Miks salkkareissa osa II
Kommentit (45476)
Vierailija kirjoitti:
Ensi syksynä Lasse Joonatan ja Severi ja Jere harrastaa Cindy kanssa jotakin sellaista mitä ette tule näkemään nih
No taatusti, koska porukan motto on, että kaikki kelpaa, eiku panoksi.
Nyt oli huonoin kevään lopetus ikinä! Tosin kausikin oli onneton, mutta en odottanut näin tylsää jaksoa! eihän tuossa tapahtunut mitään.
Kukaan ei tehnyt MITÄÄN eikä MIKÄÄN liikkunut, nih.
Vierailija kirjoitti:
Petyin kyllä pahasti päättäriin. Siinä vaiheessa kun Miki alkoi lähennellä Marikaa, tiesin että seksiksi menee. Tai jo oikeastaan heti kun jäivät mökkiin. Harmi. Olisin olettanut vähän parempaa makua kirjoittajilta. Olisi ollut piristävää että seksi olisi kerrankin jätetty pois.
Täysin mauton loppukohtaus Mikillä ja Marikalla. Siinä olisi vain voinut surevaa isää lohduttaa vaikka kädestä silittämällä, niinkuin empaattinen ystävä tekee. Mutta että seksiä!
Miki meni pilalle jo siinä vaiheessa kun meni koskemaan Joannaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa puu kaatunut Mikin päälle tai Jokke ampunut hänet.
Ilmeisesti vaan tämä paska jatkuu :) "seksi sitä ja tätä" asia tuli jo selväksi. Aiheesta voi puhua järkevämminkin, kun jauhamalla samaa kuinka kaikki on pilalla ja ällöttävää taas kerran.
Vierailija kirjoitti:
J on kuin kehräävä ja kiehnäävä kissa Mikin jaloissa. Antais joskus kunnon potkun katille.
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli huonoin kevään lopetus ikinä! Tosin kausikin oli onneton, mutta en odottanut näin tylsää jaksoa! eihän tuossa tapahtunut mitään.
Mutta silti tapahtui jotain?
Tai voisko ees yläpeukut pitää normaaleissa. Jokaiselta yksi eikä yksi laita kymmeniä ellei jopa satoja.
Missä on tälläisen kuviot kuten Supon ja Ullan dieetti tai Supon pontikkatouhut nämä olivat normaaleja juttuja
Vierailija kirjoitti:
Tai voisko ees yläpeukut pitää normaaleissa. Jokaiselta yksi eikä yksi laita kymmeniä ellei jopa satoja.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti vaan tämä paska jatkuu :) "seksi sitä ja tätä" asia tuli jo selväksi. Aiheesta voi puhua järkevämminkin, kun jauhamalla samaa kuinka kaikki on pilalla ja ällöttävää taas kerran.
Sullahan on valta päättää, mistä muut saavat puhua :D
Ei ole valtaa. Mun läheinen ihminen menehtyi ja mua vaan surettaa, että täällä spämmitään ja puhutaan tarkotuksella ilkeitä. Ja yritetään tehdä muut ärsyyntyneeksi. Edes tämä paikka, josta ois voinut käydä miettimässä jotain muuta on negatiivinen. Enkä hae sääliä. Inhottaa vaan, ettei voida lopettaa jos muut pyytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole valtaa. Mun läheinen ihminen menehtyi ja mua vaan surettaa, että täällä spämmitään ja puhutaan tarkotuksella ilkeitä. Ja yritetään tehdä muut ärsyyntyneeksi. Edes tämä paikka, josta ois voinut käydä miettimässä jotain muuta on negatiivinen. Enkä hae sääliä. Inhottaa vaan, ettei voida lopettaa jos muut pyytää.
Kun täällä puhuttiin monta viikkoa paremmin. Ei kenenkään ole pakko tulla väkisin tänne jauhamaan rokotteista tai ilkeilemään muiden spekulaatiolle. Sen vaan huomaa kirjotustyylistä niin helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on omat murheensa ja surunsa... täällä ei keskustelijat voi niistä tietää. Tämä on salkkarit -keskusteluketju, jossa annetaan ruusuja ja risuja sarjan kirjoittajille, sekä keskustellaan ko aiheesta.
Osanotto suruusi.
Miki ilmeisesti halusi laittaa alulle uuden Kajanderin, kun Matiaksen henki uhattuna?
Ja mäkin kaipaisin Ullan ja Sepon diettiaikoja. Silloin kaikki oli sellasta hauskaa arjen viihdettä. Nykyään tuntuu, että pitää tapahtua kauheesti. Se taloyhtiön kokous tai Ismon voileipägrilli etäisesti muistutti tuota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on omat murheensa ja surunsa... täällä ei keskustelijat voi niistä tietää. Tämä on salkkarit -keskusteluketju, jossa annetaan ruusuja ja risuja sarjan kirjoittajille, sekä keskustellaan ko aiheesta.
Osanotto suruusi.
Kiitos. Ja kyllä mä joo ymmärrän. Oon vaan täällä niin usein, että huomaa jo milloin joku tai jotkut tahallaan ärsyttää. Päälle kaikki tapa ittes yms kommentit. Hyvä joskus pysähtyy miettii, että mitä sanoo kenellekin. Vaikka tämä ei mua nyt enää koskekaan, mutta jonkun toisen ruudun takana voisi olla todella masentunut ihminen, joka saisikin buustia ajatuksillensa. Onhan se trollailu varmasti tekijöillensä hupia.
Kirjaimellisesti 2016 päätösjakso on sata kertaa parempi kuin 2021.