Parisuhde ja kavereiden näkeminen, tai näkemättömyys
Kuinka usein te parisuhteessa olevat näette ystäviänne?
Itseäni harmittaa, kun ei ole oikein kavereita ja mieheni voisi kahvitella vaikka päivittäin jonkun kanssa. Voin kyllä mennä hänen mukaansa, mutta eihän se ole sama asia.
Kommentit (5)
Me ollaan seurusteltu vasta 2kk mutta olen integroinut miehen jo minun kaveripiiriini, ja tammikuun ekana viikonloppuna tulee hänen kavereitaan meille yökylään. Tälleen ei tarvitse valita yhtä tai toista, vaan voi useimmiten tavata yhtenä lössinä.
Tietysti sitten "tyttöjen" ja "poikien" illat erikseen, mutta niitä nyt riittää kun on kerran kvartaalivuodessa esim.
Kaikki eivät halua elää symbioosisuhteessa, jossa ollaan yhdessä kaikki vapaa-aika.
Minä näen ehkä kerran kuukaudessa, ja saattaahan siihen parikin kuukautta mennä. Miehellä aika sama. Ei me keritä kavereiden luona kyläilemään. Meillä molemmilla on omat lapset ja arkikiireet, ja kun yhteinen viikonloppu tulee, niin ei puhettakaan että lähdetään kavereita näkemään. Puhelimessa kavereille juttelen max. muutaman kerran viikkoon. Eipä siinä, minulla on aika laaja kaveripiiri ja kaikilla on samat arkikiireet lapsien kanssa, niin ei me kuitenkaan nähtäisi usein vaikka lapseton olisinkin. Ihan hyvä näin, en jaksaisikaan jatkuvasti kaveeraamaan.
Nykyisin harvemmin kuin ennen, kun on niin pitkät työpäivät. Aikaisemmin näin läheisinta ystävääni kerran viikossa töiden jälkeen, yleensä käytiin kahvilla jossain. Muita satunnaisemmin.