No nyt oli kyllä vähän naurettavaa, Meghan!
En tiedä, onko jo käsitelty täällä, ENKÄ ONNISTU linkkiä laittamaan, jos joku ystävällinen voi sen tähän tehdä, kiitos!
Siis British fashion awardsit, joissa Meghan teki yllätysvisiitin, kun hääpukunsa suunnittelija palkittiin.
Kaunis oli jne, mutta meni ihan pikkuisen yli lavalla vatsan pitely KAKSIN KÄSIN, katsokaa, olen raskaana, mulla on VATSA! Tätä nauraa nyt koko internetti.
Juuri tuollaiseen itsekorostukseen ei kuninkaallisen sovi alentua. Meghanin raskaus on joka tapauksessa lööppien ykköskamaa, tuollainen asian kaikin tavoin korostus on mautonta ja hölmöä.
Tulee ikävä Katen tyyliä, raskaus näkyi, mutta tyylikkäästi, eikä sitä pukeutumisella (tai Katen käytöksellä) alleviivattu mitenkään.
Ja ennen kuin joku syyttää mua joksikin Meghanin vainoajaksi, niin tämä on eka kerta kun henkilöstä kirjoitan. Tykkään kuninkaallisista, Meghan on ollut mulla vielä aika avoin tapaus, mutta nyt kyllä meni pisteet miinukselle.
Kommentit (500)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekä kuningataräiti, kuningatar että muutkin brittihovin naiset käyttivät paljon Norman Hartnellin vaatteita.
Joo, Hartnell suunnitteli heille vaatteita. Mutta käyttivätkö he siis Hartnellin valmisvaatteita?
Ennen vanhaan aika harva käytti. Muistan olleeni oman äitinikin kanssa ompelijalla vielä 70-luvulla. Vaatteet tehtiin tai teetettiin.
Näin juuri. Ja vaikka valmisvaatteita olisi yleisemminkin käytetty, veikkaan ettei Lissu olisi lämmennyt ajatukselle, että hän ostaa mekon ja se myydään saman tien loppuun.
Katen kohdallahan tämä tuntuu olevan oikein hyve. Hehkutetaan, miten hän osti Zaran 50 punnan mekon, ja miten se myytiin päivässä loppuun.
Koska Kate tuottaa isoja summia brittiteollisuudelle sillä että ihmiset ostavat hänen vaatteensa. Siksi Kate suosii brittimerkkejä. Meghanin tyyli taas on pradaa ja givenchyä että ei ihan samaa vaikutusta.
Nuo Katen loppuunmyydyt vaatteet ovat aika usein Zaraa, espanjalaista halpamuotia. Toki kiva, että esittelee Jenny Packhamin luomuksia, mutta niihin taitaa harvalla olla varaa.
Itse näkisin mielelläni vähän modernimpaa muotia herttuattarilla.
Britit nyt vaan on oikeasti vanhoillisia. Katso vaikka heidän kotejaan.
Niin just. Missä on valkoiset matot yhdistettynä valkoiseen sohvaan ja valkoiseen lattiaan, valkoisiin verhoihin ja valkoiseen joukukuuseen.
Tai mitä trendi milloinkin määrää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekä kuningataräiti, kuningatar että muutkin brittihovin naiset käyttivät paljon Norman Hartnellin vaatteita.
Joo, Hartnell suunnitteli heille vaatteita. Mutta käyttivätkö he siis Hartnellin valmisvaatteita?
Ennen vanhaan aika harva käytti. Muistan olleeni oman äitinikin kanssa ompelijalla vielä 70-luvulla. Vaatteet tehtiin tai teetettiin.
Näin juuri. Ja vaikka valmisvaatteita olisi yleisemminkin käytetty, veikkaan ettei Lissu olisi lämmennyt ajatukselle, että hän ostaa mekon ja se myydään saman tien loppuun.
Katen kohdallahan tämä tuntuu olevan oikein hyve. Hehkutetaan, miten hän osti Zaran 50 punnan mekon, ja miten se myytiin päivässä loppuun.
Koska Kate tuottaa isoja summia brittiteollisuudelle sillä että ihmiset ostavat hänen vaatteensa. Siksi Kate suosii brittimerkkejä. Meghanin tyyli taas on pradaa ja givenchyä että ei ihan samaa vaikutusta.
Nuo Katen loppuunmyydyt vaatteet ovat aika usein Zaraa, espanjalaista halpamuotia. Toki kiva, että esittelee Jenny Packhamin luomuksia, mutta niihin taitaa harvalla olla varaa.
Laitatko tähän ihan linkkiä asiasta? Mitä itse seuraan brittiläisiä lehtiä joissa Katen high-Street muotia on niin sieltä löytyy ihan Top Shopia ja muita. Itse en ainakaan muista että suurimmalti Zaran vaatteita olisi ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitatko tähän ihan linkkiä asiasta? Mitä itse seuraan brittiläisiä lehtiä joissa Katen high-Street muotia on niin sieltä löytyy ihan Top Shopia ja muita. Itse en ainakaan muista että suurimmalti Zaran vaatteita olisi ollut.
Se yksi viimekesäinen raitamekko tais olla Zaran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vain kykene näkemään Meghania kuninkaallisena kuin vaikka Norjan Mette-Maritia tai Tanskan Marya, jotka kummatkin ovat alunperin taviksia, mutta heissä on jotain sellaista arvokkuutta jota teinikapinaan juuttuneella Meghanilla ei.
No sanotaan tämä nyt ääneen. Johtuiskohan siitä kun Meghan on värillinen ja nuo mainitsemasi prinsessa valkoihoisia. Olet r**isti.
Koko tässä Meghan kohussa tuntuu olevan isoin ongelma se, että Harry ei nainnut valkoista naista vaan sattui rakastumaan tummaihoiseen. Voi, voi.
Nyt on Meghan suuren suurennuslasin alla vain ihonvärinsä vuoksi.
Onhan Marykin toiselta mantereelta, aussi.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dianallakin oli punaista kynsilakkaa. Ihan kuviakin löytyy. Tuskin tää kynsilakka niin iso juttu on mitä lehdistö antaa ymmärtää. Ehkä Meghan laittoi mustaa ihan vain osoittaakseen, että lehdistö jauhaa potaskaa.
Englannin kuninkaalliset naiset pukeutuvat koko mustaan vain silloin kun joku on kuollut.
Sen lisäksi pukeutui ranskalaisen muotisuunnittelijan vaatteisiin juhlassa jossa jaettiin palkintoja englantilaisille.
Palkinnon voittanut englantilainen muotisuunnittelija suunnittelee sen ranskalaisen merkin eli Givenchyn vaatteet, joita M käyttää ja joihin hän oli juurikin juhlassa pukeutunut. Miten ei mene teillä jakeluun? Maailma on globaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dianallakin oli punaista kynsilakkaa. Ihan kuviakin löytyy. Tuskin tää kynsilakka niin iso juttu on mitä lehdistö antaa ymmärtää. Ehkä Meghan laittoi mustaa ihan vain osoittaakseen, että lehdistö jauhaa potaskaa.
Englannin kuninkaalliset naiset pukeutuvat koko mustaan vain silloin kun joku on kuollut.
Sen lisäksi pukeutui ranskalaisen muotisuunnittelijan vaatteisiin juhlassa jossa jaettiin palkintoja englantilaisille.Palkinnon voittanut englantilainen muotisuunnittelija suunnittelee sen ranskalaisen merkin eli Givenchyn vaatteet, joita M käyttää ja joihin hän oli juurikin juhlassa pukeutunut. Miten ei mene teillä jakeluun? Maailma on globaali.
Sussexin herttuattaren vaaterahat vaan ei tule globaalisti vaan briteiltä.
Vierailija kirjoitti:
Linkki tai ei tapahtunut.
Lueppa iltasanomista.
Harryllä on tuossa naisessa vielä pitelemistä: aika show gueenille me-me-me vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset jotka valittaa että etiketti on vanhanaikaista ja pitävät hyvänä että niitä tuuletetaan eivät yhtään ymmärrä monarkiaa ja mitä se merkitsee Britannialle. Briteissä riittää julkkiksia ihan kiitettävä määrä, heitä ei tueta verovaroin eivätkä he nauti diplomaattisesta koskemattomuudesta. Mihin britit siis tarvitsisivat monarkkeja jos he ovat samanlaisia kuin kuka tahansa julkkis? Ja mitä tulee rahaan, niin kuningasperhe tosiaan kiinnostaa, mutta veikkaisin että Briteissä kiinnostaa turisteja kyllä ihan yhtä lailla esimerkiksi populaarikulttuuri kuten Harry Potter ja Beatles. Itse olen käynyt Briteissä kymmeniä kertoja, yhden kerran Buckingham palatsin edessä mutta useita kertoja katselemassa esimerkiksi Freddie Mercuryn taloa, Abby Roadsia, Camden townia, King’s Cross asemaa ym. Kuninkaallisten häiden aikaan eri asia, mutta silloinkin suurin osa porukasta on peribrittejä, jotka itse maksavat pitkälti sen lystin.
Tuo Meghanin mahanputely näyttää oudolta omaankin silmään, ymmärtäisin jos molemmat kädet tai toinen käsi olisi mahan päällä, siinä itsekin lepuutin raskaana ollessani kättä, mutta tuo alempi käsi.. Näyttää vaan niin poseeraukselta.
Älä unohda Beckhameja. Itseäni ketuttaa vieläkin, kun missasin David Beckhamin näkemisen yhdellä päivällä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siitä Catherinestakin on kuvia mahaa pitelemässä kun oli raskaana. Jostain syystä häntä ei ole vaan vainottu niin kuin nyt Meghania.
Aika hyvä esimerkki, kuinka media tekee jostakusta kansan rakastaman ja jostakusta kansan vihaaman.
Hyvin te vedätte, media!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen lisäksi pukeutui ranskalaisen muotisuunnittelijan vaatteisiin juhlassa jossa jaettiin palkintoja englantilaisille.Palkinnon voittanut englantilainen muotisuunnittelija suunnittelee sen ranskalaisen merkin eli Givenchyn vaatteet, joita M käyttää ja joihin hän oli juurikin juhlassa pukeutunut. Miten ei mene teillä jakeluun? Maailma on globaali.
Sussexin herttuattaren vaaterahat vaan ei tule globaalisti vaan briteiltä.
No olisko pitänyt tilata koko herttuatarkin sitten Britanniasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuninkaallisten kuuluu tukea brittiteollisuutta, myös vaateteollisuutta, mutta ei poimia yksittäisiä suosikkeja.
Tästä voisi antaa sapiskaa myös Katelle, hän käyttää koko ajan samojen firmojen vaatteita. Ja kuuluuko yleensäkään kuninkaallisten toimia valmisvaatteiden mannekiineina? Hyvin oli Elisabetkin hommansa hoitanut, vaikkei koskaan käytä "merkkivaatteita".
Nyt rojalistit voisitte avata sanaista arkkuanne ja kertoa, kuka toi moukkamaiset valmisvaatteet Britannian hovin edustustilaisuuksiin. Diana vai Margaret?
Se on selvää, että kumpikaan Elisabet ei ole kaupan vaatteisiin edustustilaisuuksiin pukeutunut.
Vai oliko peräti vasta Kate?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siitä Catherinestakin on kuvia mahaa pitelemässä kun oli raskaana. Jostain syystä häntä ei ole vaan vainottu niin kuin nyt Meghania.
Aika hyvä esimerkki, kuinka media tekee jostakusta kansan rakastaman ja jostakusta kansan vihaaman.
Hyvin te vedätte, media!
Kukaan ei ole vielä kuitenkaan tähän ketjuun tuonut ainuttakaan kuvaa jossa Kate olisi jossain julkisessa tilaisuudessa tuossa asennossa. Ainoat kuvat on paparazzi-kuvia joissa Katella on yksi (!) käsi mahan päällä tai alla ja otettu liikkeessä. Meghan seisoi tuolla tavalla lavalla ja myöhemminkin kuten instagramin Boomerang-videosta näkyy. Aika pitkälle etsin Googlesta ”Catherine Middleton pregant” enkä löytänyt yhtäkään samanlaista poseerausta.
Google-haulla selviää myös että Meghan on aloittanut paaaaljon aikaisemmin tuon mahan korostamisen kuin Kate. Käsi mahalla jo kun raskaus ei edes näy lainkaan, eikä tosiaan tuossa alussa edes liikkeet tunnu. Kyllä näkee aika hyvin kumpi on näyttelijä, jolle on luonnollista vetää roolia ja hakea kameran huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuinkas moni teistä antaa miehensä mummon määrätä teidän vaatetuksen ja kynsilakan värin? Kuten joku jo aiemmin kirjoitti, Meghanista ei tule kuningatarta. Hänen ei tarvitse rakentaa samanlaista imagoa kuin Katen.
Lähes kaikki työssäkäyvät sitoutuvat noudattamaan edustamansa työnantajan ohjeita ja sääntöjä, jotka koskevat myös pukeutumista ja muuta ulkoista olemusta.
Se, ettei työnantajaa edustettaessa käytetä mustaa kynsilakkaa on monille aivan itsestään selvää.
Kummallista on, miten suuren numeron viihdelehdistö on tehnyt siitä, että hovissakin on ohjeistettu pitämään kynsien väritys neutraalina.
Vielä omituisempaa on, että Meghan tieten tahtoen haluaa toimia saamiensa ohjeiden vastaisesti kuin pahainen kakara, joka kiusallaan tekee päinvastoin kuin äiti sanoo.
Meghanin lähes nelikymppisenä luulisi ymmärtävän, että hovin ohjeistus koskee kaikkia eikä niissä ole mitään henkilökohtaista juuri häntä vastaan kuten hän nyt tuntuu kapinoidessaan ajattelevan.
Ehkä hän on samanlainen paapottu ja hemmoteltu kakara kuin minä, jolla on alkanut varsin myöhäinen uhmaikä 😊 Tiedän muutamia tällaisia tapauksia.
Britannia kuilun partaalla ja tämä on se tärkein juttu, että saadaan taas uusi elätti veronmaksajille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samassa ajassa, jonka käytät linkin pyytämiseen, googlaisit itse.
Vatsan pitely kaksin käsin näyttää kyllä typerältä. Kyllä ne vauvat yleensä tulostaan ilmoittavat, ei tarvitse pelätä että luiskahtaa ulos ilman vatsan pitelyä. Jos siitä on kuitenkin ollut merkkejä ilmassa niin Meghanin täytyy varmaan jättää edustustehtävät vähemmälle. Onhan se kurjaa jos vauva karkaa mahasta kesken edustamisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset jotka valittaa että etiketti on vanhanaikaista ja pitävät hyvänä että niitä tuuletetaan eivät yhtään ymmärrä monarkiaa ja mitä se merkitsee Britannialle. Briteissä riittää julkkiksia ihan kiitettävä määrä, heitä ei tueta verovaroin eivätkä he nauti diplomaattisesta koskemattomuudesta. Mihin britit siis tarvitsisivat monarkkeja jos he ovat samanlaisia kuin kuka tahansa julkkis? Ja mitä tulee rahaan, niin kuningasperhe tosiaan kiinnostaa, mutta veikkaisin että Briteissä kiinnostaa turisteja kyllä ihan yhtä lailla esimerkiksi populaarikulttuuri kuten Harry Potter ja Beatles. Itse olen käynyt Briteissä kymmeniä kertoja, yhden kerran Buckingham palatsin edessä mutta useita kertoja katselemassa esimerkiksi Freddie Mercuryn taloa, Abby Roadsia, Camden townia, King’s Cross asemaa ym. Kuninkaallisten häiden aikaan eri asia, mutta silloinkin suurin osa porukasta on peribrittejä, jotka itse maksavat pitkälti sen lystin.
Tuo Meghanin mahanputely näyttää oudolta omaankin silmään, ymmärtäisin jos molemmat kädet tai toinen käsi olisi mahan päällä, siinä itsekin lepuutin raskaana ollessani kättä, mutta tuo alempi käsi.. Näyttää vaan niin poseeraukselta.
Älä unohda Beckhameja. Itseäni ketuttaa vieläkin, kun missasin David Beckhamin näkemisen yhdellä päivällä.
Niitähän Meghankin ehkä meni katsomaan tuonne gaalaan :D Kuvien mukaan siellä muotigaalassa oli tosiaan muotisuunnittelija Beckham ja miehensä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitähän Meghankin ehkä meni katsomaan tuonne gaalaan :D Kuvien mukaan siellä muotigaalassa oli tosiaan muotisuunnittelija Beckham ja miehensä ;)
Meghanhan näki Davidin jo häissään. Että ihan turha reissu gaalaan, sanon minä. ;)
Britit nyt vaan on oikeasti vanhoillisia. Katso vaikka heidän kotejaan.