Miehen mielestä on väärin maksaa ..
..suhteutettuna omiin tuloihin. Minä siis tienaan jonkin verran vähemmän. Piti lähteä muutaman päivän matkalle. Mies halusi hyvän hotellin hyvällä sijainnilla. Mulla on ihan järjettömästi kuluja nyt omassa arjessani. Ehdotin et voisko matkan maksaa, niin et kummatkin maksaa saman prosentin suhteessa omiin tuloihin. Tää olis tarkoittanut miehelle ehkä n 70eur enemmän. Ei käynyt, ei. Nyt ei sitten lähdetä koko matkalle , koska mielestäni hänen suhtautumisensa on aikamoinen turnoff. Tässä ollaan kuitenkin ihan vakavissaan seurusteltu ja mietitty sitoutumista. Huomiona, että mies myös haluaa että ajan hänen luokseen vähintään kerran viikkoon, usein enemmän. Eli ajan viikoittain 50-150km hänen kanssa ollakseni. Ja maksan tietysti bensat, jota autoni vie aika lailla. Silti tuo muutaman kympin " myönnytys" mikä mielestäni olis varsin reilua, tekee musta nyt hänen mielestään ihmisen joka mittaa kaikkea rahassa. Olen kyllä tiennyt että hän on pihi, mutta yrittänyt kestää. Tällasissa hetkissä menee vaan maku koko hommasta. Ei hän taida minulle oikea olla, vaikka kuinka rakkautta ja kemiaa löytyisi.
Kommentit (214)
Miehen mielestä sinä mittaat kaiken rahassa?
Mitä mies vastasi kun käskit katsoa peiliin?
.
Mä olisin jo matkaa suunnitellessa sanonut että nyt on tiukka kk ja jos mies haluaa mut reissuun mukaan, saa tarjota koko reissun.
No hänelle niillä kympeillä ei ole väliä vaan minähän koko asian otin esiin. Eli mun vika, taas kerran..
Vierailija kirjoitti:
No hänelle niillä kympeillä ei ole väliä vaan minähän koko asian otin esiin. Eli mun vika, taas kerran..
Uhriutuminen<3
Ei, kun pitää olla hyvä hotelli jos kerran lähdetään. Miehen sanoin. Ei sitten lähdetty ollenkaan.
Mitä mies sanoi, kun ehdotit halvempaa hotellia?
MIkä estää lähtemästä reissuun niin, että sinä menet hotelliin, johon sinulla on varaa ja mies siihen, johon hän haluaa.
Kun tuossa vaiheessa jo tulee rahan käytöstä riitaa, on parempi laittaa töppöset eri suuntiin.
Ja vielä oli kyse pikkusummasta.
Vierailija kirjoitti:
Kenen vika se sitten ettei sinulla ole laittaa matkaa muutamaa kympppiä enemmän?
Mulla on ihan järjettömästi kuluja nyt omassa arjessani...Sitten sinun pitää suhteuttaa menosi tuloihin, että pärjäät paremmin ja saat jäämään jotain säästöönkin ettei muutamasta kympistä tule kynnyskysymys lähteä esim. matkoille.
Ap on oikeassa. Ei tuollaiseen mieheen kannata sitoutua. Pitkä parisuhde vaatii molemmilta kykyä joustaa.
Vierailija kirjoitti:
MIkä estää lähtemästä reissuun niin, että sinä menet hotelliin, johon sinulla on varaa ja mies siihen, johon hän haluaa.
Tämähän se onkin halvempi vaihtoehto kun maksetaan kahdesta huoneesta.. äly hoi.
Koen asian niin, että jos mies todella kovasti olis halunnut mun kanssa nautiskelemaan elämästä itse valitsemaansa hotelliin, niin olisi varmaan kohtuullisesti tullut vastaan maksuissa. Minun ehdottamissa oli aina joku vika, huono sijainti, ei uima-allasta tms. Taidan etsiä matkaseurani muualta sitten😔
Oliko puhetta halvemmasta hotellista tai matkakohteesta?
Aikamoista pelleilyä, onneksi on yhteiset rahat meidän taloudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen vika se sitten ettei sinulla ole laittaa matkaa muutamaa kympppiä enemmän?
Tuossa tilanteessa, kun rahat ovat tiukilla, jätetään matkustukset väliin. Kumman idea matka oli? Jos miehen, niin hänen olisi pitänyt ottaa huomioon naisen rahatilanne. Jos naisen, niin silloin ei voi syyttää miestä.
Kyllä on vaikeaa.
Onko ihan mahdotonta sopia ensin budjetti ja sitten katsotaan mitä sillä saa ja mistä?
Yhteinen talous on kuulemma itsestäänselvä juttu siinä vaiheessa, kun on yhteinen perhe. Joopa joo. Uskoo ken haluaa, jos ei parisuhdevaiheessa edes tän vertaa voi joustaa..
Ihan vakavassa suhteessa tollasta ongelmaa ei pitäisi olla.
Ei kuulosta siltä että mies olisi sinuun sitoutunu mitenkään, vaikka tietää teidän tulotason eron.
Kunnollisessa suhteessa joustetaan puoleen ja toiseen rahan suhteen, jotta voidaan vaan olla yhdessä.
-Mies
Et ehdottanut, että hankikaan sinun tulotasoinen mukainen hotelli?