Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni mustasukkaisuus salikäynneistäni

Vierailija
13.12.2018 |

Aloitin 1,5 vuotta sitten salilla käynnin ja painoharjoittelun. Minulla on miespuolinen henkilökohtainen valmentaja, joka on kahdesti viikossa mukana avustamassa ja pitämässä treeniohjelmaa. Olen käynyt kahvilla miehen kanssa ja pidän häntä ystävänä. Mieheni on nähnyt hänet ja sanoi että "onpa KOMIA!" tapaamisen jälkeen, tietysti sarkastisella äänensävyllä.

Mieheni on yhtään lioottelematta raivona, on pariin otteeseen tullut paikan lähellä olevaan kahvilaan, muka "sattumalta", että näkisi mihin suuntaan kävelen salilta ja kenen kanssa. Seksinharrastus on tyrehtynyt välillämme johtuen siitä, että en suostu antamaan periksi harrastuksistani ja olla kuin jokin koira hänen nuorassaan vain siksi, että hän on mustasukkainen.

Meillä on yhteinen 3-vuotias tyttölapsi. En oikeasti jaksaisi stressata tällaisesta jo töiden ja opiskelujen päälle. Tuntuu oikeasti absurdilta ajoittain... Olen välillä vain nauranut, kun hän kiukuttelee asiasta. Siis aivan suu auki, ihmeissään, niistä syytöksistä joita hän keksii. Tästähän hän on sitten suuttunut vielä kahta kauheammin, ja tavarat lentää, etc... Ei ole satuttanut minua, purkaa esineisiin raivonsa. Toivottomalta silti tuntuu, eikä haluaisi antaa vielä periksi, kun on yhteinen lapsi, perhesuhteet, yms...

Kommentit (399)

Vierailija
381/399 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mistä kumpuaa tämä ajatusmalli että toisen sukupuolen tapaaminen on automaattisesti joku riski ja kiusaus??

Että jos on kaveripiirissä vastakkaista sukupuolta, niihin aina heti ihastuu ja haluaa pettää? Kai aikuinen ihminen osaa käyttää aivojaan... Ja vaikka pettämistapauksia on paljon, niin väitän että enemmän on niitä joissa mitään pettämistä ei tapahdu.

En tajua, jos ”riski” on koko ajan ilmassa niin miksi olla sitten sellaisen tyypin kanssa yhdessä. Tai jos riskiä ei oikeasti ole, niin miksi sellainen tyyppi sitten siihen suhteeseen jää.

Kokemusta on. Näin siinä on aika usein tupannut lopulta käymään... "se on mun FRENDI!". Niin, frendi jonka annat dipata kikkeliään syvälle pimppaasi. Käsitys "frendistä" on siinä vaiheessa hiukan eri... Aina lopulta päätyy epäilyttäville vesille.

Nimim. 4 naista karannut frendin luo omassa par.suhd. historiassa.

Siinä vaiheessa, jos neljä eri naista lähtevät toisen matkaan, on kyllä syytä katsoa peiliin, selkeästi sinussa on jotain, minkä vuoksi naiset kokevat tarpeelliseksi etsiä paremman.

Vierailija
382/399 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mistä kumpuaa tämä ajatusmalli että toisen sukupuolen tapaaminen on automaattisesti joku riski ja kiusaus??

Että jos on kaveripiirissä vastakkaista sukupuolta, niihin aina heti ihastuu ja haluaa pettää? Kai aikuinen ihminen osaa käyttää aivojaan... Ja vaikka pettämistapauksia on paljon, niin väitän että enemmän on niitä joissa mitään pettämistä ei tapahdu.

En tajua, jos ”riski” on koko ajan ilmassa niin miksi olla sitten sellaisen tyypin kanssa yhdessä. Tai jos riskiä ei oikeasti ole, niin miksi sellainen tyyppi sitten siihen suhteeseen jää.

Kokemusta on. Näin siinä on aika usein tupannut lopulta käymään... "se on mun FRENDI!". Niin, frendi jonka annat dipata kikkeliään syvälle pimppaasi. Käsitys "frendistä" on siinä vaiheessa hiukan eri... Aina lopulta päätyy epäilyttäville vesille.

Siinä vaiheessa, jos neljä eri naista lähtevät toisen matkaan, on kyllä syytä katsoa peiliin, selkeästi sinussa on jotain, minkä vuoksi naiset kokevat tarpeelliseksi etsiä paremman.

Niin, tai sitten tämä kertoo jotain naisen perimmäisestä luonteesta. Mene ja tiedä. En taida olla ainut, jolla samanmuotoinen kokemus, langan puheenvuoroista päätellen. Argumenttisi on varsin heikoilla vesillä, hyvä "voimaantunut" nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/399 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tai sitten tämä kertoo jotain naisen perimmäisestä luonteesta. Mene ja tiedä. En taida olla ainut, jolla samanmuotoinen kokemus, langan puheenvuoroista päätellen. Argumenttisi on varsin heikoilla vesillä, hyvä "voimaantunut" nainen.

Ja miehen perimmäinen luonne on äärimmäisen uskollinen, ei koskaan vilkaisekaan toisten naisten perään 😇😇😇

Vierailija
384/399 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miehen perimmäinen luonne on äärimmäisen uskollinen, ei koskaan vilkaisekaan toisten naisten perään 😇😇😇

Mitäpä sinä mitään miehen perimmäisestä luonteesta tietäisit, "voimaantuneena" naisoliona. 

Vierailija
385/399 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä sinä mitään miehen perimmäisestä luonteesta tietäisit, "voimaantuneena" naisoliona. 

Yksikään mies historiassa ei koskaan edes harkinnutkaan pettämistä! Ehei, ne on ne ilkeät naiset vaan, joista on pettäneet ihan kaikki aikojen alusta asti! 👌

Vierailija
386/399 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa kyllä noista "voimaantunut nainen" -sekoiluista miten kamala juttu mustasukkaiselle ja itsestään epävarmalle miehelle on se, että nainen on itsenäinen.

Haluttaisiin naiseksi täysin alistettu tossu, jolla ei ole ystäviä eikä mitään sisältöä elämässään, vaan miehen on oltava se ainoa elämän sisältö. Ainakin omalla kohdalla jopa työpaikka ja lemmikkikoira koettiin uhiksi, joista haluttiin eroon.

Ulkona tulisi kulkea katse maassa. Kuten tuo tyyppikin edellisellä sivuilla sanoi, niin vetää pultit jos edes sattuu vilkaisemaan kadulla vastaantulevaan mieheen.

Olen itse jättänyt tuollaisen miehen. Loppuvaiheessa jo pelkkä tv:n katsominen oli "kiistaton todiste!!!!!" pettämisestä. Samoin halusi minun irtisanoutuvan töistä, koska siellä oli myös miestyöntekijöitä (en irtisanoutunut).

Kun silitin lemmikkikoiraani, niin tätäkin katsoi naama väärinpäin ja jupisi, miten tuo eläin on häntä tärkeämpi. Yritti maanitella myymään koiran, jota en tietenkään tehnyt.

Omat ystäviäni ja jopa perheeni olivat hänestä minulle "huonoa seuraa", ja yritti torpedoida välit poikki, siinä onnistumatta. Kun kävin sukulaisjuhlissa, niin pommitti jatkuvalla syötöllä puhelintani. Laittoi törkeitä viestejä, joissa haukkui ja solvasi h*raksi, kun olin kehdannut lähteä kesäisiin sukujuhliin. Kuulemma jos olisin välittänut hänestä, niin ehdottomasti jättänyt väliin !!

Tuosta ei mennyt enää kauaa, kun laitoin lusikat jakoon. Ei ollut enää missään nimessä tervettä menoa.

Myös esim. kirjan lukeminen oli häneltä pois. Kaikki, milloin huomio ei ollut 100% hänessä, oli hänestä suuttumisen aihe, ja toki syyttelyt milloin mistäkin.

Niin ahdistavaa elämää, että kuka tahansa lopulta juoksee tuollaisesta karkuun ja lujaa.

Vierailija
387/399 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui vielä, että tuo exäni myös käytti pilkkanimityksiä, kuten "uhmaikäinen" tai "sä yrität olla tollanen uhmakas". Näitä siis käytti, kun en suostunut hänen oikkuihinsa.

Samaa luokkaa siis, mitä tuo yksi puhuu pilkallisesti "voimaantuneesta naisesta".

Niin. Onneksi meillä naisilla tosiaan on mahdollisuus elää omaa itsenäistä elämää sen sijaan, että olisi pakko elää huonossa parisuhteessa.

T. 401

Vierailija
388/399 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa kyllä noista "voimaantunut nainen" -sekoiluista miten kamala juttu mustasukkaiselle ja itsestään epävarmalle miehelle on se, että nainen on itsenäinen.

Haluttaisiin naiseksi täysin alistettu tossu, jolla ei ole ystäviä eikä mitään sisältöä elämässään, vaan miehen on oltava se ainoa elämän sisältö. Ainakin omalla kohdalla jopa työpaikka ja lemmikkikoira koettiin uhiksi, joista haluttiin eroon.

Ulkona tulisi kulkea katse maassa. Kuten tuo tyyppikin edellisellä sivuilla sanoi, niin vetää pultit jos edes sattuu vilkaisemaan kadulla vastaantulevaan mieheen.

Olen itse jättänyt tuollaisen miehen. Loppuvaiheessa jo pelkkä tv:n katsominen oli "kiistaton todiste!!!!!" pettämisestä. Samoin halusi minun irtisanoutuvan töistä, koska siellä oli myös miestyöntekijöitä (en irtisanoutunut).

Kun silitin lemmikkikoiraani, niin tätäkin katsoi naama väärinpäin ja jupisi, miten tuo eläin on häntä tärkeämpi. Yritti maanitella myymään koiran, jota en tietenkään tehnyt.

Omat ystäviäni ja jopa perheeni olivat hänestä minulle "huonoa seuraa", ja yritti torpedoida välit poikki, siinä onnistumatta. Kun kävin sukulaisjuhlissa, niin pommitti jatkuvalla syötöllä puhelintani. Laittoi törkeitä viestejä, joissa haukkui ja solvasi h*raksi, kun olin kehdannut lähteä kesäisiin sukujuhliin. Kuulemma jos olisin välittänut hänestä, niin ehdottomasti jättänyt väliin !!

Tuosta ei mennyt enää kauaa, kun laitoin lusikat jakoon. Ei ollut enää missään nimessä tervettä menoa.

Myös esim. kirjan lukeminen oli häneltä pois. Kaikki, milloin huomio ei ollut 100% hänessä, oli hänestä suuttumisen aihe, ja toki syyttelyt milloin mistäkin.

Niin ahdistavaa elämää, että kuka tahansa lopulta juoksee tuollaisesta karkuun ja lujaa.

Joo siis tottakai tuollaiselle tasolle menevä mustasukkaisuus on sairasta, mutta siitä ei tainnut nyt ap:n tapauksessa olla kyse?

Vierailija
389/399 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miksi ap:n mies ei ole vielä astellut salille sanomaan suoria sanoja tälle trainerille. Minä miehenä menisin keskustelemaan kahden kesken ja käskisin jättämään naiseni rauhaan. Toki voisi lapsen ottaa mukaan niin tajuaisi tilanteen vakavuuden.

Helvetti jos ei mene jakeluun että perhettä rikotaan taas ja lapset on kärsijöinä.

Sen verran voi odottaa aikuiselta ihmiseltä vastuullisuutta että pidetään se perhe kasassa. Se on lapselle äärimmäisen tärkeä tunne saada molemmat vanhemmat ja aistia kodin lämmössä rakkaus. Etenkin nyt joulun alla.

Suututtaa ihan tälläiset provot.

Minä en menisi sanomaan pt.lle suoria sanoja. Ei se PT:n vika ole. Hänhän ei välttämättä edes tiedä että nainen on varattu. Kyllä tässä on tasan kaksi joita on höynäytetty: oma aviomies sekä pt.

Juuri tuon takia pitää mennä sanomaan suorat sanat pt;lle

Aviomieshän on tavannut ptn. Miten muuten hän tietäisi kommentoida "onpa komia!"? Kyllä ptllä taitaa olla tiedossa, että varatun naisen fitness-kehitystä ja kyykkytoistoja ollaan edistämässä.

Minä haastaisin kaksintaisteluun. Olen ennenkin lennätellyt miehiä jotka eivät tajua missä menee raja.

Tuo kahvittelu on turpalöylyn paikka.

En ymmärrä tuota ajattelumallia. Mitä ihmettä siinä auttaa että "kaksintastellaan"? Vaimohan se päättää kenen kanssa on. Itse antaisin ajan kulua ja katsoa mihin tilanne johtaa.

Ja sitten kun on petetty, niin heivaisin naisen helvettiin elämästäni. Tässä odotellessa alkaisin jo ottamaan etäisyyttä naiseen. Kuntoilemaan itsekin, hankkimaan hienoja vaatteita ja katselemaan muita naisia.

Luulen että jos tällainen pt on jo kuvioissa, niin homma on selvä; nainen on ihastunut siihen. Ja minun ihastus naiseen katoaa samaa tahtia.

Nämä on muutenkin älyttömiä hommia, esim. Jos jonkun vaimo käy vieraissa niin miehen kommentti on että "Mä hakkaan sen". Ei kolmas osapuoli välttämättä tiedä että nainen oli varattu. Eikä se ole kolmannen osapuolen velvollisuus selvittää, vaan sen naisen. Sehän tässä aisan yli hyppää eikä kolmas osapuoli.

Se että mies lupaa hakata sen, osoittaa vain kateutta ja mustasukkaisuutta.

Vierailija
390/399 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan ihmetyttää että miksei siellä salilla voi käydä treenaamassa ihan muuten vaan? Mihin tarvitaan sitä personal traineria siinä vieressä muuhun kuin hiplaamaan ja egoa pönkittämään? Eihän se ilmaiseksikaan sitä tee. Tavallisen pulliaisen kuntoilu ei niin avaruustiedettä ole etteikö onnistuisi omin päinkin. Ohjeita oikeisiin suorituksiin löytyy pilvin pimein.

Vierailija
391/399 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo siis tottakai tuollaiselle tasolle menevä mustasukkaisuus on sairasta, mutta siitä ei tainnut nyt ap:n tapauksessa olla kyse?

Vastasin tässä enemmänkin tuolla tyypille, joka pilkallisesti puhuu naisten voimaantumisesta.

Vierailija
392/399 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo naisvoimaannuttaja kuulostaa sekopääeksältäni. Kuka tahansa nainen ahdistuu lopulta tuollaisessa seurassa. Ei jokainen rupea silti pettämään, mutta menee kuoreensa ja alkaa vältellä miestä ja mies kuvittelee naisella olevan sivusuhde. Lisäksi tulee todennäköisesti riitoja, ja näistä mies tulktsee naisen "voimaantuneeksi", vaikka mies omalla paskamaisella käytöksellään on ylipäätään luonut riidat. 

Vierailija
393/399 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "voimaantuneista" ja "tietynlaisista naishenkilöistä" puhuva tyyppi on täysi aasi, jonka pitäisi pikemminkin kääntää tarkkaileva katse itseensä.

Hänellä ei varmaan ole käynyt mielessä, että juuri tuo kyttäävä, epävarma käytöksensä ajaa KENEN TAHANSA "naishenkilön" etsimään seuraa miehistä joilla on edes jonkinlainen itsevarmuus tallella.

Mikään ei ole miehessä niin paha turnoff kuin epävarmuus ja huono itsetunto.

Vierailija
394/399 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ap on todennäköisesti kadonnut jo vastaamasta, kysyn silti.

Mihin tarvitset pt:tä kaksi kertaa viikossa? Tsemppaamaan ja katsomaan, että painoja on tarpeeksi? Varmistamaan että tekniikka on kunnossa? Jotain muuta, mitä?

Vierailija
395/399 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin tarvitset pt:tä kaksi kertaa viikossa? Tsemppaamaan ja katsomaan, että painoja on tarpeeksi? Varmistamaan että tekniikka on kunnossa? Jotain muuta, mitä?

Itse valmentan duunia tehneenä voin vastata, että aika monet käyttää tiiviimpiä pt-asiakkuussuhteita, riippuen yksilön tavoitteista ja henk.koht tarpeista. Nämä on kaikki täysin räätälöitävissä yksilökohtaisesti. Ei ole ainutta "oikeata" pt-asiakkuussuhdetta. Nehän vaihtelee riippuen täysin siitä, mitä asiakas tavoittelee.

Jotkut valmistautuvat Fitness-kisoihin (kaikki eivät ole ns. fitness- "ammattilaisia"), jotkut haluavat laihduttaa terveellisesti pitkällä tähtäimellä ja samalla kehittää lihaskuntoa, jotkut ovat kiinnostuneet erityisesti esim. pepun treenauksesta - joka on aika suosittua tänä päivänä. Senkin voi tehdä väärin, ja halutut lopputulokset myös riippuvat ruokavaliosta, johon voi halutessaan saada koutsausta ja jeesiä. 

Monenlaisia asiakkaita on itsellä ollut, näitähän ei voi lokeroida johonkin A vs B -karsinoihin. Riippuu täysin asiakkaasta, toisin kuin täällä virheellisesti jotkut ovat väittäneet.

Nimim. 15 vuotta alalla.

Vierailija
396/399 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse valmentan duunia tehneenä voin vastata, että aika monet käyttää tiiviimpiä pt-asiakkuussuhteita, riippuen yksilön tavoitteista ja henk.koht tarpeista. Nämä on kaikki täysin räätälöitävissä yksilökohtaisesti. Ei ole ainutta "oikeata" pt-asiakkuussuhdetta. Nehän vaihtelee riippuen täysin siitä, mitä asiakas tavoittelee.

Jotkut valmistautuvat Fitness-kisoihin (kaikki eivät ole ns. fitness- "ammattilaisia"), jotkut haluavat laihduttaa terveellisesti pitkällä tähtäimellä ja samalla kehittää lihaskuntoa, jotkut ovat kiinnostuneet erityisesti esim. pepun treenauksesta - joka on aika suosittua tänä päivänä. Senkin voi tehdä väärin, ja halutut lopputulokset myös riippuvat ruokavaliosta, johon voi halutessaan saada koutsausta ja jeesiä. 

Monenlaisia asiakkaita on itsellä ollut, näitähän ei voi lokeroida johonkin A vs B -karsinoihin. Riippuu täysin asiakkaasta, toisin kuin täällä virheellisesti jotkut ovat väittäneet.

Nimim. 15 vuotta alalla.

Itsekin voisin käyttää pt:tä ihan siksi, että olisi pakko vääntäytyä sinne salille. Yksintreenatessa herkemmin voisi skipata, mutta pt:lle joutuisi erikseen perumaan.

Vierailija
397/399 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen. Vieläkö ap:n mies katsoo tätä pissistä? Syvä huokaus, toivottasti ei.

Vierailija
398/399 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimim. 15 vuotta alalla.

Itsekin voisin käyttää pt:tä ihan siksi, että olisi pakko vääntäytyä sinne salille. Yksintreenatessa herkemmin voisi skipata, mutta pt:lle joutuisi erikseen perumaan.

Ja sit ihan näitäkin on ollut. Tosiaan skaala on (onneksi) asiakkaiden suhteen tässä ammatissa laaja ja sen sisälle on mahtunut hyvin erilaisia yksilöitä, erilaisilla tarpeilla ja tavoitteilla. 

- Koutsi

Vierailija
399/399 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö ap tilanne jatkuu? Onko jokin ratkaisu löytynyt? Tuliko ero??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi