uusi mutta ei se mitn niitähän riittää

Tässä oli kyllä kyseessä kahden samansukupuolisen asioista. Olemme parhaita ystäviä. Hieno asenne kyllä sinulla. Ap

Vierailija
25/26 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/26 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up