Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulin ulkomailta Suomeen pitkästä aikaa ja voi sitä myötiksen määrää...

Vierailija
14.12.2018 |

Mikä on tämä suomalaismiesten trendi yhdistää heidän samihedberg-vartalo ja pillifarkut? Siis sellaiset ihonmyötäiset joissa nilkat ihan tiukat. Karmivaa katseltavaa. Tunkkireidet, olemattomat pohkeet joissa tiukka lahje, ja sitten keskivartalolihavuus. Ei, ei näin...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on myötis?

Myötä häpeä

Vierailija
22/30 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä Ulkomailla vaan on kaikki paremmin- eilen just katselin Walmartin kassajonossa edessäni olevia amerikkalaisisiä. Kalpeat mutta karvaiset kintut loistivat shortsien ja tennissukkien välistä. Valtava vatsa verhottu NRA:n teepaitaan ja paskaiseen fleesetakkiin, ruokkoamaton parta ja punakan otsan verhosi vielä Trumpin lippis.

Siinä oppia Suomeen, juntit!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me suomalaismiehet olemme sinut itsemme ja vartalomme kanssa. 

Vierailija
24/30 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku pöljä luulee olevansa maailman huipulta Suomea kriittisesti arvioiva erikoisihminen.  Kuule ihan sama sun mielipiteesi.  Eri maissa pukeudutaan eri tavalla, ootko ymmärtänyt? 

Munkaan mielestä arabimiesten kaavut ei ole kauhean pukevia, mutta entä sitten? 

Missä nykyään myydään sellaisia tavallisia miesten farkkuja, jos saisi kuitenkin kysyä?  Mun mies on jo ylittänyt viisikymmentä vuotta eikä viitsisi ihan teinifarkuissa kulkeakaan, vaikka saattaisi vartalo siihen mahdollisuudet antaakin.  Mutta yhdessäkään liikkeessä, jossa olemme käyneet viime aikoina, ei ole myynnissä kuin pillilahkeisia joustofarkkuja miehille.  Mun mies haluaisi kuitenkin ne reilut tavalliset aikuisen miehen farkut ilman mitään kommervenkkeja ja joustoja.  Ja ihan riippumatta siitä, mitä nämä itseään tärkeinä pitävät närppiäiset on mieltä. 

Vierailija
25/30 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on myötis?

Myötäjäiset. Ap haluaa antaa suomi miehille lahjan, stailauksen lahjan.

Reps  :D

Vierailija
26/30 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mua on naurattanut myös maailmalla käydessäni useasti paikallisten pukeutuminen..että ihan yhtä hyviä/huonoja me ollaan täällä kuin muutkin Pallontallaajat!

Vierailija
27/30 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohiksena miehille ja miksei naisillekin, Herttoniemessä on farkkujen varastomyynti (sahaajankatu). Mun mies hakee farkkuja sieltä, ei ole todellakaan pillifarkkuja. Mies ostaa Leviksiä, mutta siellä on monia muitakin merkkejä. On nettikauppa myös. Googlettakaa. 

Vierailija
28/30 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas joku pöljä luulee olevansa maailman huipulta Suomea kriittisesti arvioiva erikoisihminen.  Kuule ihan sama sun mielipiteesi.  Eri maissa pukeudutaan eri tavalla, ootko ymmärtänyt? 

Munkaan mielestä arabimiesten kaavut ei ole kauhean pukevia, mutta entä sitten? 

Missä nykyään myydään sellaisia tavallisia miesten farkkuja, jos saisi kuitenkin kysyä?  Mun mies on jo ylittänyt viisikymmentä vuotta eikä viitsisi ihan teinifarkuissa kulkeakaan, vaikka saattaisi vartalo siihen mahdollisuudet antaakin.  Mutta yhdessäkään liikkeessä, jossa olemme käyneet viime aikoina, ei ole myynnissä kuin pillilahkeisia joustofarkkuja miehille.  Mun mies haluaisi kuitenkin ne reilut tavalliset aikuisen miehen farkut ilman mitään kommervenkkeja ja joustoja.  Ja ihan riippumatta siitä, mitä nämä itseään tärkeinä pitävät närppiäiset on mieltä. 

Katso viesti 27.

Vierailija
29/30 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvätki myötäjäiset sait? Sopiihan se kaukomailla. Täällä ei oo tapana. Menepä takasi.

Vierailija
30/30 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika surullista miten jotakuta voi häiritä toisten pukeutuminen :(