Tulin ulkomailta Suomeen pitkästä aikaa ja voi sitä myötiksen määrää...
Mikä on tämä suomalaismiesten trendi yhdistää heidän samihedberg-vartalo ja pillifarkut? Siis sellaiset ihonmyötäiset joissa nilkat ihan tiukat. Karmivaa katseltavaa. Tunkkireidet, olemattomat pohkeet joissa tiukka lahje, ja sitten keskivartalolihavuus. Ei, ei näin...
Kommentit (30)
Kyllä täällä Ulkomailla vaan on kaikki paremmin- eilen just katselin Walmartin kassajonossa edessäni olevia amerikkalaisisiä. Kalpeat mutta karvaiset kintut loistivat shortsien ja tennissukkien välistä. Valtava vatsa verhottu NRA:n teepaitaan ja paskaiseen fleesetakkiin, ruokkoamaton parta ja punakan otsan verhosi vielä Trumpin lippis.
Siinä oppia Suomeen, juntit!!
Me suomalaismiehet olemme sinut itsemme ja vartalomme kanssa.
Taas joku pöljä luulee olevansa maailman huipulta Suomea kriittisesti arvioiva erikoisihminen. Kuule ihan sama sun mielipiteesi. Eri maissa pukeudutaan eri tavalla, ootko ymmärtänyt?
Munkaan mielestä arabimiesten kaavut ei ole kauhean pukevia, mutta entä sitten?
Missä nykyään myydään sellaisia tavallisia miesten farkkuja, jos saisi kuitenkin kysyä? Mun mies on jo ylittänyt viisikymmentä vuotta eikä viitsisi ihan teinifarkuissa kulkeakaan, vaikka saattaisi vartalo siihen mahdollisuudet antaakin. Mutta yhdessäkään liikkeessä, jossa olemme käyneet viime aikoina, ei ole myynnissä kuin pillilahkeisia joustofarkkuja miehille. Mun mies haluaisi kuitenkin ne reilut tavalliset aikuisen miehen farkut ilman mitään kommervenkkeja ja joustoja. Ja ihan riippumatta siitä, mitä nämä itseään tärkeinä pitävät närppiäiset on mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on myötis?
Myötäjäiset. Ap haluaa antaa suomi miehille lahjan, stailauksen lahjan.
Reps :D
No kyllä mua on naurattanut myös maailmalla käydessäni useasti paikallisten pukeutuminen..että ihan yhtä hyviä/huonoja me ollaan täällä kuin muutkin Pallontallaajat!
Ohiksena miehille ja miksei naisillekin, Herttoniemessä on farkkujen varastomyynti (sahaajankatu). Mun mies hakee farkkuja sieltä, ei ole todellakaan pillifarkkuja. Mies ostaa Leviksiä, mutta siellä on monia muitakin merkkejä. On nettikauppa myös. Googlettakaa.
Vierailija kirjoitti:
Taas joku pöljä luulee olevansa maailman huipulta Suomea kriittisesti arvioiva erikoisihminen. Kuule ihan sama sun mielipiteesi. Eri maissa pukeudutaan eri tavalla, ootko ymmärtänyt?
Munkaan mielestä arabimiesten kaavut ei ole kauhean pukevia, mutta entä sitten?
Missä nykyään myydään sellaisia tavallisia miesten farkkuja, jos saisi kuitenkin kysyä? Mun mies on jo ylittänyt viisikymmentä vuotta eikä viitsisi ihan teinifarkuissa kulkeakaan, vaikka saattaisi vartalo siihen mahdollisuudet antaakin. Mutta yhdessäkään liikkeessä, jossa olemme käyneet viime aikoina, ei ole myynnissä kuin pillilahkeisia joustofarkkuja miehille. Mun mies haluaisi kuitenkin ne reilut tavalliset aikuisen miehen farkut ilman mitään kommervenkkeja ja joustoja. Ja ihan riippumatta siitä, mitä nämä itseään tärkeinä pitävät närppiäiset on mieltä.
Katso viesti 27.
Hyvätki myötäjäiset sait? Sopiihan se kaukomailla. Täällä ei oo tapana. Menepä takasi.
Aika surullista miten jotakuta voi häiritä toisten pukeutuminen :(
Myötä häpeä