Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eeehehe Eehehe! Meidänpäs ei tarvii ikinä enää huolehtia ehkäisystä. :)

Vierailija
11.05.2006 |

Kun ei lastakaan saada. :(

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väh. yhtä varmaa tämä ainakin on. T. 2

Vierailija
2/20 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, se se on se biolapsettomuuden ensimmäinen hyvä puoli.

Toinen on se, että adoptioneuvonnassa ei tartte perustella miksi haluaa lapsen :)

t. nyt äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosituhannella, ja kolmisen vuotta on nyt mennyt niin, että asia ei enää harmita. Voimia ja aikaa... Jossakin vaiheessa selviää että haluatteko jatkaa kahden vai mietittekö muita vaihtoehtoja.

Adoptioäiti

Vierailija
4/20 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä johtuu teidän lapsettomuutenne? Mulla on endo tuhonnut nuo sisuskalut...

Vierailija
5/20 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vikaa oli myös mun veljellä ja vaimollansa ja nyt tulevat juuri kylään pienen 4 kk:n ikäisen vauvansa kanssa =9

Vierailija
6/20 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevää tehdä oma ketju =D

Ihan tosi, luin ketjun ja tuli yhtäkkiä tunne, että ap kirjoitti melkein kaikki jutut itse? Noh, mä en nyt kuiteskaan ole ap vaan ihan joku muu..

Ja sorry tämä aiheen vierestä juttu. Sopinee kuitenkin av:lle.

Ja aiheeseen.. Ei meidänkään ole koskaan tarvinnut huolehtia ehkäisystä. On otettu vastaan lapset, jotka on annettu. Hiukka yksinkertaista ja helppoa, minusta!

Vierailija
7/20 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos tulis raskaaksi menis 90 % varmuudella kesken... Niin vaan on pienen tytön äiti ja isä tämä kaveri pariskunta... ihmeitä sattuu

Vierailija
8/20 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon perusteella luulin, että olet käynyt steriloimassa itsesi. Mutta asiaan minulla ei ole muuta sanomista ko että toivottavasti sinulla on sisarusten lapsia, joille voit olla ihana täti!

Vierailija
9/20 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi raskautta/lasta saanut alkunsa hoidoilla, koska muuten ei lasta saatu... noh... Sitten ku laps luku oli täynnä, harrastettiin ihanaa seksiä, vailla ehkäisy huolia. Niin kas kummaa, vauvan ollessa 11kk, huomasin olevani raskaana... ja tälläkertaa LUOMUNA... : )

Vierailija
10/20 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lapsi saatu hoidoilla aikaiseksi. Kaveri tuli luomuna raskaaksi 43-vuotiaana, ensimmäistä kertaa elämässään, ja teki abortin...

Toinen kaveri sai esikoisen luomuna 45-vuotiaana.

Sattuuhan näitä.

Vierailija
11/20 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesta se oli.

-19-

Vierailija
12/20 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se laiha lohtu, ettei tartte pohtia ehkäisyä.

t. munasarjoista vaan jämät jäljellä

Vierailija
13/20 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

19

Vierailija
14/20 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska miehelläni ei ole kromosomivian takia siittiöitä ollenkaan :o(

Vierailija
15/20 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen ja hänen lääkärinsä (siis tuo lapsettomuushoidot antanut) sanoi, että te ette tarvitse mitään ehkäisyjä synnytyksen jälkeen , koska lapsia ei tule teille ilman apuja.

Ja niinhän siinä kävi, että uskoivat lääkäriä. Ei varmaan vaikea arvata, että seuraava lapsi syntyi täysin luomusti tasan vuosi akan vauvan jälkeen :) Ja nyt käytetään sitten ehkäisyä :)

Vierailija
16/20 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on sanonut, että tämä ketju kuuluu vain lapsettomuudesta kärsiville?

Käsittääkseni, jos tämä oli jollekin ryhmälle osoitettu, tämä oli niille, joiden ei tarvitse syystä taikka toisesta käyttää ehkäisyä!

AP:lle ja monille muille se syy oli lapsettomyys, joillekin syy on esim. rakkaus lapsiin ja halu saada iso perhe. Joillakin se syy voi olla uskonto (esim. lestat). Joillakin joku muu..

Syitä on monia.

Minä en käytä ehkäisyä, en kärsi lapsettomuudesta (olen raskaana ja edellisiä lapsiakin on monta), en ole lesta.

Vierailija
17/20 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin riski siitä raskaudesta ilman apukeinoja on aika pieni. Sitä paitsi, jos lapsi sattuisi tulemaan, olisi sekin toivottu.

Vierailija
18/20 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 1 lapsi hoidoilla mutta toista ei ole tullut hoidoilla saatikka luomusti. Turhahan sitä olis ehkäisyä käyttää. Meille kyllä teoriassa voisi tulla luomukin koska miehessä ei ole vikaa ja mullakin " vain" PCO tosin olen kokonaan ilman kuukautisia eli aika paha PCO. Mutta teoriassa luomu olisi mahdollinen. Vaan eipä ole näkynyt. Harrastellaan kyllä aika harvoin, pari kertaa kuussa joten jos kerran vuodessa sattumalta irtoais munasolu ja sitten vielä se kerta- pari kuussa osuis just siihen niin todennäköisyys on aika pieni....

Vierailija
19/20 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..joten lapsia on tullut tähän mennessä tasaisen kahden vuoden välein =)

Nyt on kuudes raskaus aluillaan ja äiti onnesta mykkyrällä!

Vierailija
20/20 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kätevää tehdä oma ketju =D

Ihan tosi, luin ketjun ja tuli yhtäkkiä tunne, että ap kirjoitti melkein kaikki jutut itse? Noh, mä en nyt kuiteskaan ole ap vaan ihan joku muu..

Ja sorry tämä aiheen vierestä juttu. Sopinee kuitenkin av:lle.

Ja aiheeseen.. Ei meidänkään ole koskaan tarvinnut huolehtia ehkäisystä. On otettu vastaan lapset, jotka on annettu. Hiukka yksinkertaista ja helppoa, minusta!