Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan kokeillut Novanight-tuotetta unen ja nukahtamisen parantamiseen?

Vierailija
14.12.2018 |

Itselleni nukkuminen on vaikeaa, ja ajattelin kokeilla. Onko kokemuksia?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta kerro miten tepsii. Itse en voi nyt ryhtyä kokeilemaan kun leikkaus tulossa ja kaikki tällaiset on pannassa. Kiinnostaa kyllä minuakin kun olen mainoksia nähnyt ja mulla ei nukahtaminen illalla ole ongelma vaan se että herään monta tuntia liian aikaisin enkä silloin saa unta enää.

Vierailija
2/33 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin. Söin sen tosiaan kuurina. Ei minkäänlaista vaikutusta. Minulle ei ole käsikauppa melatoniini valmisteetkaan auttaneet yhtään. Tai siis, valmisteen oton jälkeen voin silti pyöriä valveilla 1-2 tuntia. 🙁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin juuri 15 pv ja otin aina kaksi kapselia illalla samaan aikaan klo 22. Ei mitään vaikutusta, melkein rauhattomampi uni kuin ennen käyttöä. Pulmani ovat lukuisat yöheräämiset eikä ne yhtään vähentyneet, ehkä jopa lisääntyivät. Täysin hukkaan mennyt hankinta, kovasti mainostetaan mutta kohdallani aivan hyödytön.

Vierailija
4/33 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä saa 1/3 hintaan 60 1mg tablettia. En muista tuotetta.

Kai jotenkin auttaa mutta unettomuuden taustalla voi olla muut syyt (ahdistus, masennus, paniikki) joihin melatoniini ei vaikuta.

Vierailija
5/33 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimi hyvin. Kokemuksesta tiedän että minulla se kärsimyskukkauute on tärkein vaikuttava aine - melatoniini ei minulla vaikuta mitään, mutta kun on stressiä ja jännitystä niin passiflorauute toimii siihen luonnonlääkkeistä hyvin. Valeriana toimii myös, sitä ei ole Novanightissä tosin.

Vierailija
6/33 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

Kokeilin. Itselläni ei toiminut. Nyt löysin apteekista Sedix-valmisteen, joka on pelkkää kärsimyskukkauutetta sisältävä tabletti. Toimi ainakin minulla stressiperäiseen levottomaan oloon illalla. Ilmeisesti Novanightissa ei ole tarpeeksi kärsimyskukkaa?

Vierailija
7/33 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin. Söin sen tosiaan kuurina. Ei minkäänlaista vaikutusta. Minulle ei ole käsikauppa melatoniini valmisteetkaan auttaneet yhtään. Tai siis, valmisteen oton jälkeen voin silti pyöriä valveilla 1-2 tuntia. 🙁

Kannattaa kokeilla ottaa tarpeeksi ajoissa eli noin 1-2 tuntia ennen nukkumaan menoa. Varsinkaan käsikauppa melatoniini ei ole mikään unilääke, ja sen tarkoituksena on olla henkilön oman melatoniinin tuotannon tukena ja auttaa uneen. Mutta tosiaan suosittelen ottamaan melatoniinin tarpeeksi ajoissa.

Vierailija
8/33 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla uusi työ aiheutti sen, että pää käsitteli asioita öisin ja näin excel unia yms. Ja koska muutenkin herään useamman kerran yössä niin jouduin siis useamman kerran yössä herätä kesken unen jossa tein työtehtäviäni. Kuluttavaa. Mulla tämä tuntui toimivan 👍 Aikaisemminkin olen todennut että apteekin melatoniini vaikuttaa mun yöuniin positiivisesti.

Vierailija
9/33 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muita melatoniineja on, kuin käsikauppavalmiste?

Tietääkseni lääkärin kirjoittamana saa vain vahvempaa melatoniinia.

Saman asian ajaa, kun ostaa vahvempaa melatoniinia tai ottaa useamman pillerin.

En kuitenkaan suosittele ketään ottamaan melatoniinia enempää kuin myytävän lääkkeen ohjeissa sanotaan.

Voi tulla ripulia, oksennusta ja päänsärkyä.

Vierailija
10/33 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tehoa minulle. Rupesin nukkumaan kun sain estrogeenisuihkeen, ainut oire vaihdevuosista oli että en saanut nukuttua enää. Olen 48v.

Vierailija
11/33 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tehoa minullakaan, siis ainakaan yöllisen nukkumisen suhteen. Aamulla väsyttää vaan entistä enemmän.

Aivan turha ostos siis minullakin.

Vierailija
12/33 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut, mutta koen rohdosvalmisteet (esim. Sedonium) paremmiksi. Niitä voi ottaa useammin, esim. Itse otan aiemmin illalla ekan kerramän, sitten uudestaan 1h ennen nukkumaan menoa ja yöllä uudestaan, jos herään.

Vierailija
13/33 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muita melatoniineja on, kuin käsikauppavalmiste?

Tietääkseni lääkärin kirjoittamana saa vain vahvempaa melatoniinia.

Saman asian ajaa, kun ostaa vahvempaa melatoniinia tai ottaa useamman pillerin.

En kuitenkaan suosittele ketään ottamaan melatoniinia enempää kuin myytävän lääkkeen ohjeissa sanotaan.

Voi tulla ripulia, oksennusta ja päänsärkyä.

Tavallisessa kaupoissa myytävän melatoniinin annostusohje on alhainen, ja varoitustekstit sellaisia, että valmistaja ei vahingossakaan joutuisi vaikeuksiin, jos käyttäjä vetää niitä kuin karkkeja. Ei niitä sivuvaikutuslistoja pidä lukea, kuin piru raamattua. Oireita voi tulla, tai sitten ei. Niistä on tietysti hyvä olla tietoinen.

Olen itse käyttänyt kaupassa myytävää melatoniinia 4 mg annostuksella. Nyt on myös 5mg reseptimelatoniinit kaapissa. Ei ole tullut mitään sivuvaikutuksia, mutta hyvä uni kyllä. Aamusta on pirteä olo, kun on saanut hyvin unen päästä kiinni, eikä yöheräilyjä enää ole. En ota enää joka ilta niitä.

Vierailija
14/33 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä vaikutukset myös täysin päinvastaiset kuin mitä luvataan. Näitä kun olen syönyt, nukun vain n. 2-4h ja sitten herään keskellä yötä, jonka jälkeen en saa enään unenpäästä kiinni.

Vierailija
15/33 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyödytön tuote tällä kertaa kirjoitti:

Kokeilin juuri 15 pv ja otin aina kaksi kapselia illalla samaan aikaan klo 22. Ei mitään vaikutusta, melkein rauhattomampi uni kuin ennen käyttöä. Pulmani ovat lukuisat yöheräämiset eikä ne yhtään vähentyneet, ehkä jopa lisääntyivät. Täysin hukkaan mennyt hankinta, kovasti mainostetaan mutta kohdallani aivan hyödytön.

Mulla on lääkärin määräämää 3mg melatoniinia. Teho alkaa kunnolla vasta 4-6 vkon käytön jälkeen, käytit siis aivan liian vähän aikaa.

Vierailija
16/33 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tehosi kyllä nopeampaan nukahtamiseen mutta ei estänyt yöllisiä heräilyjä. Ja yöllä kun herään niin en saa enää uudestaan unta. En edes novanightin avulla.

Vierailija
17/33 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melatolin Plus unihäiriöiden hoidossa - http://tonzes.com/sleepfi.htm Auttoi kohtalaisen hyvin silloin, kun uni oli vuosia sitten täysin kateissa.

Vierailija
18/33 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unikiviä vaan legurilta niin kyllä ne valot sammuu, toimii itsellä.

Vierailija
19/33 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä positiivinen kokemus ko. tuotteesta, viikon verran käyttänyt ja nukahtaminen on nopeampaa, uni rauhallisempaa ja aamulla herännyt virkeämpänä.

Eka yö oli erikoisia unia ja heräsin vähän turhan aikaisin aamulla, mutta sen jälkeen tyytyväinen.

Vierailija
20/33 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii hyvin, paremmin kuin melatoniini. Otan yhden noin tunti ennen nukkumaanmenoa. Liian myöhään otettuna väsyttää vielä aamullakin.