Tiesitkö, että naiset pierevät käydessään pissalla ja miehet taas eivät?
Johtuu anatomisesta erosta miehen ja naisen välillä. No nyt tiedät.
Kommentit (29)
Miehet vain kaikkina muina aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Ei johdu vaan käytöksestä. Nainen tekee tarpeensa istuen, ja sitä suosittelen myös miehille, koska te olette arkoja siivoamaan kusiroiskeet.
Kun istut pöntölle, lantionpohjasi lihakset rentoutuvat ja suoli päräyttää ilmoille sen, minkä sinä muuten päräytät jossain sopimattomassa tilanteessa. Lihakset ovat samanlaiset kummallakin sukupuolella, samoin suoli, rakko ja lantion luusto. Emätin on virtsatessa ummessa, kuten se on aina, milloin sinne ei ole mitään tungettu. Virtsaputken pituudessa on eroa, se on naisella pari senttiä ja miehellä kymmenen-viisitoista senttiä. Muita eroja ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko. Sillä olen kuullut viereisestä miestenvessasta lorinan yhteydessä paukuttelua.
No mieskin tietty halutessaan voi mutta se on eri asia.
Varsin spontaanisti se törähti.
Kuuleeko äänestä vai miten päättelit?
Vierailija kirjoitti:
Naisena minulla välillä sattuu molskahtamaan kakkakin samalla kun pissaan. Olen aina ihmetellyt, eikö miehille koskaan käy niin.
Voit lopettaa ihmettelyn, EI TODELLAKAAN KÄY !
Te naarakset olette vain niin sikoja, että te kusette ja paskotte yhtäaikaa. Sitä paitsi, kun M.I.E.S käy vääntämässä tortun, se on sellainen toimitus että GTK rekisteröi sen mittausasemallaan. Naarakset ja muut pikkutytöt lompasauttelee ja molskauttelee pikku pirpana kakkojaan ja kihertää päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena minulla välillä sattuu molskahtamaan kakkakin samalla kun pissaan. Olen aina ihmetellyt, eikö miehille koskaan käy niin.
Voit lopettaa ihmettelyn, EI TODELLAKAAN KÄY !
Te naarakset olette vain niin sikoja, että te kusette ja paskotte yhtäaikaa. Sitä paitsi, kun M.I.E.S käy vääntämässä tortun, se on sellainen toimitus että GTK rekisteröi sen mittausasemallaan. Naarakset ja muut pikkutytöt lompasauttelee ja molskauttelee pikku pirpana kakkojaan ja kihertää päälle.
*reps*
Kerro tuo mun isälle, siltä luonnistuu 😂
Vierailija kirjoitti:
Pitää paikkansa. Mies pieree röyhkeästi missä tahansa ja minulla ei tule muulloin kuin pytyllä istuessani. Eikä usein silloinkaan. Ainoa rasittava asia välillämme on miehen pierut.
Eivät naiset käy pissalla tai kakalla eikä vessassa nenää puuteroidessa piereskellä.
Naiset pierevät sisäänpäin ja se kitkeryys purkautuu yläpäästä tauottomana piikittelynä ja ilkeytenä.
Miehet taas, luomakunnan kruunut, päästävät suolistokaasunsa vapautuneesti ilmaan, eikä sen jälkeen ole tarvetta olla kitkerä/katkera.
Miksi pieru on pieru ja veneen laiturisuoja lepuuttaja. Olisi loogisempaa kutsua pehmeää ilmoille törähtävää, paineen vapauttajaa lepuuttajaksi ja jämäkkää kumista laiturisuojaa veneen laidalla pieruksi.
Olen tätä mietiskellyt jo kmmenisen vuotta.