Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulin näyttäväni hyvältä. Otin kuvan ja kuvasta katsoo lihava, keski-ikäinen nainen jolla on liikaa meikkiä

Vierailija
14.12.2018 |

Piti mennä kaveriporukalla syömään, laitoin viestiä että olen kipeä enkä pääse. Pesin meikit ja ryömin tänne sänkyyn. On nälkä mutten todellakaan aio syödä, en sen kuvan nähtyäni !
Kolmoisleuka. Muodoton pyöreä naama. Valtavat läskitissit jotka tunkevat ulos paidasta. Irvokkaalta näyttävä kirkkaanpunainen huulipuna ja vielä irvokkaampi nutturakampaus, joka peilissä näytti hauskalta ja nuorekkaalta. Syvät juonteet nenänpielissä ja otsassa. Miten ja missä ja välissä minusta on tullut näin läski, ja ryppyinen?!

Kommentit (437)

Vierailija
341/437 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te positiivisuusjankkaajat ette nyt ymmärrä tämän ketjun pointtia. On erittäin terapeuttista kirjoittaa (vieläpä värikkäin sanankääntein) niistä kohdista jotka itseä ärsyttävät ja hävettävät. Emme me tuolla arkielämässä kulje näitä samoja juttuja hokien - tässä ketjussa nyt vain on päästetty verbaaliset lahjat valloilleen ja kuvailtu reisi-käsivarsia, hippotakapuolia ja kalkkunaselluliitteja.

Kuulun ei-niin-hehkeisiin joka piirun alle nelikymppisenä ja lapsettomana ei todellakaan enää jaksa hymyillä ja lähteä miestä etsimään, kun "katsokaas hymy ja hyvä itsetunto kaunistaa kenet vaan". Ei, meille kaikille ei ole joku jossakin eikä meitä kaikkia joku pidä kauniina. Hyvä se on täällä iloita litteistä vatsoista kun lapsetkin on jo isoja ja voi ihanan miehen kanssa nautiskella elämää. Mietipä KOKO ELÄMÄSI ilman yhdenkään miehen huomiota/rakkautta? Ilman lapsia? Ja vain ulkonäöstäsi johtuen? Kuinka positiivinen jaksaisit olla 40-vuotiaana?

Kun tapaan uuden miehen, en koskaan puhu tällaisista asioista. Osaan kyllä feikata olevani normaali ihminen tai sinkku vapaasta tahdostani. En ole epätoivoinen enkä outo. Saan ihmiset nauramaan ja kerron mielenkiintoisia tarinoita elämästäni (joka on ollut aika tapahtumarikas). Mutta koskaan näistä kohtaamisista ei tule mitään sen enempää, koska rupsahtanut ulkomuoto sen estää. Kukaan mies ei koskaan ole haaveillut näköisestäni naisesta, piste.

Olen nykyään nimenomaan onnellisempi enkä enää lainkaan katkera, kun olen hyväksynyt faktat, että kuollut kalkkuna ei paria saa. Ja tämä ketju on paras aikoihin!

Vierailija
342/437 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina joku tulee kaikkiin ongelmaketjuihin kehumaan miten hänen elämässään on asiat hyvin.

Tarkoitus ei ollut kehua, ikävää jos asia otti noon koville. Jatkakaa valittamista. Eipä ole ihme jos tuolla asenteella pysyy sinkkuna.

Se on kyllä ihme että itse et ole sinkku.

Johtuisko siitä etten ole ilkeä ja negatiivinen ihminen? Te lyttäätte täällä heti jos jollain on eriäviä mielipiteitä. Pitäisi vaan valittaa joka asiasta niin sais kommentoida. Kilpailkaa vaikka kuka on sairain, rumin ja lihavin.

Et taida olla kovin onnellinen ihminen. Lyttäät ja haukut ihmisiä jotka avautuvat kipeistä asioista ja asettavat näin itsensä haavoittuvaksi. Elämässään onnelliset ihmiset toivovat muillekin onnea ja ovat lempeitä. Toivon sinullekin parempaa huomista.

Olen onnellinen, vaikka sitä ei saa ääneen sanoa. Luepas uudestaan ketjua läpi ja mieti kuka lyttää ja ketä. Täällä hyeenat hyökkää kimppuun jos kehtaa olla tyytyväinen elämäänsä. Kuulun kohderyhmään iän puolesta, muuta samaa meissä ei olekaan.

Onneksi en ole katkeroitunut keski-ikäinen nainen.

Siis jos vaikka ystäväsi puhuisivat, miten ikäviä heidän keskenmenonsa ovat, niin sinä menet siihen hehkuttamaan, miten sulla ei ole ikinä ollut yhtään keskenmenoa ja miten ihanaa on, kun on eläviä lapsia??? Ja ihmettelet, että sinua pidetään sen vuoksi ikävänä tyyppinä???

Älä viitsi liioitella. Yritin olla positiivinen ja tarkoitin sitä, että joskus on hyvä olla onnellinen siitä mitä on. Eikä ollut tarkoitus lesoilla, se haluttiin ymmärtää tahallaan väärin.

Mutta miten voit luulla että ketään tuntematonta ihmistä, joka suree miehettömyttä/perheettömyyttä/sairautta/ulkonäköä auttaa se, että sinä kerrot että sinä ainakin olet upea ja terve ja sulla on perhe? Millä logiikalla tuo auttaa ketään, jos auttaminen oli tarkoituksesi eikä lesoilu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/437 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla oli puhelin väärinpäin, joku naapuri tallentui kuvaan. Ei, mutta eihän kukaan näytä samalta livenä kuin kuvissa. Lähes järjestään kaikki näyttävät paremmalta.

Taitaa olla noin. Monet julkkiksetkin näyttävät luonnossa paljon paremmilta kuin kuvissa.

Vierailija
344/437 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina joku tulee kaikkiin ongelmaketjuihin kehumaan miten hänen elämässään on asiat hyvin.

Tarkoitus ei ollut kehua, ikävää jos asia otti noon koville. Jatkakaa valittamista. Eipä ole ihme jos tuolla asenteella pysyy sinkkuna.

Johtuisko siitä etten ole ilkeä ja negatiivinen ihminen? Te lyttäätte täällä heti jos jollain on eriäviä mielipiteitä. Pitäisi vaan valittaa joka asiasta niin sais kommentoida. Kilpailkaa vaikka kuka on sairain, rumin ja lihavin.

Et taida olla kovin onnellinen ihminen. Lyttäät ja haukut ihmisiä jotka avautuvat kipeistä asioista ja asettavat näin itsensä haavoittuvaksi. Elämässään onnelliset ihmiset toivovat muillekin onnea ja ovat lempeitä. Toivon sinullekin parempaa huomista.

Olen onnellinen, vaikka sitä ei saa ääneen sanoa. Luepas uudestaan ketjua läpi ja mieti kuka lyttää ja ketä. Täällä hyeenat hyökkää kimppuun jos kehtaa olla tyytyväinen elämäänsä. Kuulun kohderyhmään iän puolesta, muuta samaa meissä ei olekaan.

Siis jos vaikka ystäväsi puhuisivat, miten ikäviä heidän keskenmenonsa ovat, niin sinä menet siihen hehkuttamaan, miten sulla ei ole ikinä ollut yhtään keskenmenoa ja miten ihanaa on, kun on eläviä lapsia??? Ja ihmettelet, että sinua pidetään sen vuoksi ikävänä tyyppinä???

Älä viitsi liioitella. Yritin olla positiivinen ja tarkoitin sitä, että joskus on hyvä olla onnellinen siitä mitä on. Eikä ollut tarkoitus lesoilla, se haluttiin ymmärtää tahallaan väärin.

Mutta miten voit luulla että ketään tuntematonta ihmistä, joka suree miehettömyttä/perheettömyyttä/sairautta/ulkonäköä auttaa se, että sinä kerrot että sinä ainakin olet upea ja terve ja sulla on perhe? Millä logiikalla tuo auttaa ketään, jos auttaminen oli tarkoituksesi eikä lesoilu?

En jaksa vääntää rautalangasta.

Sitäpaitsi ulkonäkö ei ole kaikki. Jos lukee tätä ketjua niin saattaa ymmärtää miksei katkeruus innosta.

Vierailija
345/437 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa vääntää rautalangasta.

Sitäpaitsi ulkonäkö ei ole kaikki. Jos lukee tätä ketjua niin saattaa ymmärtää miksei katkeruus innosta.

Eli tarkoituksesi oli lesota, mutta nyt esität marttyyria. Ok.

Vierailija
346/437 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa verbaliikka ihan laulaa ja tanssii, kiitos. Voi olla toki vaikeaa huumorintajuttomille ymmärtää, että tässä ei ole nyt kyse kollektiivisesta masistelusta vaan ihan jostain muusta.

Vierailija
347/437 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä.Ennen oli kamerat paljon parempia....

Vierailija
348/437 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin ripsiväriä pitkästä aikaa, ja ilokseni huomasin ripsien kasvaneen huimasti. Hetken ihailtuani tajusin, että yläluomeni ovat lurpsahtaneet niin paljon, että osuvat ripsiin.

Vierailija
349/437 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lakkasin toistaiseksi käymässä yhdellä ilmaiskurssilla, kun näin viimeksi itseni peilistä ja tajusin olevani kammottava pursuileva tursas. Ja juurikin lähtiessä näytin mielestäni ihan hoikalta (en käsitä miten, olen bmi:nkin mukaan kohta merkittävästi ylipainoinen) ja olin meikannut pitkästä aikaa jne. Ko tilojen kelmeät loisteputkivalot ei auttaneet asiaa.

Vierailija
350/437 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi! Kannattaa opetella olemaan tyytyväinen itseensä, se tulee ilmi ihmisen perusolemuksesta ja ilmeestä. Nauti elämästä ja itsestäsi! Liikakilot, meikki tai meikittömyys yms ulkoiset seikat jäävät toiseksi kun hehkut iloisuutta ja tyytyväisyyttä. Roikkuva naama nousee hymystä, kilot karisevat itsevarmuudesta ja oman itsensä arvostamisesta, meikkeihin saa hyviä ohjeita jos tuntuu että tarvetta on. Kerran täällä eletään, korkkarit kattoon, nainen!

Vierailija
351/437 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä naaman valahtaminen on jotain ihan järkyttävää ja varsinkin kun tästä ei kukaan koskaan varoittanut tai kertonut. Aina on vaan puhuttu rypyistä ja kuinka niitä voi ennalta ehkäistä, mutta eipä juuri ole näkynyt niksejä kuinka naama pidetään omalla paikallaan. Ne rypyt jotenkin olisikin ihan fine toisin kuin tämä, koska ei tässä nyt enää ihan teinityttönen ole vaikka finnejä tietenkin pukkaa yhä edelleen.

N42

Olen just samanikäinen ja huomannut saman. Ei ryppyjä paljoa, mutta naama roikkuu...suupieletkin kohti maata...

Jeesus teipillä naamaa kireeksi

Vierailija
352/437 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vanhenemisessa paljon hyvääkin. Nuoruudessa kärsin kasvojen aknesta, mutta nykyisin iho on erittäin sileä. Urheilu on aina ollut osa minua, mutta koko nuoruuteni -esteettisten lajien johdosta olin alipainoinen, niin että vasta viimevuosina olen saanut kuukautiseni takaisin. Samalla myös lipidoni ja itsetuntoni on huimasti parempi kuin esim. kymmenen vuotta sitten. Minulla on myös vakavaraisuuta ja rohkeutta sanoa mitä haluan. Olen myös pohjattoman ihastunut. Tapailen aivan valloittavaa, itseni kaltaista ja itseäni kymmenenvuotta vanhempaa miestä, jota en vaihtaisi nuorempaan. Olen 37v lapsetonton.

Vierailija
353/437 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä naaman valahtaminen on jotain ihan järkyttävää ja varsinkin kun tästä ei kukaan koskaan varoittanut tai kertonut. Aina on vaan puhuttu rypyistä ja kuinka niitä voi ennalta ehkäistä, mutta eipä juuri ole näkynyt niksejä kuinka naama pidetään omalla paikallaan. Ne rypyt jotenkin olisikin ihan fine toisin kuin tämä, koska ei tässä nyt enää ihan teinityttönen ole vaikka finnejä tietenkin pukkaa yhä edelleen.

N42

Olen just samanikäinen ja huomannut saman. Ei ryppyjä paljoa, mutta naama roikkuu...suupieletkin kohti maata...

Odotan kauhulla tulevaisuuttani, naamani on jo valmiiksi sellainen ettei poskipäät erotu lainkaan ja muutenkin on tasainen lattea lituska, joten kun posket valahtaa niin tulen näyttämään satavuotiaalta jo nelivitosena. Ja mitäkö väliä, miksi en vain laita huuliin punaa, ota konjakkiryyppyä ja katso vieressä köllivää ukkoa, no, ei ole ukkoa eikä alkoholi sovi yhteen antipsykoottien kanssa.

Ne sun antipsykootit lihottaa ja turvottaa. Niissä pillereissä on sokeria ym. Etkä sinä niillä parane tai tervehdy. Lähdet lenkille, syöt hyvin ja terveellisesti. Menet salille nostamaan ja hikoilemaan. Menet uimaan jne. Huomaat parin viikon jälkeen, että kemikaalit ja myrkyt voi jättää pois. Huumetta ne on.

Vierailija
354/437 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

45 ikävuoden jälkeen ei missään nimessä kannata harrastaa seksiä niin, että on miehen päällä! Jos ette usko, niin käykää kontillenne ja katsokaa peilistä naamaanne. Pelottaa kyllä karskeimmankin karjun.

Selin.

Vierailija
355/437 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän se on, peilissä muka näyttää jokseenkin siedettävältä omaan silmään, mutta kuvan jos erehtyy ottamaan niin siinä näyttää ihan oudolta ja järkyttävältä ja ihmetyttää jos sellasta kukaan voisi katsoa missään määrin ihailevasti.

Vierailija
356/437 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiloja kertyy salakavalasti ja omalle peilikuvalleen sokeutuu " En mä nyt niin läski ole "

Itsekin luulin voivani mättää munkkeja ja sipsejä ilman seuraamuksia, kunnes tajusin painavani 90 kg.

Ettekö te käytä vyötä? Siitähän näkee hyvin helposti jos alkaa lölleröä kertyä vyötärölle ja jos alkaa vyö kiristää, niin siinä vaiheessa sitten vähennetään syömistä. Hyvin yksinkertaista ja toimivaa. Minulla on päinvastainen tuo "ongelma", minulle on työlästä saada syötyä tarpeeksi päivässä että en jatkuvasti laihtuisi.

Naisille ei hirveästi vöitä valmisteta. Miesten ja pikkulasten asuste.

Vierailija
357/437 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi voi! Kannattaa opetella olemaan tyytyväinen itseensä, se tulee ilmi ihmisen perusolemuksesta ja ilmeestä. Nauti elämästä ja itsestäsi! Liikakilot, meikki tai meikittömyys yms ulkoiset seikat jäävät toiseksi kun hehkut iloisuutta ja tyytyväisyyttä. Roikkuva naama nousee hymystä, kilot karisevat itsevarmuudesta ja oman itsensä arvostamisesta, meikkeihin saa hyviä ohjeita jos tuntuu että tarvetta on. Kerran täällä eletään, korkkarit kattoon, nainen!

No tämä varmasti pitää paikkansa niiden kohdalla, joilla on jotain tyytyväisyyttä itseensä (luonteeseen jne), ihmissuhteita, parisuhde, töitä, ystäviä, tunne-elämä sellainen että edellämainitut mahdollistuu ja elämä ylipäänsä tuntuu joltain. Jos taas nuo kaikki puuttuu, niin ulkonäön karseus on kirsikka p*skakakun päällä, jota elämäksi kutsutaan.

Vierailija
358/437 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitähän se on, peilissä muka näyttää jokseenkin siedettävältä omaan silmään, mutta kuvan jos erehtyy ottamaan niin siinä näyttää ihan oudolta ja järkyttävältä ja ihmetyttää jos sellasta kukaan voisi katsoa missään määrin ihailevasti.

Älä klikkaa tätä: 

https://proxy.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2F2.bp.blogspot.com%2F-f…

Vierailija
359/437 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äläs nyt heittäydy liian positiiviseksi! Kohta sinut kivitetään kuitenkin..;)

Vierailija
360/437 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä viiskymppinen luuska. Kuviin en halua eksyä, mut peiliinkin joskus pakko katsoa. Tukka harmaa. Iho laikukas. Kaikki roikkuu. Välillä peilistä meikattuna näytän kivalta, mutta jos kaupassa on peili, niin pellehän sieltä katsoo. Ja näissä selfie-kuvissa tulee myötähäpeä katsoa itseään. Kiloja on ja runsaasti. En huijaa enää itseäni, enkä lupaa edes saada itsestäni nuoremman näköistä. Iloinen luonne pelastaa. Ja puhtaus, ja siisti olemus. Kotini on sellainen tyttömäinen, kuten minäkin luonteeltani. Aira Samulin sen sanoi, että ikä on vain sarja numeroita, tärkeintä se miltä tuntuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän