Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI minusta aletaan aina puhumaan seläntakana ja jättämään ulkopuolelle?

Vierailija
12.12.2018 |

Olen hyvin normaali ihminen. Moni sanoo, että saa minusta itsevarman ja pelkäämättömän kuvan. Pidän itseäni mukavana ja huumorintajuisena, ja näin sanoo kyllä kaverini ja mieheni. Jostain kumman syystä aiheutan kuitenkin draamaa vain olemalla paikalla. En puhu ikinä kenestäkään pahaa tai pidä ongelmista, mutta en kuitenkaan KOSKAAN sopeudu pitkällä tähtäimellä porukkaan. Ensimmäiset kuukaudet menee ihan mukavasti töissä, mutta nopeasti se kääntyy siihen, että porukka supisee minusta seläntakana ja alkaa ei-tykkäämään minusta.

Mitä teen väärin? En edes tee mitään. Tulen töihin, teen työni, heitän vitsiä, jos vitsaillaan, jatkan töitä ja lähden kotiin. Sanon huomenta, mitä kuuluu, miten meni viikonloppu, miten lapset voi, jne ja hymyilen. Kuitenkin hyvin nopeasti ihmiset alkavat ns. välttelemään minua ja puhumaan p*skaa seläntakana. En edes änge kenenkään iholle, vaan keskityn yleensä omaan tekemiseeni.. Minulla on oma elämä töiden ulkopuolella, enkä etsi töistä ns. parasta kaveria, joten en ole yli-innokas.

Mikä saa teidät puhumaan toisesta pahaa yhtäkkiä, vaikka onkin mukava ihminen kyseessä?

Ja pukeudun siististi, olen pienikokoinen ja henkilökohtainen hygienia kunnossa. (jos joku ajattelee että ulkonäön perusteella syrjittäisiin).

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuollaisista ei pidetä. Kadehditaan, kun olet liian positiivinen.

Vierailija
2/91 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo voi olla niinkin, että puhuvat kaikista ja huomaat vain sen kun sinä olet vuorossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niin teköpritea ja ryhma

Vierailija
4/91 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet närkästyy, kun et leiki niitten kanssa työpaikalla ja/tai työporukan illanvietoissa. 

Vierailija
5/91 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tekopyhä ja se näkyy kauas?

Vierailija
6/91 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekopirteä, yliaktiivinen, ylipositiivinen, jne...

Vierailija
7/91 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko motivaatiosaikuttaja?

Meillä on töissä yksi tällainen, joka sitten ihmettelee miksei hänestä pidetä.

Vierailija
8/91 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen itse.

Vierailija
9/91 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat kuvitella. En usko että kuvailemasi kaltaista ihmistä jatkuvasti kiusattaisiin tai syrjittäisiin. Joko jätät jotain kertomatta, tai olet keksinyt koko jutun.

Vierailija
10/91 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset tykkää juoruta ja puhua muista pahaa. Jos valtaosa porukasta on näitä juoruajia ihmistä, joka ei juorua pidetään humbelbragaajana joka huonosti piilotetulla itsekorotuksellaan nostaa itseään muiden yläpuolelle kuinka on suhteessa muita parempi ihminen. Nuorempi nainen vanhempien naisten joukossa?

Vierailija
11/91 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tekopyhä ja se näkyy kauas?

Miten olen tekopyhä? En tee mitään mikä ei ole minua. En esitä mitään roolia. AP

Vierailija
12/91 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ne ajattelee et sul on liian helppoa. Valitatko koskaan tai puhutko muista seläntakana? Jos et niin sellaiset jää aina porukan ulkopuolelle. Myös jos olet liian tehokas etkä näytä uupuvan siitä, sinua inhotaan. Olet liian hyvä ihminen, sinua inhotaan.

Vierailija
13/91 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekopirteä, yliaktiivinen, ylipositiivinen, jne...

En ole mitenkään erityisen positiivinen tai joku supersuorittaja. En ole myöskään hymy naamassa jatkuvasti vaan hymyilen ihan normaalisti kun aamulla tulen ja jatkan töitä. Olen aika normaali. En erityisen pirteä tai laiska. AP

Vierailija
14/91 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko motivaatiosaikuttaja?

Meillä on töissä yksi tällainen, joka sitten ihmettelee miksei hänestä pidetä.

En ole koskaan ollut saikulla tässä firmassa ja edellisessä vain flunssan takia (mutta silloin oli muutkin). Ap

Vierailija
15/91 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä osoitat käyttäymiselläsi ettei he ole sinun arvoisia ja he peilaa sinun käytöstäsi kääntymällä sinua vastaan jättämällä sinut ihan omaan arvoosi oman arvon tuntosi kanssa.

Vierailija
16/91 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vähän samaa... Töissä olen naisvaltaisella alalla ja meidän porukassa on todella paljon pahan puhumista selän takana, johon minä ja muutama muu ei osallistu millään tavalla. Sitten meitä haukutaan selän takana, kun ei osallistuta eikä haluta siihen juorukerhoon osalliseksi. Pomokin joskus kysyi kehityskeskustelussa, että koenko minä, etten sopeudu porukkaan!? Eli joku on mennyt pomolle asiasta ruikuttamaan, kun haluan tehdä vain työni enkä esimerkiksi kovin usein halua mennä kahville tämän "ydinporukan" kanssa juoruamaan ja meuhkaamaan.

Vierailija
17/91 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat kuvitella. En usko että kuvailemasi kaltaista ihmistä jatkuvasti kiusattaisiin tai syrjittäisiin. Joko jätät jotain kertomatta, tai olet keksinyt koko jutun.

En kuvittele. Tästä minulla kerrottiin tällä viikolla. Ja toisessa työssä sain myös tietää muilta, että työkaverini supisevat minusta. Ap

Vierailija
18/91 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ne ajattelee et sul on liian helppoa. Valitatko koskaan tai puhutko muista seläntakana? Jos et niin sellaiset jää aina porukan ulkopuolelle. Myös jos olet liian tehokas etkä näytä uupuvan siitä, sinua inhotaan. Olet liian hyvä ihminen, sinua inhotaan.

Jaa. En kyllä valita erityisemmin. Ajattelin, ettei ketään kiinnosta... :) AP

Vierailija
19/91 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla vähän samaa... Töissä olen naisvaltaisella alalla ja meidän porukassa on todella paljon pahan puhumista selän takana, johon minä ja muutama muu ei osallistu millään tavalla. Sitten meitä haukutaan selän takana, kun ei osallistuta eikä haluta siihen juorukerhoon osalliseksi. Pomokin joskus kysyi kehityskeskustelussa, että koenko minä, etten sopeudu porukkaan!? Eli joku on mennyt pomolle asiasta ruikuttamaan, kun haluan tehdä vain työni enkä esimerkiksi kovin usein halua mennä kahville tämän "ydinporukan" kanssa juoruamaan ja meuhkaamaan.

Tämä. Minulta tullaan usein kysymään juurikin näitä, että sopudunko omasta mielestäni porukkaan. Ja tämä on ollut monessa työssä. En oikein tiedä mistä kiikastaa. Yritän olla hyvin neutraali ja kohtelias muille, etten aiheuta mitään ongelmaa.. AP

Vierailija
20/91 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on niitä työpaikkoja, joissa eri meininki ihan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme