Miks salkkareissa osa II
Kommentit (45476)
Vierailija kirjoitti:
Olen enemmän ja vähemmän pyörinyt ketjuissa vuodesta 2016 asti. Ihmetyttää nykyinen asenne juonipaljastusten suhteen. Ymmärrän, että C More spoilerit ja vuotajan spoilerit ärsyttää, mutta nykyään jopa jaksonimet tai se, että joku kertoo kuka seuraa ketäkin. Ennen vanhaan ketjuun julkaistiin aina lista jaksonimistä ja joka viikka Seiskan spoilerit. Enää pitkään aikaan ole ollut niitäkään täällä. Mikä on muuttunut?
Ei minua ainakaan haittaa yhtään, koska olen utelias luonne. Ehkä nyt syksyllä jotkut suhtautuu paljastuksiin entistä nyrpeämmin, koska oli se suuri jaksovuoto ja sen myötä paljastui niin iso osa syksyn tapahtumista. Toki toivoisin itsekin, ettei vuotoa olisi koskaan tapahtunut, mutta silti luin kaikki nekin paljastukset, koska ne oli olemassa ja uteliaisuus voitti. Enkä ollut aluksi varma oliko ne aitoja vai keksittyjä.
Mulle on myös täysin ok, jos täällä spekuloidaan mahdollisia tulevia tapahtumia jaksojen nimistä, pressikuvista, instastooreista, instaseuraajista ja keskiviikon juonipaljastuksista. Kaikki arvailu on kivaa. Ottaisin ilolla vastaan myös Seiskan juonarit.
Iltalehdessä Pete sanoi toukokuun lopulla toivovansa, että Kallen seikkailuja nähdään vielä pitkään. Kuulemma tosi kiva työympäristö ja mielekästä työtä. Ei kuulemma ihan heti näe itseään lähtemässä sarjasta omasta aloitteesta. Muistutti tietysti siitä, että koskaan ei voi tietää. Toisaalta uskaltaisivatko laittaa alkuperäishahmon ulos? Siinä voisi käydä vielä niin, ettei Pete sitten enää koskaan palaisi pyynnöistä huolimatta. Jos jotenkin katkeroituisi. Taurula kertoi kerran ajatelleen samaa, kun Kari kirjoitettiin ulos. Silloin oli joku ohjaaja/tuottaja/joku tälläinen, jonka kanssa oli sukset hieman ristissä. Kyseinen tyyppi lähti tuotannosta pois, jonka jälkeen uusi pyysi heti Taurulaa takaisin sarjaan taas mukaan.
SPOILER - somesta.
-
-
Kiinnitin vaan huomion, että tämä Matiaksen näyttelijä seuraa somessa Tuulin ja Konstan lisäksi Roopea, Sampsaa ja Peteä. Tunteeko heidän entuudestaan vai onko Matias heidän kanssa tekemisissä?
Jere on vainoaja. Olisin toivonut Kristiinaa vierailulle. Kiva että tämän päivän jaksossa näytettiin vähän sievisten toista seinää kun kuvattiin Lindaa.
Vierailija kirjoitti:
On tainneet käsikirjoittajat lukea tätä ketjua sekä jodelia, kun näissä on toivottu monta vuotta kokonaista perhettä mukaan ja nyt sellainen vihdoin tulee
On kyllä niin erikoinen käänne, että tuotanto ei olisi mitenkään voinut keksiä sitä lukematta tätä ketjua.
Samoja juonikuvioita toistetaan vuodesta ja vuosikymmenistä toiseen.. Tietty uusia ideoita ei niin vain tipahtele puista.
TODELLINEN harvinaisuus olisi juonikuvioissa JOS joku parisuhde/perhe eläisi koko sarjan ajan yhdessä suht; onnellisena ! Voisiko käsikirjoittaja tiimi mitenkään edes harkita tällaista "sokki" juonta !
Kun sellainen mahdollisuus on jopa oikeesti olemassa yhteiskunnassa :)
Homot ja lesbot on niin sarjassa nähtykin, jopa enemmältä osin kuin väestössä samassa kerrostalossa yleensä ehkä on.
Kun on jotain perhejuhlia, niin niihin toivoisi näkyvän myös muuta sukua, isompaa juhlaväkeä, VAIKKA he eivät sanoisi mitään , mutta onhan aika luonnollista että sukujuhlissa edes vilautetaan isompaa joukkoa olevan paikalla.
Liikaa on kauniit -ja rohkeat tyyppistä " ilme-tuijotusta", mm. nais roolihahmot voisivat jatkossa olla enemmän luontevasti, mainittakoon esim. Eva ja Monica, heidän kasvojensa ilmettä näytetään LIIKAA , kun he eivät sano mitään !
Pahis juoni kuviot ovat liian pitkiä jauhettavia, sitten se pahis saa laimean poistumisen.
Enemmän todellisuus pohjaa jatkossa, vaikka onkin saippuasarja !
Vierailija kirjoitti:
Epäilen, salkkareihin tulee syksyn aikana iso kasvojen vaihdos. Voisi kai puhua sukupolven vaihdoksesta. Miten olisi vielä 10 vuotta puoti-puksua tai katsoa kun Kari vetää kepua Taalasbiilin sohvalla.
Mä ainakin toivon, että Kari, Ismo, Ulla, Kalle ja muut konkarit (myös Aki) olisi sarjassa tappiin asti. En mä heihin kyllästy, vaikka heistä eräät (Ismo ja Ulla) välillä ärsyttääkin isosti. Niin ärsyttää omat perheenjäsenetkin ja jaksan heidänkin toilailuja katsella vuodesta toiseen :)
Vierailija kirjoitti:
TODELLINEN harvinaisuus olisi juonikuvioissa JOS joku parisuhde/perhe eläisi koko sarjan ajan yhdessä suht; onnellisena ! Voisiko käsikirjoittaja tiimi mitenkään edes harkita tällaista "sokki" juonta !
Tämä olisi hyvä! Tuosta saisi myös huumoria. Voisi olla vaikka sellainen suomenruotsalainen "Hannu Hanhi" -perhe, joilla menisi AINA hyvin ja kävisi tuuri kaikessa. Näyttäisi siltä, ettei heillä olisi koskaan huolia ja aurinko paistaa heille 24/7. Lasse, Ismo ja muut naapurit voisivat kihistä kateudesta. Ehkä sitten joskus pitkän ajan päästä vasta paljastuisi, että heilläkin olisi joku ikävämpi salaisuus ja kaikki on ollut vain kulissia. Hyvän onnen Solsidan-perhe voisi olla vaikka rapun nimilistasta tuttu Lilja tai Aure.
Eikö kukaan enää muista aikaa kun tänne alkoi moore paljastuksia tulla? Oli kova polemiikki siitä, että tehkää oma ketju tänne ei paljastuksia haluta.
Tekivätkin mut se ei toiminut.
Vierailija kirjoitti:
Olen enemmän ja vähemmän pyörinyt ketjuissa vuodesta 2016 asti. Ihmetyttää nykyinen asenne juonipaljastusten suhteen. Ymmärrän, että C More spoilerit ja vuotajan spoilerit ärsyttää, mutta nykyään jopa jaksonimet tai se, että joku kertoo kuka seuraa ketäkin. Ennen vanhaan ketjuun julkaistiin aina lista jaksonimistä ja joka viikka Seiskan spoilerit. Enää pitkään aikaan ole ollut niitäkään täällä. Mikä on muuttunut?
Noi seiska juonet aina poistetaan täältä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen, salkkareihin tulee syksyn aikana iso kasvojen vaihdos. Voisi kai puhua sukupolven vaihdoksesta. Miten olisi vielä 10 vuotta puoti-puksua tai katsoa kun Kari vetää kepua Taalasbiilin sohvalla.
Mä ainakin toivon, että Kari, Ismo, Ulla, Kalle ja muut konkarit (myös Aki) olisi sarjassa tappiin asti. En mä heihin kyllästy, vaikka heistä eräät (Ismo ja Ulla) välillä ärsyttääkin isosti. Niin ärsyttää omat perheenjäsenetkin ja jaksan heidänkin toilailuja katsella vuodesta toiseen :)
Myös Camillan voisi lisätä konkareihin. Akille ja Camillalle varmasti on aina pääsy takaisin sarjaan jos vaan itse haluavat tulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös Camillan voisi lisätä konkareihin. Akille ja Camillalle varmasti on aina pääsy takaisin sarjaan jos vaan itse haluavat tulla
Eiköhän Camilla ole jo tarpeeksi monta kertaa lähtenyt ja palannut.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan enää muista aikaa kun tänne alkoi moore paljastuksia tulla? Oli kova polemiikki siitä, että tehkää oma ketju tänne ei paljastuksia haluta.
Muistaa, mitä tuosta ajasta? Onhan täällä edelleen ennakkojaksojen katsojien kirjoittamia ajatuksia heti perjantaiaamusta lähtien, yleensä spoiler-merkinnöin. Eikä niistä edelleenkään kaikki tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joku jo lukenut tämän päivän Seiskan? Oliko mitään uutta paljastuksissa? Ei kannata kopsata koko paljastustekstiä, jos se poistuu heti, vaan ihan omin sanoin kertoa lyhyesti 1-2 asiaa :) Kai nekin poistetaan, mutta silti ainakin joku ehtii lukea ja saada iloa.
Hannan (Sallan) päivä on virkistävän erilainen, kun mukana on myös toinen työ, radiohommia. Hyvä (mutta myös yllättävää), että MTV sallii Nelosen radiokanavan "mainostamisen" (=näkyvyyden) Salkkari-tilillä :D Mielenkiinnolla odotan keitä näkyy Salkkari-studiolla iltapäivällä. Hannan puhe on miellyttävän seesteistä verrattuna Sallan korkeampaan ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joku jo lukenut tämän päivän Seiskan? Oliko mitään uutta paljastuksissa? Ei kannata kopsata koko paljastustekstiä, jos se poistuu heti, vaan ihan omin sanoin kertoa lyhyesti 1-2 asiaa :) Kai nekin poistetaan, mutta silti ainakin joku ehtii lukea ja saada iloa.
Laudalle on jaettu 3.8. noin kahden kuukauden jaksot.
Vierailija kirjoitti:
Tammikuussa 2018 tuli ekat ennakot C Moresta.
Kukakohan tullaan pidättämään Salkkareissa ja miksi? Konsta taisi juuri spoilata instagram-storyssaan että joku pidätetään.
Tosin, voi olla että sanoi sen vain selittääkseen olleensa kuvaamassa Salkkareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laudalle on jaettu 3.8. noin kahden kuukauden jaksot.
On tiedossa ja luettu. Kysyinkin oliko Seiskassa mitään uutta. Ei se Kappa niissä vuotopaljastuksissa aivan kaikkia ole kertonut, vain pääkohdat.
Mihin sukuun Lauri kuuluu? Taalasmaihin, Mustavaaroihin vai johonkin muuhun, joka asuu jo Pihlajakadulla?