Henkilö joka puhuu vain
itsestään koko ajan. Ei kuuntele toisia, omat asiat aina tärkeämpiä.
Kommentit (14)
Puhun vain itsestäni. Naisen asiat ei kiinnosta.
Mies38
Vierailija kirjoitti:
Minä minä minä
Ei vaan MINÄ!
Henkilö joka tekee keskustelupalstalle aloituksen, jossa on vähän epäselvää mistä pitäisi keskustella.
Henkilö joka puhuu vain kysyttäessä on outo ja ei saa naisia.
Tuollaiset henkilöt yleensä pitää itseään parempana
Läpsäse sitä naamalle niin loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Henkilö joka puhuu vain kysyttäessä on outo ja ei saa naisia.
Älä puutu toisten asioihin.
Meillä töissä tuollainen tyyppi. Jatkuvaa ohjelmanumeroa ja pääosassa hän itse. Aina pitää laittaa paremmaksi kuin muut, aivan kaikessa. Todella väsyttävä tyyppi. Minä sitä, minä tätä, aina äänessä. Päälle vielä tyyli liioitella ja suorastaan valehdella asioista.
Vierailija kirjoitti:
Meillä töissä tuollainen tyyppi. Jatkuvaa ohjelmanumeroa ja pääosassa hän itse. Aina pitää laittaa paremmaksi kuin muut, aivan kaikessa. Todella väsyttävä tyyppi. Minä sitä, minä tätä, aina äänessä. Päälle vielä tyyli liioitella ja suorastaan valehdella asioista.
Meillä on töissä henkilö joka kehuu itseään koko ajan ja haukkuu muita.
Tiedän yhden autistin aikuisen joka puhuu vain kokoajan itsestään ja omasta elämästään ei ole ikinä hiljaa eikä kuuntele muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on töissä henkilö joka kehuu itseään koko ajan ja haukkuu muita.
Juorujen levittäjä?
Sitten voit lähteä menemään. Hän pitää monologin.