Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä naiselle lahjaksi kun on köyhä opiskelija?

Vierailija
14.12.2018 |

Olen 22 vuotias köyhä opiskelijamies ja elän säätiön tarjoamassa 18 neliön opiskelijayksiössä. Olen juuri tavannut lupaavan naisen ja nyt pitäisi miettiä jotain yhteistä. Minun rahatilanne on niin heikko kun en saa vanhemmiltani mitään tukea, että joudun miettimään kaupassa muutaman euron ostoksiakin että onko varaa. Miten ihmeessä voisin tarjota jonkun elämyksen tälle naiselle nyt jouluna kun rahaa ei juuri ole käyttää?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmi on ilmainen lahja

Vierailija
2/18 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orgasmi on ilmainen lahja

Tämä lahja ei ole hyvä idea. Ainakaan jos on pelkästään suunnitelmissa. :D

Anna jotain itsetehtyä, missä on ajatusta ja tunnetta mukana. Itse tykkäisin myös pienestä korusta, niitä saa edullisesti. Käyttääköhän korvakoruja tai esim. pientä sydänkaulakorua? Antikvariaatista etsit jonkun kauniin, vanhan kirjan edullisesti. Tee kaunis kortti tai jopa itse, mihin kirjoitat ajatuksella sanoja, jota voi vuosienkin jälkeen lukea. Lahjakortti, missä lupaat vaikka x määrän hierontaa, ja kaikkia kivoja tekoja joista erityisesti hän tykkää.

Jotain kaunis, hemmottelevaa, tyttömäistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jopa itse = tai jopa kirje

Vierailija
4/18 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan osta mitään lahjaa. Ihan turhaa elimen nostamista jalustalle. 

Vierailija
5/18 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soo-soo! Eikö äiti ja isä vahdi, kun et ole jo nukkumassa? Ylilauta ja Vauva.fi kiinni, pää tyynyyn.

Vierailija
6/18 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim itsetehty hierontalahjakortti jossa lupaat hänelle hieronnan tai useampia, rakkauskirje, suklaata...

Vierailija
7/18 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti löytyi kaksi alapeukuttavaa loista jotka vaativat miestä näkemään jopa nälkää kunhan itse hyötyy miehestä

Vierailija
8/18 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiira sai Audin eli jotain tuollaista se nainen arvostaa

Vierailija
9/18 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivo pullaa/leipää isompi satsi, saat itellesikin pakkaseen.

Vierailija
10/18 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa Norstatin tai vastaaviin tutkimuksiin, palkintona elokuvalippuja jne. Tosin et taida ehtiä ennen joulua kartuttaa tarpeeksi pisteitä palkintoihin. Osallistu kaikkiin mahdollisiin kilpailuihin esim. Facebookissa, jospa voittaisit jotakin (olen voittanut useastikin tuollaisista arvonnoista, parempi todennäköisyys voittaa kuin esim. lottoamalla).

Vierailija
11/18 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leivo pullaa/leipää isompi satsi, saat itellesikin pakkaseen.

Olisi kyllä äärettömän söpöä, jos mies olisi leiponut mulle.

Vierailija
12/18 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku uusi poikaystävä antais mulle lahjakortin jossa lupaa hierontaa, niin olis aika äkkiä entinen poikaystävä.

Vierailija
13/18 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku uusi poikaystävä antais mulle lahjakortin jossa lupaa hierontaa, niin olis aika äkkiä entinen poikaystävä.

Itse tarkoitin tämän lisäksi täydentämään muuta lahjaa.

Esim. edullinen pieni koru (kauniit korvikset/kaulakoru) + vanha kaunis kirja (antikvariaatista/kirppikseltä) + kirje + hieronta

T. nro 2

Vierailija
14/18 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin äänestän jotain itse tehtyä: pikkuleipiä tai jotain itse tehtyä pähkinäsekoitusta (etnisistä kaupoista saa halvalla) pakattuna nätisti lasipurkkiin (mikä vaan puhdas kohtuullisen kokoinen purkki käy. Kannen peitoksi neliskanttinen kangastilkku narulla kiinni, ja etiketti jos haluat hienostella). Toimisi!

Tai tee piparkakkutalo, tai iso sydämenmuotoinen pipari jonka koristelet sokerivesikuorrutuksella (harjoituskappaleet voit syödä itse).

Korujen ym. kanssa pitää tuntea nainen jo aika hyvin että osaa hankkia aidosti mieleistä. Ei ole pelkkä rahakysymys.

Vierailija
15/18 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaa pestä hänen asuntonsa ikkunat keväällä ym. muuta siivousapua..

Vierailija
16/18 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin äänestän jotain itse tehtyä: pikkuleipiä tai jotain itse tehtyä pähkinäsekoitusta (etnisistä kaupoista saa halvalla) pakattuna nätisti lasipurkkiin (mikä vaan puhdas kohtuullisen kokoinen purkki käy. Kannen peitoksi neliskanttinen kangastilkku narulla kiinni, ja etiketti jos haluat hienostella). Toimisi!

Tai tee piparkakkutalo, tai iso sydämenmuotoinen pipari jonka koristelet sokerivesikuorrutuksella (harjoituskappaleet voit syödä itse).

Korujen ym. kanssa pitää tuntea nainen jo aika hyvin että osaa hankkia aidosti mieleistä. Ei ole pelkkä rahakysymys.

Jos onnistuu ottamaan omistamistaan koruista kuvia, voi marssia vaikka niiden kanssa kauppaan ja kysyä apua myyjältä. "Tämän tyylisiä omistaa valmiiksi, mikä olisi varma valinta? Budjetti on : x euroa"

17/18 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan leipomista! Se on hieno lahja, joka osoittaa välittämistä. Itse tehty leipä tai vaikka suklaakakku.

Vierailija
18/18 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jos olisin aivan p.a. saattaisin käydä ostamasta ikeasta kasan valokuvakehyksiä (irtoaa euron kappale) ja tulostaisin kehyksiin kaikki ne paikat jonne haluaisin puolisoni kanssa mennä. Perus auringonlaskua hiekkarannalla, romanttista ruokailua kynttilänvalossa ja revontulia lapissa... mitä ko. henkilö ikinä haluaakaan.  Helsingissä saa kirjastossa tulostaa viisi maksutonta tulostetta kolmen kuukauden välein, joten kuvat saisin hommattua ilmaiseksi. Jos oikein vakavaa olisi niin vaikka yhden kosintakuvankin voisi laittaa. 

Pointtina tietenkin, että vaikka nyt en voisikaan kaikkea toteuttaa olisi seinällä selvät suunnitelmat tulevasta josta voisi yhdessä unelmoida/suunnitella. Ja tietenkin yksi kuvista pitäisi toteuttaa samantien, nuolkaa vaikka samaa eskimoa eripuolilta, tehkää lumilyhty, syökää spagettia ja lihapullia tai mitä tahansa budjettihintaista joka on neidin mieleen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme