Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
11.12.2018 |

Uusi ketju poistetun tilalle.

Kommentit (45476)

Vierailija
36541/45476 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei tällä kaudella ainakin rikottiin C Moressa katseluennätys. Jakso, jossa Sabrina ampui itseään päähän oli C Moren kaikkien aikojen katsotuin Salkkarijakso. Siitä voi miettiä, että jännitys taitaa vetää puoleensa. 

Ehkä katseluennätys, mutta itse olin siinä vaiheessa jo ehtinyt kyllästyä niin paljon sarjaan, että olin lopettanut C More tilauksen. Ehkä tuo ennätys perustui vaan ihmisten lisääntyneeseen aikaan koronan vuoksi, vaikka sarjan huonoin kausi oli menossa. Sarjaa nyt monikin katsoo vain tylsyyteen tai muuten vain tottumuksesta, vaikka juonikuviot ärsyttääkin.

Vierailija
36542/45476 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo mikin ja sen akan panokohtaus oli ällöttävää ja täysin epärealistinen poika melkein kuolee ja heti panemassa huorasiskoa

Paneminen sitä sun tuota on salkkariporukan pääaskare... mitä yhdestä lapsesta, kun pano tarjoutuu! Yäk! On tosiaan KÖYHÄ mielikubitus käsikirjoittajalla!

Kesätauollekin mentiin, kun alettiin panemaan. Toivottavati Dahlia palais syksyllä, niin olis ees yks kiinnostava hahmo. Kaikki muut ovat barbaareja, kuten hän sanoi. Barbaari oli kuitenkin hyvä baari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
36543/45476 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te nykyihmisen enää hallitse himojanne kun kaikkia olette panemassa ei tuo touhu ole normaalia

Kaikki ovat hieromassa elimiään ties mihin tavaraan, hyi.

Vierailija
36544/45476 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei tällä kaudella ainakin rikottiin C Moressa katseluennätys. Jakso, jossa Sabrina ampui itseään päähän oli C Moren kaikkien aikojen katsotuin Salkkarijakso. Siitä voi miettiä, että jännitys taitaa vetää puoleensa. 

Ehkä katseluennätys, mutta itse olin siinä vaiheessa jo ehtinyt kyllästyä niin paljon sarjaan, että olin lopettanut C More tilauksen. Ehkä tuo ennätys perustui vaan ihmisten lisääntyneeseen aikaan koronan vuoksi, vaikka sarjan huonoin kausi oli menossa. Sarjaa nyt monikin katsoo vain tylsyyteen tai muuten vain tottumuksesta, vaikka juonikuviot ärsyttääkin.

Varmaan, mutta ei tuotantoa kiinnosta. Niille tämä on uusi hieno tilanne ja syy jatkaa jatkaa. Katsojat katsoo ja mtv repii rahaa ja kaikkea sellaista eli kannattavaa. Jos oikeesti toivoo loppua, niin kannattaa lopettaa kattominen.

Vierailija
36545/45476 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAIPPUASARJA = IHMISSUHDE JA SEKSISARJA. Pliis älä katso jos ottaa päähän äläkä jatkaa spämmiä. Oon varmaan kaikista nolo, mutta mä en aio lopettaa tätä vastavalitusta niin kauan kuin noi poistuu muualle kirjottamaa asiattomuuksia. Tai kirjottakaa ne edes järkevässä muodossa. Älkääkö likespämmätkö.

Vierailija
36546/45476 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SAIPPUASARJA = IHMISSUHDE JA SEKSISARJA. Pliis älä katso jos ottaa päähän äläkä jatkaa spämmiä. Oon varmaan kaikista nolo, mutta mä en aio lopettaa tätä vastavalitusta niin kauan kuin noi poistuu muualle kirjottamaa asiattomuuksia. Tai kirjottakaa ne edes järkevässä muodossa. Älkääkö likespämmätkö.

Eihän se tosin noiden näyttelijöiden vika ole, vaan juurikin tämän pervosarjan kirjoittajan.

Vierailija
36547/45476 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Genre ei tarkoita, että sarjan täytyy olla yhtä huono kuin Kauniit ja rohkeat. Jokaisella on oikeus kritisoida sarjan nykyistä menoa.

Vierailija
36548/45476 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijölle terveisiä, ettäkeksi jotain korkeampitasoista ja fiksumpaa, eikä tuollaista pervosontaa! Viitti normaali ihminen katella tuollaista menoa!

Vierailija
36549/45476 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten katseluaikaan näytetään tälläistä "kivaa ja siveää perheohjelmaa". Siinä lapset oppii elämään!

Vierailija
36550/45476 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että Miki tai Marika lentää ikkunasta läpi törmätessään puuhun. Siinä olisi ollut edes himpun verran jännitystä.

Vierailija
36551/45476 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa Marika saada kohta jotakin sinne missä päivä ei paista onneksi tämä pervoilu loppuu 2022

Vierailija
36552/45476 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tästä kirjoittelusta tykkää, mutta en myöskään ymmärrä tuota seksin määrää. Kaikilla on aina mielessä seksi vaikealla hetkellä. Yleensä olisi sen verran paniikissa ettei pahemmin tee mieli mitään.

Vierailija
36553/45476 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten katseluaikaan näytetään tälläistä "kivaa ja siveää perheohjelmaa". Siinä lapset oppii elämään!

Huvittavaa, että sarjaa markkinoidaan lauseella "perhesarjojen kiistelty ja siitetty ykkönen jatkaa suuren suomalaisyleisön viihdyttäjänä". Voisi kyllä joskus tulla korkeammankin ikärajan jaksoja ja muuttaa sarjan tyyliä radikaalisti.

Vierailija
36554/45476 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin lopettanut kauden niin, että mökin ovi olisi auennut. Miki ja Marika nousisivat ylös katsomaan ovella seisovaa hahmoa, ja Marika henkäisi kauhusta "Jokke!".

Ovella seisoisi joku entuudestaan tuttu, palaava hahmo. Hänellä olisi kädessään haulikko, ja hän ampuisi.

Aamun valjetessa ruumissäkki kannettaisiin ulos mökistä, mutta jäisi epäselväksi kumpi ammuttiin.

Vierailija
36555/45476 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SAIPPUASARJA = IHMISSUHDE JA SEKSISARJA.

Niin, muista, että tämä on myös mainostettu PERHESARJANA, JOTA LAPSETKIN KATSOO.

Vierailija
36556/45476 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin lopettanut kauden niin, että mökin ovi olisi auennut. Miki ja Marika nousisivat ylös katsomaan ovella seisovaa hahmoa, ja Marika henkäisi kauhusta "Jokke!".

Ovella seisoisi joku entuudestaan tuttu, palaava hahmo. Hänellä olisi kädessään haulikko, ja hän ampuisi.

Aamun valjetessa ruumissäkki kannettaisiin ulos mökistä, mutta jäisi epäselväksi kumpi ammuttiin.

Epäironisesti 5/5, jos kyseisellä tavalla olisi loppunut.

Vierailija
36557/45476 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä tapahtuu syksyllä? Pliis en kaipaa mitään seksiseksiseksiseksilololol viestejä.

Vierailija
36558/45476 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mitä tapahtuu syksyllä? Pliis en kaipaa mitään seksiseksiseksiseksilololol viestejä.

No, jos sarjan kirjoittaja ei vaihdu fiksumpaan, sitä ihteäänhän sieltä on syksylläkin tulossa.

Vierailija
36559/45476 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiiton, että Kari ei lähtenyt. linda ei ollut muuten yhtään oma itsensä, kun muuten on aina niin ylimielinen.

Vierailija
36560/45476 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalaisten sota toisiaan vastaan fiktiivisen sarjan takia :O

Olette hyvin älykäs. Sarja on tosi-tv & sn*ff.

Helvetti kun meinas tulla oksennus

Ketju on lukittu.