Miks salkkareissa osa II
Kommentit (45476)
Miki ei ole ihastunut Evaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen kateellinen, kun pystytte analysoimaan tarkasti juonikuvioita, johon itse en pysty. Mikä on salaisuutenne?
Liian vilkas mielikuvitus. Voin vaan kuvitella, kuinka käsikirjoittajat myös heittelevät vain aiheita hulluimmasta päästä ja siitä aletaan purkamaan vaihtoehtoja. Usein täällä esitetyistä teoriosta jotkut osuu oikeaan eli täällä olisi varmasti loistavia käsikirjoittajia. Joskus kyllä yllättävät esim. Laurin pitopalveluhomma.
Esimerkiksi Ismo Laitela pääsi pälkähästä vaikka työnsi Lasse Sievisen alas parvekkeelta ja aiheutti Lasselle vakavan ruumiinvamman. Poliisiakaan ei tarvittu. Severi Sievinen ajoi Jutan päälle, suojatiellä. Severille ja Lasselle ei koitunut mitää seurauksia. Severiä ei edes puhallutettu koska (???) Miki ei kutsunut paikalle poliisia. Sen sijaa Lasse Sievinen menetti ajokorttinsa aivan käsittämättömällä tavalla 🤣
Vierailija kirjoitti:
Olen kateellinen, kun pystytte analysoimaan tarkasti juonikuvioita, johon itse en pysty. Mikä on salaisuutenne?
Mestarit eivät jaa salaisuuksia. Sinun pitää tajuta se itse.
Linda ja Miki näyttää siltakuvassa siltä kuin vedessä olisi jo joku. Kenties meinaa hukkua ja sitten Miki hyppää perään? Löytyykö oikea ase kuitenkin? Sattumalta tai tarkoituksella? Mitä sitten tapahtuukaan.
Vierailija kirjoitti:
Miki ei ole ihastunut Evaan.
Sokeakin näkee, että Miki on ihastunut.
Miki on ihastuntu Evaan ja ensi viikolla Susu on Akin kanssa viinittelemässä. Tuskin tulee mitään vakavampaa, mutta tahoillaan kumpikin on tällä hetkellä enempi kiinnostunut toisesta.
Seppoon liittyvä jaksonimi on varmaan Elinan ja Karin sisarusriitoja, joita Seppo tulee todistamaan.
Hitsi muuten enää on kahdet ennakot syyskautta jäljellä.
Keskiviikon jaksossa On aika puhua ja pussata ilmeisesti Viola on mustasukkainen Miran menoista?
Torstain jaksossa esiintyy Nella lyhennetyssä hiuksissa ja Aki trffaa Susun kanssa.
Oli mahtava menestys toi Sampon ideointi. Sampo on bodyguardien sammumaton ruhtinas. Turvamiesten aatelia.
Sinne ne sällit meni makkariin harrastaa passiivis-agressiivista anaaliseksiä. Saispa anaalia!
Sabrina on tyhmä kun antaa Ainolle Mustavaara yhtiön osakkeita rahan asemasta. Aino voi hyötyä niistä parhaiten myymällä ne esim Akille tai jollekin taholle joka haluaa Mustavaarat pois yhtiön johdosta. Wettermanit voisi ostaa ne.
Vierailija kirjoitti:
Sabrina on tyhmä kun antaa Ainolle Mustavaara yhtiön osakkeita rahan asemasta. Aino voi hyötyä niistä parhaiten myymällä ne esim Akille tai jollekin taholle joka haluaa Mustavaarat pois yhtiön johdosta. Wettermanit voisi ostaa ne.
Hyvä pointti, en tullut ajatelleeksi. Ehkä Aino jostakin syystä ajautuu hetkellisesti riitaan Sabrinan kanssa ja Nikkinen suostuu maksamaan osakkeista tuplasti enemmän, jotta saa ovea yhtiön oven väliin tms.
Vieläkö joku epäilee Laurin homoutta? :D Itse en yksinkertaisesti keksi yhtäkään syytä, miten Lauri hyötyisi Kallesta Sabrinan ja Mustavaarojen suhteen. Muuta kuin pystyy vainoamaan Kallelta käsin paremmin, mutta silloin olisi voinut yrittää iskeä jonkun muun Pihliksen naisen, jos miehet ei Lauria yhtään kiinnostaisi.
Maikkarin sivuilla on klippi jossa Lauri helpottaa Kallen oloa. Tietysti. Kalle sai munoo. Sehän tunnetusti rauhottaa. Mutta miten homma eteni, passiivis-agressiivisestiko?
Oliko tolla Laurin kompastumisella jokin merkitys? Vai halusi vain pysähtyä Sabrinan oven eteen.
Kalle synkronoitu heti Laurin tyyliin. Molemmilla aamulla tummaa päällä ja myöhemmin Kallella on joku uusi tummempi takki. Yleensähän Kalle ei kovin tummaan pukeudu vaan siniseen, vihreeseen tai ruskeeseen.
Lindasta on kyllä tehty sarjan naurettavin hahmo. Toinen toistaan hulvattomampia repliikkejä, kuten Aarolle lohkaistu ”Eva teki nyt väärin, ja sä olet uhri” :D
Kun olet valmistunut peruskoulusta, keskustellaan sitten.