Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni vaatii että laihdutan -12 kiloa ennen kuin harrastamme seksiä seuraavan kerran

Vierailija
13.12.2018 |

Maanantaina alkoi selibaatti ja mies asetti ehdon, että minun pitää laihtua -12 kg. Olo on väsynyt ja surullinen, kun mietin painoa ja hyviä hetkiä jotka menetämme yhdessä. Mies on mielestäni kohtuuton kun vaatii laihduttamista nyt kun joulukin on tulossa. Mies haluaa että mahdun vanhoihin vaatteisiin ja näytän hyvältä - ei anna lupaa yrittää raskautua ennen kuin tulos on saavutettu. Aloitin päivittäisen liikuntaharrastuksen ja syön kevyesti. Mies rakastaa minua ja toivoo parasta minulle mutta miten saan nuo kilot pois? Vinkkejä tarvitaan.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihdutat miinus 12 kg eli painoa vähenee negatiivinen määrä eli paino vain kasvaa.

Vierailija
2/66 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille että naapuruston Reiskat ja Penat eivät ole yhtä niuhoja! Tässä huushollissa pannaan huomenna, osanottajat valitset sinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vippaa se äijä  ulos niin paino putoaa kuin itsestään sinkkuillessa. Et kai halua olla tuollaisen kanssa oikeasti?

Vierailija
4/66 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä saakin syödä paljon joulusuklaata, että laihtuu MIINUS 12 kg.

Vierailija
5/66 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on hyvä tapa laihduttaa, joten hanki intohimoinen rakastaja. Miehesi ei voi sitä kieltää, koska ideahan on hänen. Kevääseen mennessä olet timmissä kunnossa.

Vierailija
6/66 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa.

Kullillakiristämisen aamu alkaa feminismin myötä.

Vierailija
7/66 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaadin, että käsket tuollaisen äijän suksia kuuseen!

Vierailija
8/66 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt vähemmän kuin kulutat, ei ole vaikeaa. Jätä siis santsiannokset pois, samoin herkut kaupan hyllylle. Juo paljon vettä, liiku.

Onhan tuo vähän tökeröä ns kiristää, mutta voi olla ainoa keino mitä enää keksi, jos et ole aiemmin ollut motivoitunut laihduttamaan.

Raskausaikakin on paljon turvallisempi sinulle ja lapselle, jos olet normaalipainoinen. Sekä raskauden jälkeen on hieman helpompi pudottaa ne raskauskilot, kuin valmiin ylipainon kanssa.

Vierailija
9/66 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap ylipainoinen?

Vierailija
10/66 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei vaadi, oon vaan huomannut, että kasvanut ruhoni ei enää kiinnosta : (

Vierailija
11/66 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on hyvä tapa laihduttaa, joten hanki intohimoinen rakastaja. Miehesi ei voi sitä kieltää, koska ideahan on hänen. Kevääseen mennessä olet timmissä kunnossa.

Tyttiksen kanssa on seksiä enemmän kuin peenis kestää ja silti painoa on tullut puolessa vuodessa toistakymmentä kiloa.

Vierailija
12/66 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen mies ei tuommosista kiloista välitä. Heitä ny kartanolle koko äijä. Äläkä nyt vain alkaa suunnittelemaankaan mitään lasten hankintaa moisen pikku pojan kanssa.

Vierailija
13/66 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-1/5

Vierailija
14/66 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap ylipainoinen?

En ole ylipainoinen vaan lihonut ylimääräiset 12 kiloa. :(

Vierailija
15/66 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap ylipainoinen?

En ole ylipainoinen vaan lihonut ylimääräiset 12 kiloa. :(

Eli on.

Vierailija
16/66 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellinen mies ei tuommosista kiloista välitä. Heitä ny kartanolle koko äijä. Äläkä nyt vain alkaa suunnittelemaankaan mitään lasten hankintaa moisen pikku pojan kanssa.

En voi heittää miestä ulos enkä halua lähteä yhteisestä kodista, sillä olemme naimisissa. Ei kummankaan lähtö auta poistamaan kiloja. :(

Vierailija
17/66 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeutettua on miehellä pyytää tuollaista. Miten voi edelleenkin, kaikesta mahdollisesta valistuksesta huolimatta, tulla naisille uutena sellainen asia, että naisen paino saattaa vaikuttaa oleellisesti siihen, kuinka haluttavana mies naisensa näkee?????!!!!! Kyseessä voi olla miehen parisuhdetyytyväisyyden kannalta jopa kriittinen asia!!!!!

Vierailija
18/66 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä se mies pihalle niin tippuu 80 kg

Vierailija
19/66 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä heivaisin tuommoisen miehen elämästäni.

Laihduttaakin voisin, mutta moknen kiristäjä on näyttänyt todellisin karvansa ja minulle riittäisi.

Vierailija
20/66 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositan, että laihdutat 12 kg ja sen tehtyäsi ilmoitat miehelle, että tämä suhde oli tässä. 

Jos et halua laihduttaa, niin jätä tuollainen hyypiö saman tien.