Miks salkkareissa osa II
Kommentit (45476)
Vierailija kirjoitti:
Aika kärsivällisesti Lauri on jaksanut esittää homoa. Nostan hattua Laurille.
Miksi Lauri esittäisi? Kalle ei ole vienyt Lauria mitenkään kohti määränpäätänsä. Lähinnä Ismo vaikeuttaa asioita. Eihän Lauri ole edes vainonnut Kallen asunnosta käsin. Olin ihan varma, että näin tulisi tapahtumaan.
Esko Koverolla taitaa muuten olla oikeasti hammaslääkärikammo. Muistelisin, että oli tekemässä Jardinin Span tiloissa jotakin esittelyvideota parin muun näyttelijän kanssa aikoinaan ja Esko makoili hoitotuolissa rauhallisesti kunnes hammaslääkäri mainittiin ja Esko taisi nousta aika nopeasti ja tuoda sanoilla ilmi, ettei pidä hammaslääkäristä. Putkahti ihan ohiksena mieleen, kun juonareissa oli, et Ismo menee Laurin vastaanotolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Suuhygienistini sanoi gei" ja
"Kuulostaa aika homolta
T: hammaslääkäri"
eivät kuuluu yhteen eivätkä niiden tarkoitus ole olla hauskoja.
Olen lukenut nuo samat viestit varmaan jotain 5-10 kertaa täällä. Miksi niitä on tarkoitus toistella?
Hyvä kysymys. Itse taas mietin, miksi täällä jaksetaan päivittäin tarttua sarjan epäloogisuuksiin, kuten adoptioon, Aaro tutkintavapauteen, Evan pitäminen tutkintavankeudessa jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kuulostaa aika homolta
Olen lukenut nuo samat viestit varmaan jotain 5-10 kertaa täällä. Miksi niitä on tarkoitus toistella?
Hyvä kysymys. Itse taas mietin, miksi täällä jaksetaan päivittäin tarttua sarjan epäloogisuuksiin, kuten adoptioon, Aaro tutkintavapauteen, Evan pitäminen tutkintavankeudessa jne.
Koska nämä asiat ovat juuri esillä ja varmasti jakso jaksolta herättää ajatuksia.
Ai että Salkkareissa rasauttelee Elina ja Noel. Miten törkeästi tiuskivat ja kovistelivat Nellalle, joka oli JUURI hetkeä aiemmin synnyttänyt pojan antaakseen sen adoptioon noille kahdelle. :D Mitään papereita ei oltu edes vielä allekirjoitettu. Olisipa ollut siistiä nähdä Nellalta joku sellainen reaktio että "trollolol en koskaan teille mitään lasta aikonutkaan antaa"
Muutenkin ärsyttää miten Elina ja Noel eivät ole pätkääkään kiinnostuneita miten Nella, lapsensa biologinen äiti jaksaa synnytyksen jälkeen, Elina vain hokee "MUN VAUVA" vaikkei virallisesti vielä äiti olekaan. Lol, harvoin menee tunteisiin mitä höpöhöpösarjassa tapahtuu, mutta vastasynnyttäneen nuoren surkea kohtelu on tosi tylsää juonellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ai että Salkkareissa rasauttelee Elina ja Noel. Miten törkeästi tiuskivat ja kovistelivat Nellalle, joka oli JUURI hetkeä aiemmin synnyttänyt pojan antaakseen sen adoptioon noille kahdelle. :D Mitään papereita ei oltu edes vielä allekirjoitettu. Olisipa ollut siistiä nähdä Nellalta joku sellainen reaktio että "trollolol en koskaan teille mitään lasta aikonutkaan antaa"
Muutenkin ärsyttää miten Elina ja Noel eivät ole pätkääkään kiinnostuneita miten Nella, lapsensa biologinen äiti jaksaa synnytyksen jälkeen, Elina vain hokee "MUN VAUVA" vaikkei virallisesti vielä äiti olekaan. Lol, harvoin menee tunteisiin mitä höpöhöpösarjassa tapahtuu, mutta vastasynnyttäneen nuoren surkea kohtelu on tosi tylsää juonellisesti.
Nellallako pitäisi olla "juonihaarniska", ettei viaton, nuori nainen kokisi mitään vääryyttä?
Katsellut vähän jälkijunassa jaksoja mutta muutama asia askarruttaa.
Siis noin maanantaina Noel ja Elina juttelee et halutaan jälkikasvua, keskiviikkona Elina itkee ettei voi tulla raskaaksi. Torstaina Nella kertoo että voisi antaa omansa adoptioon Elinalle ja perjantaina istutaan pöydän ääressä tekemässä jo kirjallista sopimusta siitä?
Kestikö Lindalla vuorokausi vai puoli vuorokautta päästä yli siitä että isä tappoi hänen veljensä ja sitten äiti tappoi itsensä, kun oli aluksi uhkaillut Lindan isää? Mikä Lindan yksikkö oikein on? Huippusalaisia undercover-tehtäviä ja vastapainoksi kadonneiden huonekalujen metsästystä?
Miten Lindan näyttelijän raskaus hoidetaan pois? Aaron osallisuuden salailu selviää Lindan esimiehille ja hän joutuu taas parin mutkan kautra vankilaan? Ja palaa poliisin hommiin, kun saa taas ”uuden mahdollisuuden”?
Eevan kauheudet Aaron mökillä eivät siis johda mihinkään toimenpiteisiin? Luulisi että Lasse olisi pää punaisena vaatinut jotain?
Onko Ismon, Talen, Ullan ja Karin pitopalvelu vain haudattu Talen mukana?
Ingvarin artikulaatio ja painotus ovat muuten aivan samanlaiset kuin aikoinaan Erik Ekholmilla.
”Henkivartija” Sampo estelemässä Akia toi jo hieman surun kyyneltä silmään. Tuo menee jo aivan naurettavaksi. Toivoisin että vanha uimari-Niko olisi castattu tuohon rooliin, Sabrinan rakastajaksi ja uhittelemaan Akia. Ei edes olisi paljoa jäänyt tuon koomisen Sampon olemattomasta uskottavuudesta.
Nella vaikuttaa muutenkin katuvan adoptiota, mutta on niin kiltti ettei enää uskalla sanoa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin ärsyttää miten Elina ja Noel eivät ole pätkääkään kiinnostuneita miten Nella, lapsensa biologinen äiti jaksaa synnytyksen jälkeen, Elina vain hokee "MUN VAUVA" vaikkei virallisesti vielä äiti olekaan. Lol, harvoin menee tunteisiin mitä höpöhöpösarjassa tapahtuu, mutta vastasynnyttäneen nuoren surkea kohtelu on tosi tylsää juonellisesti.Nellallako pitäisi olla "juonihaarniska", ettei viaton, nuori nainen kokisi mitään vääryyttä?
Ilmeisesti pitäisi. Nella, Pihlajakadun viattomin ja moraalisin hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Siis niin surkeasti käsikirjoitettu koko adoptiokeissi. Noin ilkeille ihmisille ei lapsia kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Nella, Pihlajakadun viattomin ja moraalisin hahmo.
Mitenkäs se välikohtaus Moosessa, kun Eva pakeni Nadjan kanssa?
Teini-Nella riiteli aina Violan kanssa ja huijasi huulipunan jäljet Jirin kauluspaitaan :D
Toivottavasti Nella ottaa poikansa takaisin kun palaa. Se olisi Elinalle ja Noelille oikein.
Miksiköhän Tunteisiin musavideon alussa on noteerattu, että osa 1? Tuskin näitä nyt samasta tulee useampia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kuulostaa aika homolta
Koska minulla on oikeus tehdä niin. Nuo eivät kuitenkaan kohdistu oikeisiin henkilöihin. Jos juttuni häiritsevät:
1. Ne voidaan skipata tai/ja
2. Ne voidaan ilmiantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kuulostaa aika homolta
Koska minulla on oikeus tehdä niin. Nuo eivät kuitenkaan kohdistu oikeisiin henkilöihin. Jos juttuni häiritsevät:
1. Ne voidaan skipata tai/ja
2. Ne voidaan ilmiantaa.
Aha. Piti sitten kertoa itsestään selvä asia.
Psykopaateilla ei välttämättä ole mitään motiiveja vainoamiselle. Riittää vaikka se, että Lauri olisi nähnyt Sabrinan haastattelun lehdessä ja päättänyt ottaa hänet maalitauluksi. Lauri ei vaikuta psykopaatilta. Yleensä psykopaatit eivät säikähdä, mutta Lauri selvästi säikähti ja alkoi pakka leviämään, kun kuvitteli aluksi jääneensä kiinni. Taitaa Lauri olla vaan vähän päästä sekaisin mennyt. Korkeintaan joku narsistinen persoona.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Nella ottaa poikansa takaisin kun palaa. Se olisi Elinalle ja Noelille oikein.
Tätä minäkin todella toivon, että Nellan paluun syy on adoptiopäätöksen katuminen ja haluaa pojan itselleen.
Mikä tää Jutan putkaan joutuminen on? Ei ainakaan näytetä illan jaksossa kuinka sinne joutui. Tulee ilmeisesti torstain jaksossa jossa Eva ja Nella häipyy. Perjantaina Karin kusivesi tulee ylös.