Asuntomurtautujan autosta löytyi 40 000€ kun koitti ylittää rajan.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ff29a224-79c2-4a1a-89a6-d92c86596c37
Tätä ne avoimet rajat teettää. Noi tulee kerran vuodessa tänne ryöstelemään taloja ja saa vuoden palkan siitä. Leppoisaa elämää. Punavihreitä tietenkää tämä ei kiinnosta ja on rasistista puuttua toimintaan.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö tekee mieli tunnelia TALLINNAAN?
-Koko Itä-Euroopan varkaille suora reitti Suomeen, keikka ja tunnin päästä jo Latviassa, poliisi ei saa edes tietää rikoksesta, ennen kuin tekijät poistuneet.
-Koko tunnelihanke hylättävä ja suunnattava katse LÄNTEEN.
Tunneli tarvitaan. Ei ole ongelmia kun vain rajatarkastukset aloitetaan.
Kuka sitä muka tarvitsee en minä ainakaan.
Sun kaltaisen työttömän luuserin ruikutuksilla ei olekaan väliä. Jäämeren yhteys Eurooppaan tuo työpaikkoja.
Mitä työpaikkoja siitä Suomeen tulee ja suomalaisille, jos virolaiset ja latvialaiset rekat ajaa maan läpi Jäämerelle?
-Tulevat tankitkin täynnä ja eväät mukanaan, Suomelle ei jää kuin tiestön ylläpidon kulut ja moninkertaistunut rikollisuus.
PS Sanokaa minun sanoneen, jos se tulee!
PS2 Varoittelin myös tulijoista jo vuonna 2015, tälläkin palstalla, mutta aloitukseni poistettiin, vaikka olin kokoajan oikeassa ja mulla oli faktat esittää.
PS3 On todella ikävää, että tulen tässäkin asiassa olemaan oikeassa.
PS4 Talllinnan pääseen nytkin 1,5 tunnissa, emme tarvitse tunnelia se ei hyödytä suomalaisia mitenkään, pelkkää haittaa.
PS5 Miksi virolaiset ei itse maksa tunnelia, nehän sitä käyttävätkin, mm raksaduunarit, joille tätä ilmeisesti tehdään.
Yöpyikohan vokïssa?