Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulin näyttäväni hyvältä. Otin kuvan ja kuvasta katsoo lihava, keski-ikäinen nainen jolla on liikaa meikkiä

Vierailija
14.12.2018 |

Piti mennä kaveriporukalla syömään, laitoin viestiä että olen kipeä enkä pääse. Pesin meikit ja ryömin tänne sänkyyn. On nälkä mutten todellakaan aio syödä, en sen kuvan nähtyäni !
Kolmoisleuka. Muodoton pyöreä naama. Valtavat läskitissit jotka tunkevat ulos paidasta. Irvokkaalta näyttävä kirkkaanpunainen huulipuna ja vielä irvokkaampi nutturakampaus, joka peilissä näytti hauskalta ja nuorekkaalta. Syvät juonteet nenänpielissä ja otsassa. Miten ja missä ja välissä minusta on tullut näin läski, ja ryppyinen?!

Kommentit (437)

Vierailija
321/437 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppisellä on jo hyvä itsetunto, olisit kuittaillut jotain takaisin?!

Näin: olisit kirkaissut, ja räjähtänyt nauruun, niin että vähän sylkeä roiskahtaa ja kitarisat ja ne vanhat amalgaamit loistaa. Olisit huutanut kavereille, KUULKAAS TÄTÄ, ja läiskäyttänyt käsiä yhteen, sitten polviin, osoittanut sormella pariskuntaa ja huutonauranut lisää. Olisit erittäin kovaäänisesti huutanut, että TÄSSÄ HASSU NUORI PARISKUNTA TULI SANOMAAN, ETTÄ EN NÄYTÄ HYVÄLTÄ - VOI KAMALAA TYTÖT - TÄSSÄ RAVINTOLASSA PITÄÄ NÄYTTÄÄ TARPEEKSI HYVÄLTÄ, KUKA NÄYTTÄÄ, KUKA EI", sitten olisit puistellut päätäsi ja seurannut heitä - koska kävelemäänhän ne olisivat lähteneet väärästä reaktiosta, koska halusivat satuttaa sinua ja pilata juhlamielesi, kyllä niin ilkeitä ihmisiä on. Olisit vaan kävellyt perässä ja sanonut, että opetelkaa nuoret käyttäytymään, jos ei äiti opettanut niin voitte vielä itse yrittää. Ja tämän jälkeen se kolmas ja tärkein asia; mene ja anna palautetta ravintolan omistajalle / vastaavalle, kerro mitä sinulle sanottiin ja ketkä sen sanoivat. Veikkaan, että jos sanomisella on todistaja, heidät ohjataan ulos ja mahdollinen porttikielto päälle. Yksikään ravintola ei halua tuollaisia tyyli/ulkonäkö/kusipääpoliiseja ajamaan asiakkaita pois heidän tiloistaan. Ei yksikään.

Vierailija
322/437 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä teitä. Me 40+ naiset ollaan just upeita! Mistä moinen negatiivisuus kumpuaa...? Elän elämäni parasta aikaa nyt, lapset isoja ja on vihdoinkin aikaa harrastaa. Ja tehdä kaikkea kivaa miehen kanssa. Elämä on tässä ja nyt!

T. 317

Sulla on se perhe tehtynä ja kiva mies jonka kanssa hyvä parisuhde. Moni täällä kipuilee juuri sitä kun ulkonäön repsahtaessa on vaikeaa löytää miestä ja perhehaaveistakin pitää jo luopua. En oikein ymmärrä mitä teet täällä tukiketjussa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/437 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiloja kertyy salakavalasti ja omalle peilikuvalleen sokeutuu " En mä nyt niin läski ole "

Itsekin luulin voivani mättää munkkeja ja sipsejä ilman seuraamuksia, kunnes tajusin painavani 90 kg.

Ettekö te käytä vyötä? Siitähän näkee hyvin helposti jos alkaa lölleröä kertyä vyötärölle ja jos alkaa vyö kiristää, niin siinä vaiheessa sitten vähennetään syömistä. Hyvin yksinkertaista ja toimivaa. Minulla on päinvastainen tuo "ongelma", minulle on työlästä saada syötyä tarpeeksi päivässä että en jatkuvasti laihtuisi.

Voi miten paljon parempi ihminen oletkaan! Tämänhän halusit kuulla?

Hän ei tiedä että kaikki vähänkään ylipainoiset käyttää trikoita ja legginsejä koska muut housut sattuu läskeihin. Vyö on niille joilla on vyötärö.

Olen eri kuin tuon vyöjutun kirjoittaja, mutta kiitos tiedosta. Enpä ole tullut tuota ajatelleeksi, koska olen aina ollut normaalipainoinen ja käyttänyt vyötä.

Vierailija
324/437 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppisellä on jo hyvä itsetunto, olisit kuittaillut jotain takaisin?!

Ei itsetunto ole kuin pituus joka automaattisesti kasvaa iän myötä. Mistä nämä kaikki ihme ikään liittyvät hokemat on tulleet??

Ja joo, "miksi negistelette, mullon ihana mies ja lapsia, miksette te iloitse teidän miehistä ja lapsista? Whaaaat, eiks maailma ookaan semmonen et kaikil on kaikki asiat ihan samalla tavalla ku mulla, whaaaaat?"

Vierailija
325/437 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulla kirjoitti:

miten niin keski-ikäisistä on merkittävä osa ollut sairaita? En näe ympäristöä niin. Keski-ikäiset ovat vielä nuoria, ja jos he ovat sairaita, heidän elämäntavallaan on yleensä ollut siihen merkittävä syy. Lisäksi ihmisluonteessa on sellainen omituisuus, että hyvin moni pätee sairaudellaan, ts. sairaan identiteetti omaksutaan mielellään ja helposti esim. keski-iässä. Tällä identiteetillä ei ole juurikaan tekemistä todellisten sairauksien kanssa. Sairaudet ovat siis tekosyy: lihoa, rupsahtaa, elää onnetonta elämää, pysyä sinkkuna, sairastua yhä uusiin sairauksiin, jne.jne.

EI ole normaalia, että jo keski-iässä tulee mitään kremppoja. Se on laiskuutta, itsensä ja terveytensä laiminlyömistä tai ihan vain sairaan identiteetin omaksumista: moni hakee sillä sääliä, oikeutusta laiskuuteen ja veltostumiseen ym.

Ihan tämmöisiä kysymyksiä edellinen vuodatus minussa herätti

Saahan niitä kysymyksiä herätä 🙄

Nivelrikko ja esim. reuma eivät katso, minkä näköiseen/kokoiseen/kuntoiseen iskevät.

52v/178cn/64kg/ hyväkuntoinen sekä kestävyys- että lihaskunnolla mitattuna

Minulla on käsissä ja olkapäässä nivelrikko. Silti harrastan kamppalulajeja ja raskasta liikuntaa muutaman kerran viikossa. Lääkärit tähän oikein kehottivat, sillä edellytyksellä vain, että liikunta ei saa sattua.

Aika paljon pystyy tekemään, kokeilemalla selviää omat rajat. Minulle liikunta on tehnyt todella hyvän olon. Olisin tosi kipeä, jos en liikuntaa harrastaisi.

Vierailija
326/437 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tiedoksi että vaik sulla upee nelikymppinen Mirjami-Sirkku 44 v on upee mies ja huikee talo ja upeet lapset, niin kaikilla ei ole, ja mitä enemmän ikää tulee sitä kiireempi tulee hankkia nuo tai sitten pelättävä että ei niitä koskaan tod näk saa ja kohtalona on viettää loput vuosikymmenet yksin. Minulla ei ole upeeta ihanaa sukua tai sisaruksia, ystäviä on yksi, miehet aina jättäneet, ja kun ikä lähenee neljääkymppiä niin mahdollisuudet kaikkeen upeeseen mitä sulla Mirkku-Liisa 40+ on, vaan vähenee.

Oletko tosiaan onnistunut elämään liki puoli vuosisataa tajuamatta että ihmisten elämäntilanteet vaihtelee vaikka ikä olisi sama?? Hämmästyttävä suoritus, nauti upeesta kuplastas, jossa ei varmaan ole yhtään juonnettakaan...

Vierailija
327/437 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä teitä. Me 40+ naiset ollaan just upeita! Mistä moinen negatiivisuus kumpuaa...? Elän elämäni parasta aikaa nyt, lapset isoja ja on vihdoinkin aikaa harrastaa. Ja tehdä kaikkea kivaa miehen kanssa. Elämä on tässä ja nyt!

T. 317

Jos sinulla menee hyvin, onneksi olkoon:) Ketju kuitenkin käsittelee niitä ikäkriisejä ja tajuamista ettei ulkonäkö enää ole sama kuin ennen. Toki moni hehkuu ja nauttii siitä ei ole kysymys

Ei ole, mitä sitten? En silti ymmärrä tätä märehtimistä itsesäälissä. Ympärillä ihmiset sairastuu vakavasti, mä ainakin haluan nauttia siitä mitä on. Tuntuu että oikein mässätään niillä negatiivisilla asioilla.

Vierailija
328/437 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, tiedoksi että vaik sulla upee nelikymppinen Mirjami-Sirkku 44 v on upee mies ja huikee talo ja upeet lapset, niin kaikilla ei ole, ja mitä enemmän ikää tulee sitä kiireempi tulee hankkia nuo tai sitten pelättävä että ei niitä koskaan tod näk saa ja kohtalona on viettää loput vuosikymmenet yksin. Minulla ei ole upeeta ihanaa sukua tai sisaruksia, ystäviä on yksi, miehet aina jättäneet, ja kun ikä lähenee neljääkymppiä niin mahdollisuudet kaikkeen upeeseen mitä sulla Mirkku-Liisa 40+ on, vaan vähenee.

Oletko tosiaan onnistunut elämään liki puoli vuosisataa tajuamatta että ihmisten elämäntilanteet vaihtelee vaikka ikä olisi sama?? Hämmästyttävä suoritus, nauti upeesta kuplastas, jossa ei varmaan ole yhtään juonnettakaan...

Outo vastaus? Olenko sanonut etten ole kokenut vastoinkäymisiä elämässä? Taidat itse olla aika vmäinen draamakuningatar kun et hyväksy erilaisia mielipiteitä.

Vierailija
329/437 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 317

Jos sinulla menee hyvin, onneksi olkoon:) Ketju kuitenkin käsittelee niitä ikäkriisejä ja tajuamista ettei ulkonäkö enää ole sama kuin ennen. Toki moni hehkuu ja nauttii siitä ei ole kysymys

Ei ole, mitä sitten? En silti ymmärrä tätä märehtimistä itsesäälissä. Ympärillä ihmiset sairastuu vakavasti, mä ainakin haluan nauttia siitä mitä on. Tuntuu että oikein mässätään niillä negatiivisilla asioilla.

No nauti siitä mitä sulla on, mutta jotkut meistä ON vakavasti sairaita SEKÄ rupsahtaneita. Koitappa nauttia ilman miestäsi ja lastasi ja katso miten onnistuu.

Vierailija
330/437 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina joku tulee kaikkiin ongelmaketjuihin kehumaan miten hänen elämässään on asiat hyvin.

Vierailija
331/437 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina joku tulee kaikkiin ongelmaketjuihin kehumaan miten hänen elämässään on asiat hyvin.

Tarkoitus ei ollut kehua, ikävää jos asia otti noon koville. Jatkakaa valittamista. Eipä ole ihme jos tuolla asenteella pysyy sinkkuna.

Vierailija
332/437 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 317

Sitä kutsutaan vertaistueksi ja asioiden purkamiseksi ja käsitelyksi. Nämä on kipeitä asioita jotka herättävät monenlaisia pelkoja ja tunteita ja on lohdullista kuulla ettei ole yksin ajatustensa kanssa. Anna vähän armoa meille joita ei ole elämä kohdellut niin onnekkaasti kuin sinua.

Vierailija
333/437 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitus ei ollut kehua, ikävää jos asia otti noon koville. Jatkakaa valittamista. Eipä ole ihme jos tuolla asenteella pysyy sinkkuna.

Se on kyllä ihme että itse et ole sinkku.

Vierailija
334/437 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuisko siitä etten ole ilkeä ja negatiivinen ihminen? Te lyttäätte täällä heti jos jollain on eriäviä mielipiteitä. Pitäisi vaan valittaa joka asiasta niin sais kommentoida. Kilpailkaa vaikka kuka on sairain, rumin ja lihavin.

Vierailija
335/437 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuisko siitä etten ole ilkeä ja negatiivinen ihminen? Te lyttäätte täällä heti jos jollain on eriäviä mielipiteitä. Pitäisi vaan valittaa joka asiasta niin sais kommentoida. Kilpailkaa vaikka kuka on sairain, rumin ja lihavin.

Et taida olla kovin onnellinen ihminen. Lyttäät ja haukut ihmisiä jotka avautuvat kipeistä asioista ja asettavat näin itsensä haavoittuvaksi. Elämässään onnelliset ihmiset toivovat muillekin onnea ja ovat lempeitä. Toivon sinullekin parempaa huomista.

Vierailija
336/437 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida olla kovin onnellinen ihminen. Lyttäät ja haukut ihmisiä jotka avautuvat kipeistä asioista ja asettavat näin itsensä haavoittuvaksi. Elämässään onnelliset ihmiset toivovat muillekin onnea ja ovat lempeitä. Toivon sinullekin parempaa huomista.

Olen onnellinen, vaikka sitä ei saa ääneen sanoa. Luepas uudestaan ketjua läpi ja mieti kuka lyttää ja ketä. Täällä hyeenat hyökkää kimppuun jos kehtaa olla tyytyväinen elämäänsä. Kuulun kohderyhmään iän puolesta, muuta samaa meissä ei olekaan.

Onneksi en ole katkeroitunut keski-ikäinen nainen.

Vierailija
337/437 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen onnellinen, vaikka sitä ei saa ääneen sanoa. Luepas uudestaan ketjua läpi ja mieti kuka lyttää ja ketä. Täällä hyeenat hyökkää kimppuun jos kehtaa olla tyytyväinen elämäänsä. Kuulun kohderyhmään iän puolesta, muuta samaa meissä ei olekaan.

Tämä onnellinen on lukenut ketjua mielenkiinnolla ja myötätunnolla, mutta koska olen 30 niin olen ollut huomaavaisesti hiljaa satumaisesta onnestani, hehkustani ja paksuista hiuksistani. Meitä on moneen junaan. Ohis

Vierailija
338/437 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jos vaikka ystäväsi puhuisivat, miten ikäviä heidän keskenmenonsa ovat, niin sinä menet siihen hehkuttamaan, miten sulla ei ole ikinä ollut yhtään keskenmenoa ja miten ihanaa on, kun on eläviä lapsia??? Ja ihmettelet, että sinua pidetään sen vuoksi ikävänä tyyppinä???

Vierailija
339/437 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä onnellinen on lukenut ketjua mielenkiinnolla ja myötätunnolla, mutta koska olen 30 niin olen ollut huomaavaisesti hiljaa satumaisesta onnestani, hehkustani ja paksuista hiuksistani. Meitä on moneen junaan. Ohis

Jopa ”nuoriso” ymmärtää.

Vierailija
340/437 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jos vaikka ystäväsi puhuisivat, miten ikäviä heidän keskenmenonsa ovat, niin sinä menet siihen hehkuttamaan, miten sulla ei ole ikinä ollut yhtään keskenmenoa ja miten ihanaa on, kun on eläviä lapsia??? Ja ihmettelet, että sinua pidetään sen vuoksi ikävänä tyyppinä???

Älä viitsi liioitella. Yritin olla positiivinen ja tarkoitin sitä, että joskus on hyvä olla onnellinen siitä mitä on. Eikä ollut tarkoitus lesoilla, se haluttiin ymmärtää tahallaan väärin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän