Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pohdit tuntemattomien ulkonäköä

Vierailija
11.03.2024 |

Kaupungilla, kaupoissa, tilaisuuksissa?   Miksi olet kaupassa kiinnostunut tuntemattomien ostoksista ja ostoskärryn sisälköstä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat vainoharhaiselta. 

Vierailija
2/11 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdinko? Olenko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muutamia tuttavia, naispuolisia, jotka tekevät tätä koko ajan ja ihmettelen sitä. Itseäni ei niin kiinnosta kenenkään ulkonäöt, mutta nämä haluaisivat usein jutella siitä, kuka on lihonut tai vanhentunut rumasti tai pukeutuu jotenkin vääränlaisesti. Siinä sitten myöntelen ja kommentoin jaa, joo, tms, kun en muutakaan osaa sanoa kun ei kiinnosta.

Vierailija
4/11 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jos jopa keskustelusivuille kirjoitat minkänäköisiä ihmisiä kaupoissa oli ja mitä he ostivat.    

Vierailija
5/11 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten ostoksista saattaa saada inspiraatioita omaan toimintaan.

Jos kanssashoppailijan ostoskärryssä on esim köyttä, jesaria, jätesäkkejä, saha ja suojavaatteita niin väkisinkin tulee mieleen että puutarhavaja pitää siivota.

Vierailija
6/11 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyylät tekee noin

Vierailija
7/11 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunut edes omasta ulkonäöstä miksi olisin jonkun muun. Joskus saatan liukuhihnalla katsoa toisen ostoksia, yleensä vain arvioidakseen kuinka nopeasti hihna vetää ja kannattaako siirtyä toiseen jonoon. 

Vierailija
8/11 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon monesti sanonu täällä palstalla syitä sille miksi täällä olevat ihmiset ei koskaan menesty henkisesti, fyysisesti tai millään muullakaan saralla omassa elämässään. 

1 niiistä syistä on nimenomaa tää että keskitytään kaikkien muiden asioihin paitsi omiin kokoajan. 

Siis tää palsta on todella hyvä esimerkki siitä. Etusivu pelkkää samaa höttöö joka pv, ihmetellään miten joku TOINEN voi tehdä jotain asioita niin miten se tekee :D

Nää on yksinkertasia :D

Vierailija
9/11 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisten ostoksista saattaa saada inspiraatioita omaan toimintaan.

Jos kanssashoppailijan ostoskärryssä on esim köyttä, jesaria, jätesäkkejä, saha ja suojavaatteita niin väkisinkin tulee mieleen että puutarhavaja pitää siivota.

Ja jos siinä on myös lapio, ja nippusiteitä, niin tulee mieleen, että kellari pitäisi tyhjentää.

Vierailija
10/11 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti ihmiset yrittävät, huomaamattaan, ymmärtää omaa olemistaan, olemustaan ja toimintaansa tarkkailemalla muita.

Vierailija
11/11 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äärimmäisen utelias ihminen. Tarkkailen ympäristöäni, analysoin, luokittelen, kerään tietoa asioista joista ei ole minulle mitään hyötyä. En tiedä miksi olen tällainen. Mitä sellaiset ihmiset mahtavat ajatella jotka eivät kiinnitä huomiota muiden ihmisten habitukseen ja heidän ostoskärryjensä sisältöön? TV sarjojako? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän