Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies tietää kaiken ja on aina oikeassa, koettelee itsetuntoani

Vierailija
15.12.2018 |

Niin. Olen saanut hyvin älykkään miehen joka tietää hieman liioitellen kaikesta kaiken. Itse taas olen älyltäni keskitasoa ja rehellisesti vähän blondi. Sama mitä häneltä kysyy niin vastaus löytyy, minun tietojani hän taas ei tarvitse mihinkään. Aina kun jotain ollaan päättämässä ja yhdessä mietitään vaihtoehtoja hänen kantansa on niin hyvin perusteltu etten pysty väittämään vastaan, ja tämä myös aiheista joista minulla olisi ollut aiempaa tietoa ja hän googletellut pikku hetken.

Hän ei sitä mitenkään kiusallaan tee vaan viisaudella ja yhteiseksi hyväksemme. Mutta tunnen alemmuutta. Voiko tällainen suhde olla tasa-arvoinen?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/31 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen paradoksi; halutaan itseään kyvykkäämpi mies, mutta tunnetaan sitten alemmuden tunnetta, jos sellainen löytyy.

Vierailija
4/31 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano hänelle suoraan tilanteessa, että häiritsee.

Ei hän ole aina oikeass. Ei sellaista ole.

Hyvä asia ottaa puheeksi. Tule esiin! Sinulla on vaikka mitä. Juttele hänen kanssaan.

Vierailija
5/31 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on tuollainen. Hänellä otti koville kun kouluttauduin alalle, mistä löytyy hyvin vähän netistä tietoa (tai löytyy mutta ne on ripoteltu laajalle pienissä osissa) eikä enää päässyt pätemään asioissa.

Ala perustella valintoja tunnepohjalta äläkä anna periksi. Naisilla on "lupa" perustella tunteella.

Vierailija
6/31 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen paradoksi; halutaan itseään kyvykkäämpi mies, mutta tunnetaan sitten alemmuden tunnetta, jos sellainen löytyy.

Koskaan ei voi voittaa.

Jätä se sika!

Vierailija
7/31 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni on tuollainen. Hänellä otti koville kun kouluttauduin alalle, mistä löytyy hyvin vähän netistä tietoa (tai löytyy mutta ne on ripoteltu laajalle pienissä osissa) eikä enää päässyt pätemään asioissa.

Ala perustella valintoja tunnepohjalta äläkä anna periksi. Naisilla on "lupa" perustella tunteella.

No näillä perusteilla miehillä on sitten "lupa" sanoa naisia epärationaalisiksi...

Vierailija
8/31 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ole vain ylpeä ja iloinen, että sulla on älykäs mies? Tässä olisi hieno tilaisuus kasvaa henkisesti. Tietty voit itseäsi kehittää muutenkin niin tulevaisuudessa tiedät asioista paremmin.

Vierailija
9/31 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, jos on jostain vähänkin järkevästä asiasta kyse.

Vierailija
10/31 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ole vain ylpeä ja iloinen, että sulla on älykäs mies? Tässä olisi hieno tilaisuus kasvaa henkisesti. Tietty voit itseäsi kehittää muutenkin niin tulevaisuudessa tiedät asioista paremmin.

Koska tuntuu että olen huono ja riittämätön, että minulla ei ole tarjota tuollaiselle miehelle kuin kodinhoitoa ja seksiä -ap

Vierailija
11/31 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä tuollainen pätemisen tarve on aika syvällä ihmisessä. Siitä kertoo se, että hän kuvittelee tekevänsä sillä hyvää toisille ihmisille. Siksi sitä pitäisi yrittää mieluummin hyödyntää jotenkin kuin ärsyyntyä siitä. Ehkä hän nauttisi jos saisi selvitellä jotain ongelmia, miten jokin asia tehdään. Kun hän selvittelee niitä, saisit omaa aikaa itsellesi. Voi myös olla niin että hän tarvitsee enemmän huomiota ja koettaa saada sitä näin.

Tämä on sellainen luonteenpiirre joka täytyy oppia hyväksymään. Yhdellä tutullani on se ja minua ärsyttää se suunnattomasti. En viihdy kovin hyvin kun hän on läsnä.

Vierailija
12/31 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tuntuu että olen huono ja riittämätön, että minulla ei ole tarjota tuollaiselle miehelle kuin kodinhoitoa ja seksiä -ap

Oletko tosi hyvä kodinhoidossa ja seksissä?

Vierailija
13/31 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä tuollainen pätemisen tarve on aika syvällä ihmisessä. Siitä kertoo se, että hän kuvittelee tekevänsä sillä hyvää toisille ihmisille. Siksi sitä pitäisi yrittää mieluummin hyödyntää jotenkin kuin ärsyyntyä siitä. Ehkä hän nauttisi jos saisi selvitellä jotain ongelmia, miten jokin asia tehdään. Kun hän selvittelee niitä, saisit omaa aikaa itsellesi. Voi myös olla niin että hän tarvitsee enemmän huomiota ja koettaa saada sitä näin.

Tämä on sellainen luonteenpiirre joka täytyy oppia hyväksymään. Yhdellä tutullani on se ja minua ärsyttää se suunnattomasti. En viihdy kovin hyvin kun hän on läsnä.

Omaan silmään ei aloituksesta osunut mikään pätemisen tarve vaan mies vastaa kysyttäessä. Pitäisikö silloin olla vastaamatta? Eri juttu, jos alkaa pyytämättä päteä.

Vierailija
14/31 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat ensisijaisesti miehen, joka ihailee älyäsi, olet väärässä parisuhteessa. Mieti nyt tarkkaan mitä haluat.

Vierailija
15/31 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskivertoa hieman älykkäämmät naiset ovat usein dunning-kruger-ongelmatapauksia, joiden kanssa keskustelu menee inttämiseksi, kun nainen luulee olevansa itseään älykkäämpi, eikä osaa myöntää olevansa väärässä. Todella älykkäät taas hakevat vielä älykkäämpää miestä, joten keskivertoälykäs on usein juuri paras älykkäälle miehelle. 

Vierailija
16/31 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että olet miehesi mielestä huono ja riittämätön. Muuten hän olisi jonkun muun kanssa.

Vierailija
17/31 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat ensisijaisesti miehen, joka ihailee älyäsi, olet väärässä parisuhteessa. Mieti nyt tarkkaan mitä haluat.

Ei minun älyäni erikseen ihailla tarvi enkä mitenkään voittaa tai ylittää miestäni halua. Se on tuo alemmuuden ja tasa-arvottomuuden tunne mikä vaivaa -ap

Vierailija
18/31 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu miehellesi tuosta ongelmasta; jos hän on fiksu, hän kyllä ymmärtää. Kerro toiveesi, että saisit edes joskus jossain vähän päteä. 

Uskon, että miehesi kyllä rakastaa sinua ihan sellaisena kuin olet :) 

Vierailija
19/31 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole miehestäsi ylpeä, jos hän muuten kohtelee sinua hyvin ja tekee hyviä ratkaisuja teidän molempien kannalta.  Aina löytyy älykkäämpia kuin itse on.  Tosin on henkilöitä jotka eivät hyväksy eriävää mielipidettä ja se on eri asia sekä erittäin raskasta.  Mitä tulee seksiin, jos siinä olet hyvä, niin se on jo yli 50%.

Jos on tyhmä puoliso joka tekee hölmöjä ratkaisuja itsensä ja perheen puolesta, niin se vasta on raskasta.  Näitäkin on paljon ja sitten puhutaan rakkaudesta.

Vierailija
20/31 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt sitten jotenkin kiva tunne, jos miehesi tekeytyy tyhmemmäksi, että pääset loistamaan?

Jos vaikka perehtyisit itse johonkin asiaan syvällisesti. Jos lahjakkuutesi on kodinhoitopuolella, niin opettelet vaikka huippukokkaajaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi