Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keitä suomalaisia Thompson ylistää?

Vierailija
30.03.2024 |

Keitä hän ne suomalaiset on,joita Emma Thompson Hesarissa ylistää? Pärjäävät kaikissa talvikeleissä ,tietävät parhaat baarit.Taitavat olla Suomen paarialuokka itäsuomalaiset.Helsinkihän on kaaoksessa vähästäkin lumesta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjoiskarjalaisia selvästi, heihin tuo kuvaus sopii eikä niinkään kaikkiin suomalaisiin.

Vierailija
2/11 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelin lähinnä sitä, että mitä ne Kolin alueen parhaat baarit oikein on? Missäköhän asti häntä on käytetty?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelin lähinnä sitä, että mitä ne Kolin alueen parhaat baarit oikein on? Missäköhän asti häntä on käytetty?

Kuvauksia oli ympäri Pohjois-Karjalaa,ei vai Kolilla.Kyllä minä useammankin hyvän baarin voisin nimetä.

Vierailija
4/11 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvauksia oli ympäri Pohjois-Karjalaa,ei vai Kolilla.Kyllä minä useammankin hyvän baarin voisin nimetä.

No nimeä toki!

Vierailija
5/11 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain itäisessä ja pohjoisessa Suomessa riittää maisemat kansainvälisen tason elokuviin,ei lättänien maisemien Suomessa.

Vierailija
6/11 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka Hutikka,Mähkö,Ryynänen ja Osula.Eiköhän hyvillä tarkoiteta ns.aitoja paikkoja,ei mitään suuren maailman ilmettä huonosti jäljitelleviä wanna be-paikkoja.

Vierailija
7/11 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka Hutikka,Mähkö,Ryynänen ja Osula.Eiköhän hyvillä tarkoiteta ns.aitoja paikkoja,ei mitään suuren maailman ilmettä huonosti jäljitelleviä wanna be-paikkoja.

Juu niitä juuri halusinkin kuulla, itse kun olen hiljattain muuttanut alueelle enkä vielä tiedä mistä nuo paikat löytyy. 

Vierailija
8/11 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno kirjoitus!

Taas yksi hyvä syy olla Suomalainen.

Vierailija
9/11 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah se ihana Willoughby, Greg Wise, elokuvasta Järki ja Tunteet vuodelta 1996 (Emma Thompson esitti elokuvassa Elinoria). Sen leffan kuvauksissa he tutustuivat ja rakastuivat ja ovat olleet pariskunta jo yli 30 vuotta. 

Vierailija
10/11 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Näyttelijä Emma Thompson ylisti kirjeessään suomalaisuutta, mutta todellinen voittaja oli näyttelijän korvaan kuiskinut suomalaislobbari, kirjoittaa HS:n kulttuuritoimittaja Veli-Pekka Lehtonen."

H.S

Vierailija
11/11 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Näyttelijä Emma Thompson ylisti kirjeessään suomalaisuutta, mutta todellinen voittaja oli näyttelijän korvaan kuiskinut suomalaislobbari, kirjoittaa HS:n kulttuuritoimittaja Veli-Pekka Lehtonen."

H.S

Mitä tämä tarkoittaa, ai että sai Thompsonin kehumaan Suomea ja ehdottamaan kollegoilleen tuotantojen tuomista Suomeen?