Miks salkkareissa osa II
Kommentit (45476)
Vierailija kirjoitti:
Lindan näyttelijä somessa hehkutellu kovasti kaipuuta töihin. Eiköhän Linda palaa sarjaan ensi vuoden puolella. Evaa ei ole niin ikävä, mutta näyttelijä ei suostu kertomaan lopettiko vaiko ei niin varmasti palaa.
Kummankaan ei tarvitsisi tulla enää takaisin. Lindasta tehtiin niin prkleen rasittava kun antaa Aarolle anteeksi ihan kaiken ja hokee sitä kuinka Aaro on muuttunut mies. Samaa showta ei jaksa enää! Karin ja Lindan suhde oli mukavaa katsottavaa, mutta käsikirjoittajat eivät vaan pysty pitämään näitä hyviä pareja yhdessä.
Evasta en ole itse tykännyt koskaan, luonne todella raskas ja ärsyttää se jatkuva keikistely ja sössötys. Näyttelijäkään ei ole parhaimmasta päästä. Eva on muutenkin ollut niin pitkään sarjassa että olis aika poistua pysyvästi. Ainoa mikä Evassa voisi kiinnostaa on hänen perhetausta, siitä ei ole koskaan puhuttu yhtään mitään. Jotenkin voisin kuvitella että Evalla on mennyt välit vanhempiinsa teiniraskauden myötä, eikö Nellaakaan kiinnosta juuret äidin puolelta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lindan näyttelijä somessa hehkutellu kovasti kaipuuta töihin. Eiköhän Linda palaa sarjaan ensi vuoden puolella. Evaa ei ole niin ikävä, mutta näyttelijä ei suostu kertomaan lopettiko vaiko ei niin varmasti palaa.
Kummankaan ei tarvitsisi tulla enää takaisin. Lindasta tehtiin niin prkleen rasittava kun antaa Aarolle anteeksi ihan kaiken ja hokee sitä kuinka Aaro on muuttunut mies. Samaa showta ei jaksa enää! Karin ja Lindan suhde oli mukavaa katsottavaa, mutta käsikirjoittajat eivät vaan pysty pitämään näitä hyviä pareja yhdessä.
Evasta en ole itse tykännyt koskaan, luonne todella raskas ja ärsyttää se jatkuva keikistely ja sössötys. Näyttelijäkään ei ole parhaimmasta päästä. Eva on muutenkin ollut niin pitkään sarjassa että olis aika poistua pysyvästi. Ainoa mikä Evassa voisi kiinnostaa on hänen perhetausta, siitä ei ole koskaan puhuttu yhtään mitään. Jotenkin voisin kuvitella että Evalla on mennyt välit vanhempiinsa teiniraskauden myötä, eikö Nellaakaan kiinnosta juuret äidin puolelta?
Itse olen jotenkin käsittänyt, että Evan äiti olisi ollut itsekin nuorena raskaaksi tullut köyhä yh tai Eva olisi kasvanut lastenkodissa ja kukaan ei olisi oikein välittänyt Evasta. Oletettavasti Eva on käynyt vain peruskoulun. Kyllähän se kävi monta kertaa selväksi, että Eva ei kovinkaan älykäs ole ja ulkonäköään on käyttänyt hyväksi.
Onko joku jo katsonut Rantabaarin 4. kauden ensimmäiset jaksot? Itse mietin vielä CMoren ottamista. Alkusyksyn Salatut elämät olen katsonut jälkikäteen mtv-palvelusta ja olen yllättänyt mainosten yllättävän vähäisestä määrästä. Jossakin vaiheessa mainoksia oli enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen jotenkin käsittänyt, että Evan äiti olisi ollut itsekin nuorena raskaaksi tullut köyhä yh tai Eva olisi kasvanut lastenkodissa ja kukaan ei olisi oikein välittänyt Evasta. Oletettavasti Eva on käynyt vain peruskoulun. Kyllähän se kävi monta kertaa selväksi, että Eva ei kovinkaan älykäs ole ja ulkonäköään on käyttänyt hyväksi.
Näin olen itsekin ajatellut, mutta silti asiaa ei ole koskaan kunnolla käsitelty. Olis kivaa jos Evan perhettä näkyis sarjassa ja rooleihin voitaisiin palkata vähän tunnetumpia näyttelijöitä niin juonikuvio vois olla kiinnostava. Kuka teidän mielestä sopis Evan äidin rooliin?
Itselläni on vielä viime viikonkin jaksot katsomatta. Oliko Kallella työhaastattelussa vaaleansininen paita?
Marikan Risto on jotenkin Stuban eli Sebastianin näköinen mutta joo, ihme vahanaama. Ei tollanen kusetus Akille läpi mee, Marikan kuumotus jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei Satu käy katsomassa Camillaa? Tietääkö Satu siskonsa olleen vakavassa onnettomuudessa ja nyt koomassa? Outoa, ettei tätä identtiset kaksoissiskot -juttua ole mitenkään hyödynnetty tässä keississä. Esim. 1) Aki olisi ikävöinyt Camillaa niin paljon, että hakeutuisi Satun seuraan, koska ovat niin samannäköiset. Tai 2) Aki olisi pyytänyt Satua esittämään Camillaa yrityshuijausjutuissa. Olisi ehkä jopa pyytänyt Satua suorittamaan koomasta heräämisen. Tai 3) Camilla olisi pyytänyt Satua esittämään itseään häissä ja olisi paennut ulkomaille ennen onnettomuutta. Toivon edelleen, että koomassa makaisi oikeasti Satu. Tai 4) Satu olisi kuullut onnettomuudesta ja esittäisi omin päin koomasta herännyttä Camillaa saavuttaen sekä taloudellisen nousun että Akin sydämen. Tai jotain muuta.
Tota ei oo hyödynnetty sen takia että Satun rooliin tarvittais Nora Rinne näyttelemään ja hän keskittyy nyt siihen väitöskirjan tekemiseen, mitä järkeä Camillaa olisi edes pitää koomassa jos Noralla olisi aikaa olla sarjassa
Eikös Nora saanut valmiiksi sen väitöskirjan jo keväällä?
Ai on saanut? Mulla mennyt ainakin ihan ohi tämmönen
Vierailija kirjoitti:
Onko joku jo katsonut Rantabaarin 4. kauden ensimmäiset jaksot? Itse mietin vielä CMoren ottamista. Alkusyksyn Salatut elämät olen katsonut jälkikäteen mtv-palvelusta ja olen yllättänyt mainosten yllättävän vähäisestä määrästä. Jossakin vaiheessa mainoksia oli enemmänkin.
En ole vielä katsonut, mutta jossain vaiheessa aloitan kauden. C Moren aikaisemmin ottanut Salkkareiden takia, mutta niistä en halua nykyisin maksaa mitään. En varmaan katsoisi niitä vaikka ottaisin Raban tai muun sarjan takia sen. Toivottavasti pääsarjan katsoluvut on muutenkin laskusuunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä katsonut, mutta jossain vaiheessa aloitan kauden. C Moren aikaisemmin ottanut Salkkareiden takia, mutta niistä en halua nykyisin maksaa mitään. En varmaan katsoisi niitä vaikka ottaisin Raban tai muun sarjan takia sen. Toivottavasti pääsarjan katsoluvut on muutenkin laskusuunnassa.
Siis miksi sä ihan toivot sitä? Miten se on sulta pois jos salkkarit pyörii entiseen malliin ja kerää hyvät katsojaluvut? Sun ei oo pakko sitä katsoa
Marikan seuralainen näyttää ihan Stubalta mutta kummallinen vahanaama. Ei mee läpi Akille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi sä ihan toivot sitä? Miten se on sulta pois jos salkkarit pyörii entiseen malliin ja kerää hyvät katsojaluvut? Sun ei oo pakko sitä katsoa
Koska sarja on nykyisin niin surkea. Ei ole pakko katsoa, mutta jotain on mennyt pieleen, jos pitkän linjan fani lopettaa lähes kokonaan katsomisen. En varmaan ole ainoa joka on jättänyt tämän kauden jaksot väliin. Meillä tätä sarjaa tehdään, joten boikotointi on paras tapa kertoa, että halutaan muutosta sisältöön.
4094: Ismon ja Joonatanin hukkareissu
4095: Cindy soittaa huhuilua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku juonipaljastaa, selviääkö sairaalan johtajapeli yhtään ensiviikolla?
Näkyykö Dahlia? Vai joutuuko todella odottamaan vielä niihin syksyllä kuvattuihin asti, vaikka puhuttiin keväällä kuvatuista kohtauksista?
Menee varmasti pari viikkoa ainakin. Tämä viikko on aika pitkälti Jeren tilanteessa kiinni. Loppuviikosta puhutaan, että toinen kierros olisi pian alkamassa, mutta joko Aaro ja Kalle tietää ovatko päässeet sinne? Dahliaa ei vieläkään näy. Ilmeisesti jaksot vaihtuu kolmen viikon päästä. Ehkäpä Dahliasta tuleekin johtaja?
Jaksojen kuvia julkaistu.
- Dahlia screen greenillä Buongiorno jaksossa Roomassa. Nämä ovat kenties niitä keväällä kuvattuja, joissa kenties Dahlia jättää hyvästit Roomalle ja palaa Helsinkiin.
- Joonatan tulee Veikkaa pukkaa jaksossa viimeistään, kun on sairaalalla.
- Noel on autokaupoilla ja Elina on harhapäissään varmaan satuttanut päänsä.
Matti-kuviota ei ollenkaan näytetä eli taitaa venyä. Samoin johtajakisan tulosta ei käy ilmi.
Tuli katsottua rantabaarin 4 kauden ekat jaksot ja tuli kyllä taas suru siitä että salkkareissa uudet hahmot ei koskaan tule ”ryminällä sisään” kuten rantabaarissa. Hahmot hakee salkkareissa pitkään paikkaansa, jää moneksi kuukaudeksi roikkumaan sivuhahmoiksi ja sitten hahmo poistetaan sarjasta tai tuodaan muiden kuvioihin mukaan yllättäen.
Huomasin myös sen, että rantabaarissa on paljon enemmän eri kuvauspaikkoja ja nytkin oli kohtauksia esimerkiksi allas sea poolilta, voisiko välillä salkkareitakin kuvata noissa maisemissa? Sairaalakin oli paljon aidomman näköinen rantabaarissa, vaikka oli ilmeisesti lavasteissa kuvattu kohtaukset?
Ottaakohan Severi heti jonkun linnatatskan, kenties kyyneleen silmäkulmaan?
Vierailija kirjoitti:
Tuli katsottua rantabaarin 4 kauden ekat jaksot ja tuli kyllä taas suru siitä että salkkareissa uudet hahmot ei koskaan tule ”ryminällä sisään” kuten rantabaarissa. Hahmot hakee salkkareissa pitkään paikkaansa, jää moneksi kuukaudeksi roikkumaan sivuhahmoiksi ja sitten hahmo poistetaan sarjasta tai tuodaan muiden kuvioihin mukaan yllättäen.
Huomasin myös sen, että rantabaarissa on paljon enemmän eri kuvauspaikkoja ja nytkin oli kohtauksia esimerkiksi allas sea poolilta, voisiko välillä salkkareitakin kuvata noissa maisemissa? Sairaalakin oli paljon aidomman näköinen rantabaarissa, vaikka oli ilmeisesti lavasteissa kuvattu kohtaukset?
Kannattaa kuitenkin ottaa huomioon, että Rantabaarilla on oma budjetti, vähemmän jaksoja, enemmän aikaa kuvata ja käsikirjoitus alusta loppuun. Sellaista ei ole jatkuvalla saippuasarjassa. Välillä mietin, että katsooko muut Rantabaaria vaaleanpunaisilla laseilla vai minä Salkkarit-laseilla, kun näkemykset eroaa.
Kausi alkaa elävältä hautaamisella, joka on todennäköisesti kauden viimeisistä jaksoista, koska on aikahyppy "kolme kuukautta aiemmin". Painosta saapuneen kirjan kannet oli todella kökköä. Tässäkään sarjassa ei menty oikeaan sairaalaan korona-aikana vaan käytettiin sitä samaa huonetta, jota on Salkkareissa nähty ainakin katkaisuhoitopaikkana ja Violan psykiatrian osastona. Sitä voisi myös pääsarjassa käyttää ja itse asiassa Ismon eristyshuone oli aikoinaan jossakin muualla. Tämä sarja olisi varmasti parempi, jos tästä pyyhittäisi Salkkareiden maine pois. Kummassakin sarjassa on myös kosto läsnä.
Rantabaarillehan tehtiin oma ketju. Tässä sen näkee, kun kukaan ei kommentoi sinne niin ei siitä koskaan mitään tulekaan. Uskon, että osa ei halua tietää paljastuksia kuviosta. Niillä joilla ei ole C Morea näkee kuitenkin kauden vasta joskus yli puolen vuoden päästä. Ilmeisesti jaksot menee morellakin ensi vuoden puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia en katso enää Salkkareita. Rabassa on kaikki vaan tehty niin paljon paremmin. Vanhat Salkkarit on sitten asia erikseen. Raban pisteet nousisi vielä entisestään, jos olisi oikea säveltäjä tekemässä musiikin ja juonikuvioita hiottaisiin enemmän. Mutta ihan hyvä moderni korvike pääsarjan vanhoille jaksoille. Anssia ja Perttuakin on verrattu Akiin ja Markukseen. Sarjasta toivoisi myös leffaa, jos tuttu meno jatkuu. Siinä olisi varmasti parempi kuin ne surkeat Nightmaret.
Voisiko joku juonipaljastaa, selviääkö sairaalan johtajapeli yhtään ensiviikolla?