Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
11.12.2018 |

Uusi ketju poistetun tilalle.

Kommentit (45476)

Vierailija
36601/45476 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali ihminen: RIP Tale, Sanni ja Ilja 😭❤️

Minä: RIP Sepon nojatuoli 1999-2020 😭😡😭😡

Vierailija
36602/45476 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali ihminen: RIP Tale, Sanni ja Ilja 😭❤️

Minä: RIP Sepon nojatuoli 1999-2020 😭😡😭😡

Laurin takia Sepon nojatuolia ei enää ole, prkl! 😡

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
36603/45476 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikin ja Marikan "seksikohtauksessa" häiritsi pelkästään se, että päätösjaksoon piti väkisin tunkea epämielyttävä ja huono korona-ajan kohtaus. No, ehkä se kruunasi tämän koronakauden kokonaan. Ties vaikka olisi ollutkin tuotannon ironinen valinta, joka tosin ei katsojia varmastikaan pahemmin kiinnostanut.

Vierailija
36604/45476 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjan isoin bemari on...

Vierailija
36605/45476 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari on kyllä niin peräkammarin tuuppari kuin olla. Taalasbiilin kuusen polttamalla sohvalla kitara kepanderia ja Lyon ei kiinnostanut. Naurettavin ja ihan turha kuviokulku päätösjaksoon. Senkin ajan olisi voinnut antaa Violalle ja Miralle.

Kari Taalasmaa Kittilään menevään bussiin.

Vierailija
36606/45476 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole salkkareita niin kauaa katsonut, että oisin jotain Ullan ja Sepon ”dieettejä” nähnyt, mutta en kyllä haluaisikaan katsoa. Ei sellaiset ole ikinä terveellisiä, itse en ainakaan anoreksiaa sairastavana haluaisi nähdä muiden rajoittavan ruokavaliotaan ja osoittavan että se on ihan normaalia?

Vierailija
36607/45476 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätösjakso oli oikeastaan ihan tavallinen jakso, ainoastaan normaalisti myrskyinen sää oli lisätty.

Tavallisessa jaksossa Linda olisi voinut lähteä Ranskaan (onhan muitakin hahmoja poistunut ei-päätösjaksossa), ja Kari olisi voinut jäädä Helsinkiin. Oikeastaan koko Ranska-jutussa ei ollut mitään jännää, ei Lindalla nyt muutenkaan niin suurta roolia sarjassa ole. Jos molemmat olisivat lähteneet tai olisi sattunut jokin käänne, olisi ollut jännempää. Tyyliin jokin olisi estänyt Lindaa lähtemästä ...

Miran ja Violan välillä ei tapahtunut mitään, sekin ihan kuin tavallisesta salkkarijaksosta. Olisi tapahtunut jotain!

Ainoa jännä juttu oli se, että Noel oli Matiaksen yliajaja ja että Matias jäi auton alle. Mutta mitäpä siitä? Matias on niin uusi hahmo, ettei varmasti heti poistu sarjasta, eikä hän edes jäänyt päätösjaksossa auton alle... Vaan aikaisemmin. Noel taas, no, ihan jännää, mutta toisaalta ei paljoa kiinnosta hahmona.

Vierailija
36608/45476 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Joanna on niin tylsä kuin olla ja voi. Puheesta ei saa selvää ja ihme look poliisin työssä: hame ja korkkarit ja muuten sellainen ärsyttävä hymy koko ajan kasvoilla. Ensiesiintyminen Moose-kahvilassa flirttailemassa tuntemattomalle Mikille... En oikein tajua, mitähän siitä hahmosta vielä paljastuu, kun ei Ranskaan lähtenytkään?

Vierailija
36609/45476 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari sanaa kesäkauden päätöksestä. Mikin ja Marikan kuvion syntyminen oli kyllä odotettavissa, ajankohta oli kyllä tavallaan yllättävä.

Karin kuvio oli kyllä surkein ikinä. Luuseri.

Vierailija
36610/45476 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari sanaa kesäkauden päätöksestä. Mikin ja Marikan kuvion syntyminen oli kyllä odotettavissa, ajankohta oli kyllä tavallaan yllättävä.

Mä kyllä ymmärrän Karin päätöksen. Rakastaa vissiin Sallaa enemmän kuin tiesikään ja halusi pysyä Sallan luona. Pihlajakadullahan Karia odottaa panimon myötä loistava tulevaisuus, haluaa varmaan panostaa siihen?

Vierailija
36611/45476 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä ymmärrän Karin päätöksen. Rakastaa vissiin Sallaa enemmän kuin tiesikään ja halusi pysyä Sallan luona. Pihlajakadullahan Karia odottaa panimon myötä loistava tulevaisuus, haluaa varmaan panostaa siihen?

Karilla varmaan jäi päähän soimaan Sallan sanat "Sä et vaan uskalla menestyä" ja tajusi, että Ranskassa hän olisi vain Lindan "kotirouvana" eikä voisi oikein tehdä mitään, eikä ole sen tyylinen ihminen että opettelisi kieltä ja etsisi sieltä omia juttuja. Saattoi tajuta että vaikka rakastaa Lindaa, niin Salla on hänelle parempi kumppani ja tuo parhaat puolet esiin.

Vierailija
36612/45476 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin lopettanut kauden niin, että mökin ovi olisi auennut. Miki ja Marika nousisivat ylös katsomaan ovella seisovaa hahmoa, ja Marika henkäisi kauhusta "Jokke!".

Ovella seisoisi joku entuudestaan tuttu, palaava hahmo. Hänellä olisi kädessään haulikko, ja hän ampuisi.

Aamun valjetessa ruumissäkki kannettaisiin ulos mökistä, mutta jäisi epäselväksi kumpi ammuttiin.

Jep. Ja tuo Jokke voi olla Joonatan, joka ei kuitenkaan olisi Marikan tyttären biologinen isä.

Vierailija
36613/45476 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Joanna on niin tylsä kuin olla ja voi. Puheesta ei saa selvää ja ihme look poliisin työssä: hame ja korkkarit ja muuten sellainen ärsyttävä hymy koko ajan kasvoilla. Ensiesiintyminen Moose-kahvilassa flirttailemassa tuntemattomalle Mikille... En oikein tajua, mitähän siitä hahmosta vielä paljastuu, kun ei Ranskaan lähtenytkään?

Juu kyllä. Tämä Joanna on ehkä Salkkareiden kaikkien aikojen arsyttävin ja turhin hahmo.

Vierailija
36614/45476 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole salkkareita niin kauaa katsonut, että oisin jotain Ullan ja Sepon ”dieettejä” nähnyt, mutta en kyllä haluaisikaan katsoa. Ei sellaiset ole ikinä terveellisiä, itse en ainakaan anoreksiaa sairastavana haluaisi nähdä muiden rajoittavan ruokavaliotaan ja osoittavan että se on ihan normaalia?

Pelkkää komediaa se on, eikä pitäisi aiheuttaa mitään negatiivista sen katsominen. Iidan anoreksia oli asia erikseen.

Vierailija
36615/45476 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu kyllä. Tämä Joanna on ehkä Salkkareiden kaikkien aikojen arsyttävin ja turhin hahmo.

Ei kyllä sen korkeammalle tasolle nouse Kiira.

Vierailija
36616/45476 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistuiko Camilla kokonaan salkkareista?

Vierailija
36617/45476 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin lopettanut kauden niin, että mökin ovi olisi auennut. Miki ja Marika nousisivat ylös katsomaan ovella seisovaa hahmoa, ja Marika henkäisi kauhusta "Jokke!".

Ovella seisoisi joku entuudestaan tuttu, palaava hahmo. Hänellä olisi kädessään haulikko, ja hän ampuisi.

Aamun valjetessa ruumissäkki kannettaisiin ulos mökistä, mutta jäisi epäselväksi kumpi ammuttiin.

Jep. Ja tuo Jokke voi olla Joonatan, joka ei kuitenkaan olisi Marikan tyttären biologinen isä.

Ois kyllä väkisin tehty kuvio, jos tää Jokke olis Joonatan. Ei ikinä ollut väkivaltainen ainakaan kumppaneitaan kohtaan. Ja luultavasti oli pitkään Marikan kanssa yhdessä. Tämä Jokke on varmasti joku täysin uusi hahmo, sen näyttelijästä on ollut vihjeitäkin.

Vierailija
36618/45476 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistuiko Camilla kokonaan salkkareista?

Jätettiin vain määrittelemättömäksi ajaksi koomaan. Ehkä herään kun/jos Dahlia palaa ehkä jo syksyllä?

Vierailija
36619/45476 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Dahlia ei voisi palata ilman Camillaa tai päinvastoin?

Vierailija
36620/45476 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jere ja Nella yhteen. ❤️

Ketju on lukittu.