Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni mustasukkaisuus salikäynneistäni

Vierailija
13.12.2018 |

Aloitin 1,5 vuotta sitten salilla käynnin ja painoharjoittelun. Minulla on miespuolinen henkilökohtainen valmentaja, joka on kahdesti viikossa mukana avustamassa ja pitämässä treeniohjelmaa. Olen käynyt kahvilla miehen kanssa ja pidän häntä ystävänä. Mieheni on nähnyt hänet ja sanoi että "onpa KOMIA!" tapaamisen jälkeen, tietysti sarkastisella äänensävyllä.

Mieheni on yhtään lioottelematta raivona, on pariin otteeseen tullut paikan lähellä olevaan kahvilaan, muka "sattumalta", että näkisi mihin suuntaan kävelen salilta ja kenen kanssa. Seksinharrastus on tyrehtynyt välillämme johtuen siitä, että en suostu antamaan periksi harrastuksistani ja olla kuin jokin koira hänen nuorassaan vain siksi, että hän on mustasukkainen.

Meillä on yhteinen 3-vuotias tyttölapsi. En oikeasti jaksaisi stressata tällaisesta jo töiden ja opiskelujen päälle. Tuntuu oikeasti absurdilta ajoittain... Olen välillä vain nauranut, kun hän kiukuttelee asiasta. Siis aivan suu auki, ihmeissään, niistä syytöksistä joita hän keksii. Tästähän hän on sitten suuttunut vielä kahta kauheammin, ja tavarat lentää, etc... Ei ole satuttanut minua, purkaa esineisiin raivonsa. Toivottomalta silti tuntuu, eikä haluaisi antaa vielä periksi, kun on yhteinen lapsi, perhesuhteet, yms...

Kommentit (399)

Vierailija
181/399 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvia ei kannata juoda jos nostelee painoja ja on kreatiinikuurilla. Menee hukkaan kreatiinin käyttö.

Kahvi ja alkoholi heikentää palautumista merkittävästi.

Vierailija
182/399 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petetty ukkeli kirjoitti:

Minulle kävi niin että en lainkaan ollut mustasukkainen vaimoni lentopalloharjoituksista. En edes osanut epäillä. Harjoituksia oli viidesti viikossa. Viikonloppuisin leirejä ja tapaamisia. Itse olin lasten kanssa kotona tai seikkailupuistossa. Yhtänä kauniina päivänä ennen nukkumaanmenoa vaimo pudotti pommin toisesta miehestä. Olin yllättynyt ja pettynyt mies. Myöhemmin kuulin tutulta että ex oli nähty kaupungilla erilaisten miesten kanssa. :( kaikki on mahdollista vaikka toiselle antaa tilaa.

Lainaan tätä, vaikka meinasin jo aiemmalta sivulta tuota toisen syyttämisestä lainata.

Itsellä kanssa kävin näin, että uskoin vaimon reissujen tarkoitukseen. No pommi toisesta miehestä sit tuli keväällä, kun kaikki meillä oli mukamas hyvin. Sitten tuli hirveä perään ryöppy asioita, mitkä olikin olleet jo kauan vialla. Lähdin saman tien ja en perääni katsonut, kunhan lasten ensin huoltajuuden kanssa kävin vähän taisteluja.

Sitten kun romanssi oli ohi, niin eksällä oli pokkaa pillittää, että olin kuulemma suunnitellut tämän ja käyttänyt tätä vaaan tekosyynä lähteä. Epäili vielä viesteissä mun piilohomoudesta (olen ainakin uuden vaimon mielestä edelleen miehekkäin mies jota koskaan tuntenut) yms ihan helvetin pimeää. Mut oli vaan kauhea tarve vierittää tapahtunut jonkun muun syyksi, kuin miettiä rehellisesti omaa roolia tapahtumissa.

Ehkä silti kauhein tunne oli, että en mielestäni viettänyt aviovuosia mitenkään epävakaan ihmisen kanssa, vaan meillä oli kohtuullisen normaali ja seesteinen suhde. Nyt itsekin mietin kirjoittaessani, että ihan sekopää ja onneksi mulla on nykyinen elämäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/399 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä 30-45v pariskuntien ei kannattaisi harrastella mitään sellaista missä ollaan omissa harrastuksissa. Samaan aikaan salilla on ok.

Tuo ikä ja kriisit aiheuttaa yleensä aina ihastumisia ja sitten parisuhde kariutuu lähes aina ja kärsijöinä on lapset.

Pitäisi löytyä sen verran kypsyyttä että osaa asettaa ne lapset etusijalle.

Eikä ne harrastuksesta löydetyt suhteetkaan ole pysyviä. Esimerkiksi lentopallon tyyliset harrastukset ovat täynnä pettäviä naimisissa olevia tyyppejä. Lentopallo on yksi pahimpia harrastuksia ja samoin kaikki joukkuelajit.

Ap:n tapauksessa en olisi huolissaan. Salilla olevat miehet eivät ole mikään uhka ja niissä piireissä ei seksiä yleensä harrasteta tai edes tapailla. Kahvillakin keskustellaan vaan siitä treenaamisesta ja oikeista tekniikoista. Lentopallot ja jalkapallot on pahoja lajeja. Sielä on paljon miehiä ja mahdollinen ihastuminen on todennäköisempää.

Kuten ap:kin sanoi niin ei hänen valmentaja ole edes kiinnostava seksuaalisessa mielessä. Ei salityypit ylipäätään ole seksikkäitä. Munattomia möhkäleitä monet ovat ja innostuneita enemmän siitä treenaamisesta.

Tilanne on siinä mielessä paha että suhdehan tuossa on nyt menossa pieleen, jos ap ei anna periksi ja lopeta salilla käyntiä. Voihan ap vaihtaa saliakin?

Nyt kyseessä on se että kumpi on tärkeämpää. Tämä pitäisi olla se juttu.

Vierailija
184/399 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuollainen  seurailu yms on jo arveluttavaa mutta tuskinpa kukaan mies on täpinöissään siitä että pt:n kanssa aletaan kahvitella.

Vai onko se edes ammattipt? Jos olisi luulisi että pitäisi suhteen ammattimaisena.

On ammatti-pt.  Mitä pitäisi sanoa, kun treeniemme jälkeen kävelemme samaa matkaa ja hän ehdottaa että tarjoaa kahvit? "Ei käy kun mieheni ei halua". Käydään samalla läpi ravintosuunnitelmaa, puhutaan treeniohjelmasta ja siinä sivussa elämästä ja sen sellaisesta. Hän on Jenkkiläinen ja siellä päin tällainen sosialisointi on aivan normaalia. 

Eikö naisella vuonna 2018 saisi olla miespuolisia ystäviä? Eli takaisin 1800-lukulaisiin viktoriaanisiin etikettisääntöihinkö? 

Minulla ei riitä ymmärrys - ja pitihän se arvata että vastaukset ovat tämäntasoisia...

ap

Eikö sinua herätä se, että sinulla ei riitä ymmärrys miestäsi kohtaa, mutta kaikilla muilla riittää.

Voisitko sinä olla väärässä.

Joka tapauksessa kaikki muut ovat eri mieltä kanssasi, millaisen johtopäätöksen tästä voisi vetää?

Olet joko outo ihminen tai olet väärässä.

Mielestäni olet molempia, ja tämän lisäksi vielä empatiakyvytön sekä ilkeä ja ehdottoman kova/kovis. Sellainen kuva sinusta piirtyy.

Miehesi kiemurtelee tuskissaan kuin mato koukussa ja sä et välitä pas*an vertaa, vain naureskelet ääneen (kertomasi mukaan). Miehesi tuska loppuisi yhden kahvien väliin jättämisellä, jonka kuuluisi olla itsestäänselvyys ammattilaisen kanssa työskentelyssä. Ei se ole kaverisuhde.

Toivottavasti miehesi tajuaa erota noin tunteettomasta ihmisestä.

Ihmettelen tätä vihamielisyyttä.

Mistä se kumpuaa?

- ei ap

Olet loukkaantunut ja sen huomaa. Totuus sattuu.

Ei tässä ole kukaan ollut vihamielinen. Minulla on hyvä olla, toisin kuin sinulla ja miehelläsi.

Kerron vain asiani suoraa, kiertelemättä. Olen tyyni eikä minua haittaa olosi. Mutta miestäsi haittaa.

Projisoitko vihamielisyytesi muihin.

Älä huolestu turhaan, itse olen ok 🤗

edelleenkään AP:n ei tule antaa miehen kontrolloida ja hallita hänen ystävyyssuhteitaan vain koska miehestä "tuntuu siltä". Se, että puoliso vaatii tuollaista jonkin tunteen vuoksi, kertoo itsekkyydestä ja kypsymättömyydestä parisuhteeseen. Parisuhde on ennenkaikkea työtä itsensä kanssa. Sen kanssa, että on tarpeeksi kypsä ja vahva antaa toisen elää hyvää elämää, vailla tarvetta kontrolloida ja manipuloida sitä, vain siksi, ettei pysty yhtään käsittelemään omia epävarmuuksia. 

Oma mieheni yritti myös etäännyttää minua miespuoleisista ystävistä omien itsetunto-ongelmiensa vuoksi. Onneksi mieheni hakeutui terapeutille, koska ei ole terve tapa ratkaista tuota itsetuntoa manipuloimalla omaa puolisoa. En ole ikinä pettänyt enkä petä, ja mieheni on vain pystyttävä luottamaan tai lähteä. Samoin minä luotan häneen ja meidän suhteeseemme. Ja voin sanoa, että tuo terapia on todella tehnyt ihmeitä, parisuhde on läheisempi, kypsempi ja huomattavasti tasapainoisempi. Ja nykyään miehenikin tuntee nämä ystävät, kun olen saanut hänet heihin tutustumaan. Tilanne on kaikinpuolin hyvä kaikille osapuolille, toisin kuin jos olisin alistunut noihin alkuperäisiin etäännytysyrityksiin ja menettänyt tärkeitä ystäviä. 

Höpöti höpö. Ap kontrolloi ja vetää miestään naruista.

Voiko itsekeskeisempää olla. Teen mitä halua eikä kuuntele kumppania.

Tuo on henkistä väkivaltaa, kun ei kunnioita toista ja vaatii toisen sietämään itseltään mitä vain.

Enää hän tuosta AP touhusta puuttuu nai*inen, ja sitä kohti kovasti mennään. Syystäkin mies on pahoillaan. AP on tunnekylmä ihminen eikä paljoa muita mieti kuin kahvitteluja ja patukkaa.

Älkää vääntäkö totuutta muuksi, ei totuus peittelemällä ja naamioimalla muuksi muutu.

Vierailija
185/399 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon fiksu nainen lopettaisi moisen pelleilyn ja sopis miehensä kanssa yhdessä pelisäännöistä.

Kunnon fiksu mies lopettaisi typerän mustasukkaisuus draamansa.

Vierailija
186/399 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi niin että en lainkaan ollut mustasukkainen vaimoni lentopalloharjoituksista. En edes osanut epäillä. Harjoituksia oli viidesti viikossa. Viikonloppuisin leirejä ja tapaamisia. Itse olin lasten kanssa kotona tai seikkailupuistossa. Yhtänä kauniina päivänä ennen nukkumaanmenoa vaimo pudotti pommin toisesta miehestä. Olin yllättynyt ja pettynyt mies. Myöhemmin kuulin tutulta että ex oli nähty kaupungilla erilaisten miesten kanssa. :( kaikki on mahdollista vaikka toiselle antaa tilaa.

Lainaan tätä, vaikka meinasin jo aiemmalta sivulta tuota toisen syyttämisestä lainata.

Itsellä kanssa kävin näin, että uskoin vaimon reissujen tarkoitukseen. No pommi toisesta miehestä sit tuli keväällä, kun kaikki meillä oli mukamas hyvin. Sitten tuli hirveä perään ryöppy asioita, mitkä olikin olleet jo kauan vialla. Lähdin saman tien ja en perääni katsonut, kunhan lasten ensin huoltajuuden kanssa kävin vähän taisteluja.

Sitten kun romanssi oli ohi, niin eksällä oli pokkaa pillittää, että olin kuulemma suunnitellut tämän ja käyttänyt tätä vaaan tekosyynä lähteä. Epäili vielä viesteissä mun piilohomoudesta (olen ainakin uuden vaimon mielestä edelleen miehekkäin mies jota koskaan tuntenut) yms ihan helvetin pimeää. Mut oli vaan kauhea tarve vierittää tapahtunut jonkun muun syyksi, kuin miettiä rehellisesti omaa roolia tapahtumissa.

Ehkä silti kauhein tunne oli, että en mielestäni viettänyt aviovuosia mitenkään epävakaan ihmisen kanssa, vaan meillä oli kohtuullisen normaali ja seesteinen suhde. Nyt itsekin mietin kirjoittaessani, että ihan sekopää ja onneksi mulla on nykyinen elämäni.

Olen se petetty ukkeli.

Tosiaan totta turiset ja terve mustasukkaisuus täytyy löytyä. Olin itse liian luottavainen exän suhteen.

Liika sinisilmäisyys aiheuttaa vain sen että menee parhaimmat elinvuodet hukkaan. Olen nyt liian vanha uusiin suhteisiin ja keskityn lähinnä lapsiini ja itseeni. Meni luottamus muihin täysin. Myös tuttuihini jotka pitivät exäni seikkailut salassa...

Se tyhjyys minne putoaa kun toinen kertoo useiden vuosien jatkuneesta salasuhteesta jne. Samaan aikaan on seksielämä ollut normaalia ja perhe-elämä myös. Tutut kertoivat myöhemmin että exäni oli nähty erilaisten miesten kanssa pitkin meidän avioliittoa kaupungilla. Eivät olleet viitsineet stressata minua kertomalla näistä. Ex-vaimoni oli melkoinen jakorasia kuulemani perusteella. Samaan aikaan pussaillut kentällä miehen kanssa, kun olin lasten kanssa puistossa leikkimässä :/

Onneksi en saanut tauteja. Lapsethan ne kärsii nykyäänkin ja miehet vaihtuu, kun kuulen lapsilta miten heillä menee kotona.

Sanoisin viisastuneena että ap:n miehen pitäisi asettaa nyt ehdoksi joko hän tai harrastukset. Ottaa sitten ja lähteä. Elämä on niin lyhyt tuhlattavaksi epävakaan kumppanin kanssa.

Vierailija
187/399 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuollainen  seurailu yms on jo arveluttavaa mutta tuskinpa kukaan mies on täpinöissään siitä että pt:n kanssa aletaan kahvitella.

Vai onko se edes ammattipt? Jos olisi luulisi että pitäisi suhteen ammattimaisena.

On ammatti-pt.  Mitä pitäisi sanoa, kun treeniemme jälkeen kävelemme samaa matkaa ja hän ehdottaa että tarjoaa kahvit? "Ei käy kun mieheni ei halua". Käydään samalla läpi ravintosuunnitelmaa, puhutaan treeniohjelmasta ja siinä sivussa elämästä ja sen sellaisesta. Hän on Jenkkiläinen ja siellä päin tällainen sosialisointi on aivan normaalia. 

Eikö naisella vuonna 2018 saisi olla miespuolisia ystäviä? Eli takaisin 1800-lukulaisiin viktoriaanisiin etikettisääntöihinkö? 

Minulla ei riitä ymmärrys - ja pitihän se arvata että vastaukset ovat tämäntasoisia...

ap

Minä kieltäydyin sanomalla katotaan joku toinen kerta. Hän kuitenkin ymmärsi, etten halua tavata treenien ulkopuolella. Minusta se ei tuntunut sopivalta vaikka olen sinkku. 

Vierailija
188/399 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä 30-45v pariskuntien ei kannattaisi harrastella mitään sellaista missä ollaan omissa harrastuksissa. Samaan aikaan salilla on ok.

Tuo ikä ja kriisit aiheuttaa yleensä aina ihastumisia ja sitten parisuhde kariutuu lähes aina ja kärsijöinä on lapset.

Eikä ne harrastuksesta löydetyt suhteetkaan ole pysyviä. Esimerkiksi lentopallon tyyliset harrastukset ovat täynnä pettäviä naimisissa olevia tyyppejä. Lentopallo on yksi pahimpia harrastuksia ja samoin kaikki joukkuelajit.

Ap:n tapauksessa en olisi huolissaan. Salilla olevat miehet eivät ole mikään uhka ja niissä piireissä ei seksiä yleensä harrasteta tai edes tapailla. Kahvillakin keskustellaan vaan siitä treenaamisesta ja oikeista tekniikoista. Lentopallot ja jalkapallot on pahoja lajeja. Sielä on paljon miehiä ja mahdollinen ihastuminen on todennäköisempää.

Kuten ap:kin sanoi niin ei hänen valmentaja ole edes kiinnostava seksuaalisessa mielessä. Ei salityypit ylipäätään ole seksikkäitä. Munattomia möhkäleitä monet ovat ja innostuneita enemmän siitä treenaamisesta.

Tilanne on siinä mielessä paha että suhdehan tuossa on nyt menossa pieleen, jos ap ei anna periksi ja lopeta salilla käyntiä. Voihan ap vaihtaa saliakin?

En oikein tiedä miten suhtautua tähän viestiin. Yksi erittäin hyvä pointti oli ehdottaa miehelle, että vaihdan salia, mutta harrastus säilyy. Hyvä totuustesti. Ja joo, tuo ikäjuttukin on silleen sama havainto kuin itselläkin, että suhteen kannalta pitäisi keksiä uudestaan yhteisiä juttuja, ennemmin kuin kuuluisaa "omaa aikaa".

Mutta joukkuelajien leimaaminen... Minusta taas joku Jukolan viesti on semmoinen maailman vähiten epäilty panokeskus, kun M35 ja D35 -sarjassa huomataan, että se myöhäisenä parikymppisenä tavattu oma siippa, jolle neitsyyskin meni, ei enää sytytä ihan samalla tapaa. :D

Kyllä tuolla salilla on paljon suhteessa olevia miehiä ja naisia, jotka aika avoimesti vihjailevat olevansa tarvittaessa käytettävissä. Itseä kyllä semmoinen itsensä rakastaminen ei viehätä, vaikka kuinka ulkoisesti on trimmattu. Joukkuelajeissa taas ollaan minun kokemuksella niin tiiviisti oman sukupuolen kanssa tekemisissä, ettei oikein jotain leirityksiä kummempia tilaisuuksia tule mieleen.

Vierailija
189/399 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en naimisiin mene harrastelevien naisten kanssa tai tee lapsia sellaisten kanssa. Kyllähän sen nyt tietää mitä siellä voi tapahtua. Muslimit ovat tässä suhteessa kaukaa viisaita. Ei minulla miehenä ole varaa tuhlata aikaa tuollaisiin harrasteleviin naisiin. Elämä on liian lyhyt yksinkertaisesti. En ota riskiä ja siksi meidän perheessä on selvät pelisäännöt. Minusta sinun olisi pitänyt pitää kovempi kuri naisellesi.

No ylipäätään pitäisi keskustella että mitä jos ihastuu kun aloittaa uuden harrastuksen. Nämä pitäisi käydä läpi keskustelemalla ja pelisäännöt. Eli ei mitään kahvitteluja muiden kanssa vaan käydään harrastamassa ja kotiin. Tämä pitäisi olla selvää.

Muuten on riskinä juurikin ero. Islamissa tiedetään tämä ja sen takia harvemmin naiset käy töissäkään.

Riskit on selvät. Maailma on täynnä mahdollisuuksia ja miksi pitää altistaa itsensä niille muille "elämän poluille". Onko suhde tärkeä vai oma elämä?

Vierailija
190/399 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikas, kotonatyöskentelevä aviomies, check. Turhaantunut miestä nuorempi vaimo, check. Komea ja huomaavainen PT, check. Juoni alkaa kehittyä, ja kohta satuillaan kuinka ollaan sen trainerin palveluita käytetty jo vuosia ja käydään sen kanssa ihan vaan ystävinä kahvilla, onhan se jenkki ja siellä on tapana... Ei ole.

PT myy asiakkaalle aikaansa, ei osta asiakkaalleen kahveja treenin jälkeen. Ja yleensä PT opastaa treenin alkuun ja yhdessä tehdään jatkosuunnitelma, sen jälkeen asiakkuus päättyy. Jos tätä ei oo kopioitu marketin alelaarista napatusta harlekiinista, joku tuossa ylittää sopivaisuuden rajoja.

Vierailija
191/399 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein tiedä miten suhtautua tähän viestiin. Yksi erittäin hyvä pointti oli ehdottaa miehelle, että vaihdan salia, mutta harrastus säilyy. Hyvä totuustesti. Ja joo, tuo ikäjuttukin on silleen sama havainto kuin itselläkin, että suhteen kannalta pitäisi keksiä uudestaan yhteisiä juttuja, ennemmin kuin kuuluisaa "omaa aikaa".

Mutta joukkuelajien leimaaminen... Minusta taas joku Jukolan viesti on semmoinen maailman vähiten epäilty panokeskus, kun M35 ja D35 -sarjassa huomataan, että se myöhäisenä parikymppisenä tavattu oma siippa, jolle neitsyyskin meni, ei enää sytytä ihan samalla tapaa. :D

Kyllä tuolla salilla on paljon suhteessa olevia miehiä ja naisia, jotka aika avoimesti vihjailevat olevansa tarvittaessa käytettävissä. Itseä kyllä semmoinen itsensä rakastaminen ei viehätä, vaikka kuinka ulkoisesti on trimmattu. Joukkuelajeissa taas ollaan minun kokemuksella niin tiiviisti oman sukupuolen kanssa tekemisissä, ettei oikein jotain leirityksiä kummempia tilaisuuksia tule mieleen.

Hyvä että otit jukolan puheeksi ja suunnistamisen. Ylipäätään sellaiset missä porukka kokoontuu ja sama piiri pyörii ja sielä silmäillään...

Vierailija
192/399 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen se petetty ukkeli.

Tosiaan totta turiset ja terve mustasukkaisuus täytyy löytyä. Olin itse liian luottavainen exän suhteen.

Liika sinisilmäisyys aiheuttaa vain sen että menee parhaimmat elinvuodet hukkaan. Olen nyt liian vanha uusiin suhteisiin ja keskityn lähinnä lapsiini ja itseeni. Meni luottamus muihin täysin. Myös tuttuihini jotka pitivät exäni seikkailut salassa...

Se tyhjyys minne putoaa kun toinen kertoo useiden vuosien jatkuneesta salasuhteesta jne. Samaan aikaan on seksielämä ollut normaalia ja perhe-elämä myös. Tutut kertoivat myöhemmin että exäni oli nähty erilaisten miesten kanssa pitkin meidän avioliittoa kaupungilla. Eivät olleet viitsineet stressata minua kertomalla näistä. Ex-vaimoni oli melkoinen jakorasia kuulemani perusteella. Samaan aikaan pussaillut kentällä miehen kanssa, kun olin lasten kanssa puistossa leikkimässä :/

Onneksi en saanut tauteja. Lapsethan ne kärsii nykyäänkin ja miehet vaihtuu, kun kuulen lapsilta miten heillä menee kotona.

Sanoisin viisastuneena että ap:n miehen pitäisi asettaa nyt ehdoksi joko hän tai harrastukset. Ottaa sitten ja lähteä. Elämä on niin lyhyt tuhlattavaksi epävakaan kumppanin kanssa.

Jouduit elämäntapahuoran uhriksi. Otan osaa.

Minä olisin tuossa tilanteessa vetänyt itseni kiikkuun. Todella häpeällinen tilanne.

Vierailija
193/399 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä tässä olet lapsellinen. Mies sentään puhuu mustasukkaisuudestaan, ja se on hyvä koska kaikki miehet eivät näytä tunteitaan vaan pitävät ne sisällä. Sen sijaan että kuuntelisin ja ymmärtäisit nauraa räkätät miehelle. Kuulostat teini tytöltä

Vierailija
194/399 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveän helposti monet sanoo että aina voi lähteä menemään jos ei miellytä. Eikö nämä ihmiset ajattele perheen lasta? Vanhempien ero tuon ikäiselle on valtava kriisi. Itsellänikin on saman ikäinen ja jo pelkkä isän työmatka aiheuttaa valtavat haasteet lapsen käytöksen kanssa eli lapsen huono olo näkyy.

Kyllä se lapsi pahemmin vinoon kasvaa siitä, jos näkee normaaliksi parisuhdemalliksi mustasukkaisuuden ja toisen tekemisten rajoittamisen.

Mustasukkailu kun harvemmin rajoittuu yhteen kertaan, ap:n nyt joustaessa seuraavaksi rajoitetaankin ap:n muitakin menoja.

Ero on pienempi paha tuon rinnalla.

Mustasukkaisuutta on tervettä ja sairasta ja tähän asti annettujen tietojen valossa miehessä ei ole sairaalloista mustasukkaisuutta. 

Olen itse ollut parisuhteessa sairaalloisen mustasukkaisen naisen kanssa ja silloin tyttöystäväni raivostui säännöllisesti esimerkiksi siitä kun sanoin kaupan kassalle kiitokset ostosten jälkeen. Pt:n kanssa treffailusta mielensä pahoittaminen on mielestäni aika normaalia reagointia ja ap:n jääkylmä suhtautuminen toisen ahdinkoon varmasti pahentaa tilannetta moninkertaisesti. Voin hyvin myös kuvitella kuinka jonkin ajan kuluttua ap pätyy harrastamaan seksiä kyseisen miehen kanssa, ja voi sitten ihmeissään päivitellä että "kuinka kaikki tuli täysin puun takaa, mehän olemme vain ystäviä". 

Vierailija
195/399 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annas kun arvaan: miehesi ei ole kovin hyvin 'varustettu' ?

Vierailija
196/399 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kumpikaan anna periksi, niin erohan tuosta tulee. Jos istuisitte alas ja miettisitte asiaa lapsenne kannalta, ettekä vaan tuijottaisitte omaan napaanne.

Itse asiassa tuossa vain miehen tulee lopettaa se omaan napaan tuijottelu, sillä sekä isä että äiti saa kyllä harrastaa valitsemaansa lajia. Lapsen kannalta äidin ei tarvitse harrastustaan lopettaa, vaan miehen tulee lopettaa skitsoilu.

Vierailija
197/399 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kumpikaan anna periksi, niin erohan tuosta tulee. Jos istuisitte alas ja miettisitte asiaa lapsenne kannalta, ettekä vaan tuijottaisitte omaan napaanne.

Itse asiassa tuossa vain miehen tulee lopettaa se omaan napaan tuijottelu, sillä sekä isä että äiti saa kyllä harrastaa valitsemaansa lajia. Lapsen kannalta äidin ei tarvitse harrastustaan lopettaa, vaan miehen tulee lopettaa skitsoilu.

Älä ap jaksa enää.

Vierailija
198/399 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No...mä lopettaisin kahvittelut, koska se ei kuulu asiaan eikä tuntuisi itsestänikään mukavalta jos mies kävisi kahvilla naispuolisen pt:n kanssa.

Vierailija
199/399 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisahallin kovimmat kirjoitti:

voi jmalauta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä tuumisit jos miehesi alkaisi kahvitella tiukkaperseisen salimimmin kanssa ja pitäisi häntä ystävänä...

Joo ei ruuhkavuosien aikana oikeasti ole aikaa kahvitella muiden kanssa treenien jälkeen. Se on oikeastaan niin että treenitkin ja harrastukset ovat aika kellokortilla.

Toisaalta aika heikko itsetunto sillä miehelläsi on.

Oma mies on expertti taistelulajeissa ja tietää että kykenee pudottamaan ihan kenet vaan, niin ei oikein suutu minkäänlaisista miehistä. On kyllä aika utelias näkemään että millaisia ystäviä löytyy ja aina leppyy kun näkee ulkoisen habituksen että ei tuosta ole mitään uhkaa.

On enemmän sellainen suojelija ja varottaa miehistä. Miehet nyt vaan edustaa raiskauksissa ja pahoinpitelyissä tilastojen kärkeä.

Eli varovainen naisena pitää aina olla!

Mun mies on harrastanut nyrkkeilyä 9 vuotiaasta asti. Hän kyllä voittaisi miehesi.

Aika ylpeä mies sinulla. Todlla ärsyttävää uhoa.

Voi luoja.

Mun mies on myös kamppailulajien asijantuntija. Kun Prismassa käydään niin eipä tule vastaan sellaisia miehiä mitä mieheni ei löisi kanveesiin. Yleensäkin kun katsotaan niin yksi 500 miehestä on sellainen josta olisi miehelleni vastusta tosi tappelussa.

Olen varma että mieheni pudottaisi sinun miehesi ihan koska vaan ja missä vaan ja milloin vaan.

Tämä siis jos miehesi ryntäisi mieheni kimppuun.

Mun isi on voimakkaampi kuin sun isi!

Vierailija
200/399 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä tämä ketju miehellesi. Toivottavasti mies eroaa susta jos jatkat touhua. Tai no ehkä miehesi tämän vielä löytää. (ellei siis ole taas tarinointia)