Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No nyt oli kyllä vähän naurettavaa, Meghan!

Vierailija
11.12.2018 |

En tiedä, onko jo käsitelty täällä, ENKÄ ONNISTU linkkiä laittamaan, jos joku ystävällinen voi sen tähän tehdä, kiitos!

Siis British fashion awardsit, joissa Meghan teki yllätysvisiitin, kun hääpukunsa suunnittelija palkittiin.

Kaunis oli jne, mutta meni ihan pikkuisen yli lavalla vatsan pitely KAKSIN KÄSIN, katsokaa, olen raskaana, mulla on VATSA! Tätä nauraa nyt koko internetti.

Juuri tuollaiseen itsekorostukseen ei kuninkaallisen sovi alentua. Meghanin raskaus on joka tapauksessa lööppien ykköskamaa, tuollainen asian kaikin tavoin korostus on mautonta ja hölmöä.

Tulee ikävä Katen tyyliä, raskaus näkyi, mutta tyylikkäästi, eikä sitä pukeutumisella (tai Katen käytöksellä) alleviivattu mitenkään.

Ja ennen kuin joku syyttää mua joksikin Meghanin vainoajaksi, niin tämä on eka kerta kun henkilöstä kirjoitan. Tykkään kuninkaallisista, Meghan on ollut mulla vielä aika avoin tapaus, mutta nyt kyllä meni pisteet miinukselle.

Kommentit (500)

Vierailija
161/500 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulla on jo ollut uunissa hääpäivänä. Ensisynnyttäjälle muuten ihan liian iso masu näillä viikoilla.

Vierailija
162/500 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuinkas moni teistä antaa miehensä mummon määrätä teidän vaatetuksen ja kynsilakan värin? Kuten joku jo aiemmin kirjoitti, Meghanista ei tule kuningatarta. Hänen ei tarvitse rakentaa samanlaista imagoa kuin Katen.

Mieheni mummo ei ole Britannian kuningatar.

Meghan nai brittihovin jäsenen. Toistaiseksi he kuuluvat niihin kuninkaallisiin, joille kustannetaan luksustason asuminen ja eläminen, joten heidän voi olettaa noudattavan brittihovin etikettiä.

Se on ihan houkan omakin etu, koska vain tuolla tavoin hänellä ja lapsillaan on mahdollisuus pitää tuo elintaso ja etuoikeutensa.

Miksi tuosta elintasosta ja etuoikeuksista pitäisi pitää kynsin hampain kiinni vuonna 2018?

Raha ja luksus tuntuu olevan Meghanille ykkösasia.

Harryn mummo on hänen ylin esimiehensä. Ainahan hän voi häipyä. Lapsi kyllä jää hoviin.

No eipä tunnu olevan, kun hän ei selvästikään epätoivoisesti roiku vanhanaikaisissa perinteissä ja tavoissa.

Muuten vaan juossut ikänsä rahan perässä ja valinnut ystävänsä ja aviomiehensä rahan perusteella. Se ettei hän näe nokkaansa pidemmälle kertoo sitten vaan tyhmyydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/500 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt kuitenkin saanut useampia mielipiteitä tilanteeseen, sekä niin paljon lokaa, että jätän ketjun nyt elämään omaa elämäänsä, enkä enää kommentoi ketjuun tämän kommentin jälkeen.

Vierailija
164/500 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka Meghan saakin elantonsa kuningattarelta niin kyllähän hän tekee paljon töitäkin rahojen eteen. Huom. Kate oli virallisesti äitiyslomalla ja niin tulee varmasti Meghankin olemaan. Itsekin sitoudun pukeutumaan työajalla niin kun pomoni sanoo, mutta vapaa-ajalla päätän minä, niin kauan kun hyvän maun rajoissa mennään. Ei Meghan nyt sentään bikineissä ja luonnottoman pitkissä rakennekynsissä gaalaan mennyt. Ihan tyylikäs musta mekko ja siihen sopiva kynsilakka. Muotitoimittajat kehuneet kovasti.

Oikeastaan ihan turha kenenkään kauhistella täällä Meghanin pukeutumista kun ette ole itse koskaan olleet hänen tilanteessaan. Ja sitä paitsi kun lehdissä on ollut juttua kuningattaren kieltämistä ruoista, niissä on korostettu että kielto koskee vain hovin virallisia aterioita. Omalla ajallaan jokainen saa syödä mitä vaan haluavat. Miksei tämä sääntö soveltuisi myös pukeutumiseen?

Ei hän ollut tuolla vapaa-ajalla vaan kyllä toi oli hovin keikka, koska siitä on kuvat ihan virallisessa somessa. Vapaa-aikana ei myöskään mennä pitelemään juhlapuheita työtittelillä.

Eikä Meghan mitenkään voi olla äitiyslomalla vielä, kun vauva syntyy vasta keväällä.

Ja mitä tulee työntekoon niin mitähän hän on tehnyt esim nyt syksyllä. Matkan jälkeen ei ole ollut yhtään vaativaa työtehtävää. Piipahdellut siellä täällä vatsaansa pitelemässä.

Vierailija
165/500 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, onko jo käsitelty täällä, ENKÄ ONNISTU linkkiä laittamaan, jos joku ystävällinen voi sen tähän tehdä, kiitos!

Siis British fashion awardsit, joissa Meghan teki yllätysvisiitin, kun hääpukunsa suunnittelija palkittiin.

Kaunis oli jne, mutta meni ihan pikkuisen yli lavalla vatsan pitely KAKSIN KÄSIN, katsokaa, olen raskaana, mulla on VATSA! Tätä nauraa nyt koko internetti.

Juuri tuollaiseen itsekorostukseen ei kuninkaallisen sovi alentua. Meghanin raskaus on joka tapauksessa lööppien ykköskamaa, tuollainen asian kaikin tavoin korostus on mautonta ja hölmöä.

Tulee ikävä Katen tyyliä, raskaus näkyi, mutta tyylikkäästi, eikä sitä pukeutumisella (tai Katen käytöksellä) alleviivattu mitenkään.

Ja ennen kuin joku syyttää mua joksikin Meghanin vainoajaksi, niin tämä on eka kerta kun henkilöstä kirjoitan. Tykkään kuninkaallisista, Meghan on ollut mulla vielä aika avoin tapaus, mutta nyt kyllä meni pisteet miinukselle.

No nytkö se oli, juuri nyt? 

Vierailija
166/500 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi miten inhottavaa.

Vierailija
167/500 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksemme juttele Ellusta. Minusta jotenkin ihana mummeli. Pukeutuu ihanasti, värikkäät vaatteet ja käsilaukku! Ellu on elänyt erilaisen elämän kuin meijän mummot, mutta minusta hänessä on jotakin maanläheistä ja kunnioitettavaa, jota ulkopuolelta tulleen pitäisi kunnioittaa, niin että suostuu sääntöihin ja tapoihin.

Vierailija
168/500 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mememememememe-Meghan.

Vierailija
169/500 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omituista, että Meghan roikkuu noissa ulkomaalaisissa merkkivaatteissa väkisin kiinni. Tulee mieleen hiukan huono itsetunto. Kuninkaallisten suoranainen virkavelvollisuus olisi käyttää englantilaisia vaatemerkkejä ja suunnittelijoita. Näin toimii mm. Catharine. He ovat pr-henkilöitä, loppuun asti. Heidän pitää kaikin keinoin tukea englantilaisten ihmisten ja yritysten menestystä.

Ja ihan turha sanoa, että tuollaisia Meghanin pukemien kolttujen tyyppisiä ei löytyisi uudesta kotimaastaan. Kyllä löytyy.

No saako sanoa sen verran, että Meghan oli Givenchyn mekossa palkitsemassa Givenchyn englantilaista suunnittelijaa, jonka suunnittelemassa mekossa hän meni naimisiinkin?

Mekossa, jonka oli suunnitellut tuo palkittu suunnittelija (sama, joka sen hääpuvunkin suunnitteli) ;)

Vierailija
170/500 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuninkaallisten kuuluu tukea brittiteollisuutta, myös vaateteollisuutta, mutta ei poimia yksittäisiä suosikkeja.

Vierailija
171/500 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh, ap täällä.

Tämä ei ole ensimmäinen Meghan-avaukseni, mutta ensimmäinen kerta kun itse kirjoitan.

Olen lukenut useita Meghania koskevia ketjuja. Hän kun on selvästi henkilö, joka herättää tunteita.

Mutta ylivoimaisesti väsyttävintä niissä ja nyt tässäkin ketjussa on tuo fraasi: Meghan-hullu taas. Se toistuu koko ajan.

En mielestäni ole hullu, enkä ole aloittanut noita muita keskusteluja, sanoinpa vaan mielipiteeni.

Ja lupasin olla jankkaamatta Katen ja Meghanin eroavaisuuksista, joten en jankkaa.

Ja sanottakoon vielä, että on ihan ok tykätä Meghanista ja nähdä hänen toimintansa täysin päinvastoin kuin nyt minä sen esimerkiksi näen. Mielipiteitä ja tulkintojahan nämä vain ovat, jokaisella omansa.

Ap

Älä jaksa, ei kukaan usko.

Minulla on ainakin ihan yhdentekevää, onko ap joku "Meghan-hullu" vai ei. Osallistutko sinä näihin keskusteluihin vain siksi, että pääset osoittamaan paremmuuttasi sillä, ettet muka ole kiinnostunut näistä ketjuista vai jostain muusta syystä? Miksi sinä jaksat täällä jankuttaa samaa?

ohis

T. Megan-hullu

Sinä alat kuulostaa sen verran neuroottiselta ja muuten vaan hullulta, että minusta alkaa jopa tuntua paremmalta kuulua Meghan-hullun (jos sellainen täällä edes on) joukkoon, kuin ollaan mistään asiasta samaa mieltä kuin sinä. 

Kannattaa muuten käydä katsomassa minun aiemmat kommenttini tähän ketjuun. Ne ovat numerot 33 ja 34. 

Nr. 33 on saanut tähän mennessä jopa 134 yläpeukkua ja vain 12 alapeukkua, ja nr. 34 taas 82 yläpeukkua EIKÄ YHTÄKÄÄN alapeukkua. Veikkaan siis, että sinäkin olet yläpeukuttanut minun aiempia kommenttejani, ainakin tuota numeroa 34. Eikö olekin nöyryyttävää, että olet tietämättäsi ollut samaa mieltä ihmisen kanssa, jota Meghan-hulluksi omassa mielenviassasi kutsut?

Nyt kipinkapin muuttamaan peukutuksia noiden kommenttien osalta. Huomautan tosin, että jos laitat kommenttiin 34 alapeukun, niin samalla tunnustat kuuluvasi S. Kos ken ja J. V a r tiai sen faneihin :D. 

Että nyt on sinulla ankara dilemma: haluatko olla samaa mieltä minun vain kotimaamme hallituksen kanssa? Jos olet minun kanssani samaa mieltä, niin apua!, taidatkin olla Meghan-hullu itsekin!

Vierailija
172/500 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka Meghan saakin elantonsa kuningattarelta niin kyllähän hän tekee paljon töitäkin rahojen eteen. Huom. Kate oli virallisesti äitiyslomalla ja niin tulee varmasti Meghankin olemaan. Itsekin sitoudun pukeutumaan työajalla niin kun pomoni sanoo, mutta vapaa-ajalla päätän minä, niin kauan kun hyvän maun rajoissa mennään. Ei Meghan nyt sentään bikineissä ja luonnottoman pitkissä rakennekynsissä gaalaan mennyt. Ihan tyylikäs musta mekko ja siihen sopiva kynsilakka. Muotitoimittajat kehuneet kovasti.

Oikeastaan ihan turha kenenkään kauhistella täällä Meghanin pukeutumista kun ette ole itse koskaan olleet hänen tilanteessaan. Ja sitä paitsi kun lehdissä on ollut juttua kuningattaren kieltämistä ruoista, niissä on korostettu että kielto koskee vain hovin virallisia aterioita. Omalla ajallaan jokainen saa syödä mitä vaan haluavat. Miksei tämä sääntö soveltuisi myös pukeutumiseen?

Ei hän ollut tuolla vapaa-ajalla vaan kyllä toi oli hovin keikka, koska siitä on kuvat ihan virallisessa somessa. Vapaa-aikana ei myöskään mennä pitelemään juhlapuheita työtittelillä.

Eikä Meghan mitenkään voi olla äitiyslomalla vielä, kun vauva syntyy vasta keväällä.

Ja mitä tulee työntekoon niin mitähän hän on tehnyt esim nyt syksyllä. Matkan jälkeen ei ole ollut yhtään vaativaa työtehtävää. Piipahdellut siellä täällä vatsaansa pitelemässä.

https://www.google.fi/amp/s/www.harpersbazaar.com/celebrity/latest/amp2…

Kyllä monessakin lähteestä netissä lukee että Meghanilla on kova työtahti. Kuninkaallisten työ on edustamista nimenomaan. Vatsaansa saattaa pidellä siksi että sitä kiristää.

Ei kai Meghan voi mennä antamaan palkintoa ja korostaa että olen nyt tällä hetkellä Meghan tavis, en kuninkaallisen perheen jäsen. Ja mitä tulee titteleihin niin herttuattaret elää kyllä normaalisti ihan taviselämää. Ainoastaan Katen ja Meghanin elämää seurataan tuolla tavalla julkisuudessa.

Ja huom. kyllä Katenkin juttuja kauhisteltiin jossain vaiheessa julkisuudessa. Mm. arvosteltiin siitä että mahdollisti itsensä kuvaamisen nakuna.

Vierailija
173/500 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten kulmien kohoamista tässä esiintymisessä aiheuttaa kyllä se, että Meghan ei ole kovin innokas ollut edustamaan brittiläistä muotia, vaan tuntuu tykkäävän pukeutua ranskalaisten luksusmerkkien asuihin. Sääli, briteissä kun on paljon erinomaisia, enemmän ja vähemmän tunnettuja suunnittelijoita. Esim. Temperley London, Jenny Packham, L.K Bennett, Mulberry, Alaxander McQueen, Emilia Wickstead..

Vierailija
174/500 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.google.fi/amp/s/www.harpersbazaar.com/celebrity/latest/amp2…

Kyllä monessakin lähteestä netissä lukee että Meghanilla on kova työtahti. Kuninkaallisten työ on edustamista nimenomaan. Vatsaansa saattaa pidellä siksi että sitä kiristää.

Ei kai Meghan voi mennä antamaan palkintoa ja korostaa että olen nyt tällä hetkellä Meghan tavis, en kuninkaallisen perheen jäsen. Ja mitä tulee titteleihin niin herttuattaret elää kyllä normaalisti ihan taviselämää. Ainoastaan Katen ja Meghanin elämää seurataan tuolla tavalla julkisuudessa.

Ja huom. kyllä Katenkin juttuja kauhisteltiin jossain vaiheessa julkisuudessa. Mm. arvosteltiin siitä että mahdollisti itsensä kuvaamisen nakuna.

Niinku mitä töitä?

On käynyt yhden kerran siellä soppakeittiössä, kerran jossakin istumassa kynä kädessä ja nyt tuolla.

Nää on tasan ainoat työkeikat mitä on ollut Australian matkan jälkeen.

Jota ennen ei ollut juuri mitään.

Se että nousee joogaamaan aamuyöllä ja pomottaa hovin työntekijöitä ei ole työntekoa.

Vierailija
175/500 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten kulmien kohoamista tässä esiintymisessä aiheuttaa kyllä se, että Meghan ei ole kovin innokas ollut edustamaan brittiläistä muotia, vaan tuntuu tykkäävän pukeutua ranskalaisten luksusmerkkien asuihin. Sääli, briteissä kun on paljon erinomaisia, enemmän ja vähemmän tunnettuja suunnittelijoita. Esim. Temperley London, Jenny Packham, L.K Bennett, Mulberry, Alaxander McQueen, Emilia Wickstead..

https://www.dailymail.co.uk/news/article-6170165/Has-Meghan-given-Briti…

Vierailija
176/500 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vastailko tän hullun ketjuihin. Hän kyllä hoitaa vastailun itse.

Vierailija
177/500 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä muuten tiedän näitä brändejä Katen ansiosta. L.K Bennettit löysin hänen kauttaan, hyviä, klassisia ja kohtuuhintaisia korkokenkiä. 

Vierailija
178/500 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka valittaa että etiketti on vanhanaikaista ja pitävät hyvänä että niitä tuuletetaan eivät yhtään ymmärrä monarkiaa ja mitä se merkitsee Britannialle. Briteissä riittää julkkiksia ihan kiitettävä määrä, heitä ei tueta verovaroin eivätkä he nauti diplomaattisesta koskemattomuudesta. Mihin britit siis tarvitsisivat monarkkeja jos he ovat samanlaisia kuin kuka tahansa julkkis? Ja mitä tulee rahaan, niin kuningasperhe tosiaan kiinnostaa, mutta veikkaisin että Briteissä kiinnostaa turisteja kyllä ihan yhtä lailla esimerkiksi populaarikulttuuri kuten Harry Potter ja Beatles. Itse olen käynyt Briteissä kymmeniä kertoja, yhden kerran Buckingham palatsin edessä mutta useita kertoja katselemassa esimerkiksi Freddie Mercuryn taloa, Abby Roadsia, Camden townia, King’s Cross asemaa ym. Kuninkaallisten häiden aikaan eri asia, mutta silloinkin suurin osa porukasta on peribrittejä, jotka itse maksavat pitkälti sen lystin.

Tuo Meghanin mahanputely näyttää oudolta omaankin silmään, ymmärtäisin jos molemmat kädet tai toinen käsi olisi mahan päällä, siinä itsekin lepuutin raskaana ollessani kättä, mutta tuo alempi käsi.. Näyttää vaan niin poseeraukselta.

Vierailija
179/500 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää vastailko tän hullun ketjuihin. Hän kyllä hoitaa vastailun itse.

Naurattaa. Aloitus saa 100+ yläpeukkua ja silti tällä yhdellä henkilöllä on pakkomielle vääntää, että vain yhdellä ihmisellä on mitään negatiivista sanottavaa tästä herttuattaresta. Tämän henkilön puolestaan paljastaa huono kieli sekä hymiöiden käyttö. 

Vierailija
180/500 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kuinkas moni teistä antaa miehensä mummon määrätä teidän vaatetuksen ja kynsilakan värin? Kuten joku jo aiemmin kirjoitti, Meghanista ei tule kuningatarta. Hänen ei tarvitse rakentaa samanlaista imagoa kuin Katen.

Lähes kaikki työssäkäyvät sitoutuvat noudattamaan edustamansa työnantajan ohjeita ja sääntöjä, jotka koskevat myös pukeutumista ja muuta ulkoista olemusta.

Se, ettei työnantajaa edustettaessa käytetä mustaa kynsilakkaa on monille aivan itsestään selvää.

Kummallista on, miten suuren numeron viihdelehdistö on tehnyt siitä, että hovissakin on ohjeistettu pitämään kynsien väritys neutraalina.

Vielä omituisempaa on, että Meghan tieten tahtoen haluaa toimia saamiensa ohjeiden vastaisesti kuin pahainen kakara, joka kiusallaan tekee päinvastoin kuin äiti sanoo.

Meghanin lähes nelikymppisenä luulisi ymmärtävän, että hovin ohjeistus koskee kaikkia eikä niissä ole mitään henkilökohtaista juuri häntä vastaan kuten hän nyt tuntuu kapinoidessaan ajattelevan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme