Miten saan äitiyspakkauksen postista, ei autoa.
Hmm. Hankala tilanne. En tunne ketään täältä paikkakunnalta ja matkahuollon paketti meni tuonne 4 km:n päähän, eikä lähipostiin.
Otanko suosiolla taksin vai saisinkohan roudattua sen jotenkin kävellen tms? Osaako kukaan sanoa mitä paketti painaa? Kelalta on tullut siis tekstari että on noudettavissa, mutta painoa ei siinä näy.
Kommentit (52)
Kyllä sen jaksaa kantaa. Ota jätesäkki mukaan, että voit välillä laskea maahan, jos tarvitsee lepuuttaa käsiä.
Saisiko sitä mitenkään pulkkaan? Pyörään taitaa olla liian iso. Lastenvaunut?
Eikös sillä ole painoa 8-9 kg. Taksin ottaisin ainakin minä. Varmaan ärsyttävää raahata sitä pitkän matkan.
olet muuttanut tuikituntemattomaan paikkaan yh-äidiksi veronmaksajien elätiksi?
Jos teillä on lunta ja sulla pulkka ja aikaa, kyllä se siinä kulkee. Ota se jätesäkki silti, oli ainakin aikoinaan pakattu paperiin se pahvilaatikko, joten kestää huonosti vettä. Joten pulkkaan pohjalle se muovi suojaksi. Muuten taksilla.
Eikö ole yhtäkään kaveria kellä autoa? Lapsen isä, sisarukset, vanhemmat tai muut sukulaiset? Tarjoat pullakahvit kiitokseksi.
Otan taksin. Tiedän että menisi varmaan vaan hermot sitä kantaessa jos kuitenkin tuon verran painaa..
Miehen työn vuoksi muutettiin, en ole yh, ihan työssäkäyvä veronmaksaja. Eikä nosteta edes asumistukea, toimeentulotukea tai muutakaan. -ap
Vierailija kirjoitti:
olet muuttanut tuikituntemattomaan paikkaan yh-äidiksi veronmaksajien elätiksi?
Miten kestät itteäs.
Lä vain lisäänny.
Jaa voisin soittaa kyllä postiinkin, jos toisivat. Pitää selvittää mitä maksaa se. Toisaalta ei varmaan taksia enempää. - Ap
Selittäkää kun en ymmärrä. Nimittäin miksi taksi on se vihoviimeinen vaihtoehto ja mieluummin vaikka kiskotaan valtavaa laatikkoa pulkassa?
Vierailija kirjoitti:
Otan taksin. Tiedän että menisi varmaan vaan hermot sitä kantaessa jos kuitenkin tuon verran painaa..
Miehen työn vuoksi muutettiin, en ole yh, ihan työssäkäyvä veronmaksaja. Eikä nosteta edes asumistukea, toimeentulotukea tai muutakaan. -ap
Miksei miehesi auta kantamisessa?
Ei ole kavereita tai sukulaisia täällä. Mutta joo kun paino selvisi, niin haen taksilla. Ei sillä ettenkö jaksaisi 8 kiloa kanniskella, mutta luultavasti voi olla sen kokoisesta laatikosta hankala saada otetta.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Jaa voisin soittaa kyllä postiinkin, jos toisivat. Pitää selvittää mitä maksaa se. Toisaalta ei varmaan taksia enempää. - Ap
Kannattaa hakea itse, posti saattaa vielä hukata paketin jos lähtee siirtelemään sitä.
Vierailija kirjoitti:
Selittäkää kun en ymmärrä. Nimittäin miksi taksi on se vihoviimeinen vaihtoehto ja mieluummin vaikka kiskotaan valtavaa laatikkoa pulkassa?
Taksi maksaa niin paljon nykyään että tulee aika paljon äitiyspakkaukselle hintaa
Lastenrattaat on vielä tyhjät? Niiden kanssa lenkille
Mies ei ole kotona. Ja minä lähden ensviikolla vanhempieni luokse ja olen siellä joulun ylitse. Mies tulee matkalta suoraan sinne. Tekstarissa luki että pakettia säilötään 27.12 saakka, eli minun on se ennen lähtöä haettava. - Ap
Kävele postiin ja taksilla takaisin. Pääset kaikkein helpoimmalla vaikka hiukan maksaakin.
Minä ottaisin ison rinkan mukaan, avaisin paketin postissa ja täyttäisin sen rinkan siellä. Pahvilootaa tuskin tarvitset. Sitten vaan patikka kotiin. Toinen vaihtoehto on lähteä lastenvaunujen kanssa. Kyllä ne kamat siihenkin mahtuu. Kai sinulla on jo vaunut? Tai oletko koskaan käyttänyt ns kaljakärryjä? Tai isoa matkalaukkua?
Avaan postissa pienempiäkin paketteja, ei ole koskaan kukaan mitään sanonut.
Taksi