Miks salkkareissa osa II
Kommentit (45476)
Ilmeisesti Ismo pyytää Kallen ja Laurin myöhemmin syömään. Toi "Ismo ja salsaiset kansiot" lienee viittaa ruokaan ja siihen, että Ismo kaivaa Laurista enemmän tietoa, jolla yrittää pilata koko jutun alkuunsa.
Ois kamalaa jos Lauri tappaisi Ismon. Sopivasti Seppokin päätyi maisemiin, Ismon paras kaveri.
Epäilen, että näin kävisi mutta olisi mahtavaa jos kässärit olisivat kerrankin miettineet Laurin tarinan alusta loppuun. Kaikki tuntuu sekavalta, mutta taustalla menisi punainen lanka. Kaikki loksahtaisi loppua kohden yhteen.
Saakohan Sampo, Jere ja Aino kuvansa uudestaa taululle? Sitä ei tällä viikolla nähtykään ollenkaan.
Täällä spekuloidaan vain, mitä Pressin kuvat tms. antavat. Menen pidemmälle kuin Pressi ja keskiviikon paljastukset: Wettermannit aiheuttivat kopteriturman.
Vierailija kirjoitti:
Täällä spekuloidaan vain, mitä Pressin kuvat tms. antavat. Menen pidemmälle kuin Pressi ja keskiviikon paljastukset: Wettermannit aiheuttivat kopteriturman.
Miksi? Wettermannit mainittiin nimeltä ehkä muutamassa jaksossa vuosi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö joku epäilee Laurin homoutta? :D Itse en yksinkertaisesti keksi yhtäkään syytä, miten Lauri hyötyisi Kallesta Sabrinan ja Mustavaarojen suhteen. Muuta kuin pystyy vainoamaan Kallelta käsin paremmin, mutta silloin olisi voinut yrittää iskeä jonkun muun Pihliksen naisen, jos miehet ei Lauria yhtään kiinnostaisi.
Itse asiassa minä epäilen. Lauri tekee kaikkensa saavuttaakseen päämääränsä. Tappoihan Seireeni Heikki Pohjosen rahasta, ei sen takia, millainen hän oli. Lauri esittää olevansa homo (tai ainakin on bi), että pääsee Sabrinan lähelle.
Onko tämä vaan fbssä kiertävä valhe vai onko jotakin oikeeta näyttöä, että Ossi ja Lari olivat tulossa takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Wettermannit mainittiin nimeltä ehkä muutamassa jaksossa vuosi sitten.
Vastasit kysymykseesi. Koska suurin osa ei epäile Wettermanneja ja he ovat "varjossa", mutta silti näkyvillä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä vaan fbssä kiertävä valhe vai onko jotakin oikeeta näyttöä, että Ossi ja Lari olivat tulossa takaisin?
Veikkaan spekulaatioksi, toiveajatteluksi tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö joku epäilee Laurin homoutta? :D Itse en yksinkertaisesti keksi yhtäkään syytä, miten Lauri hyötyisi Kallesta Sabrinan ja Mustavaarojen suhteen. Muuta kuin pystyy vainoamaan Kallelta käsin paremmin, mutta silloin olisi voinut yrittää iskeä jonkun muun Pihliksen naisen, jos miehet ei Lauria yhtään kiinnostaisi.
Itse asiassa minä epäilen. Lauri tekee kaikkensa saavuttaakseen päämääränsä. Tappoihan Seireeni Heikki Pohjosen rahasta, ei sen takia, millainen hän oli. Lauri esittää olevansa homo (tai ainakin on bi), että pääsee Sabrinan lähelle.
Laurista voin uskoa kaikkea, mutta en keksi miten Kalle auttaisi lähemmäksi Sabrinaa? Kallehan ei muistanut Sabrinaa vastaanotolla. Monica tosin on paras ystävä, mutta lähelleä Lauri on omin avuin päässyt. Jos Lauri ei sitten ole oikeasti psykopaatti/narsisti, joka pitää jatkuvasti kierroksessa miehiä (ja naisia) ja pilaa elämiä.
Huh tuo Mikin näyttelijä on hyvännäköinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laurista voin uskoa kaikkea, mutta en keksi miten Kalle auttaisi lähemmäksi Sabrinaa? Kallehan ei muistanut Sabrinaa vastaanotolla. Monica tosin on paras ystävä, mutta lähelleä Lauri on omin avuin päässyt. Jos Lauri ei sitten ole oikeasti psykopaatti/narsisti, joka pitää jatkuvasti kierroksessa miehiä (ja naisia) ja pilaa elämiä.
Laurilla on alibi: Kalle. Jos Ismo epäilee jotakin, Lauri voi väittää, että oli "Kallen" luona, kun rapussa tapahtui jotakin. Jos Lauri muuttaa Kallen luokse (eikä Aino, Miki tai Sampo törmää Lauriin rapussa tai muuallakaan vielä pitkään aikaan), hän voi jatkaa Sabrinan pelottelua ja tämän mielenterveyden romuttamista.
On toki mahdollista, että Laurilla voi olla persoonallisuushäiriö: geneettisesti tai ympäristöstä johtuva. Toisaalta Laurilla voi olla psyykkinen sairaus.
Silleen huvittavaa, että Kalle ja Kallen miesasiat päätyvät aina pohdintojen kohteeksi. Ja kenenkään toisen ihastumisia tai suhteita ei kyseenalaisteta yhtä paljon. Vaikka Laurilla on pimeä puoli, niin nauttikaa Kallen onnellisuudesta. Sehän on nyt nimenomaan iloinen, rakastunut ja kuivilla eikä Lauri ole ehtiny kohdella huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Silleen huvittavaa, että Kalle ja Kallen miesasiat päätyvät aina pohdintojen kohteeksi. Ja kenenkään toisen ihastumisia tai suhteita ei kyseenalaisteta yhtä paljon. Vaikka Laurilla on pimeä puoli, niin nauttikaa Kallen onnellisuudesta. Sehän on nyt nimenomaan iloinen, rakastunut ja kuivilla eikä Lauri ole ehtiny kohdella huonosti.
Jännä juttu, ettei Camillan ja Akin avioliittoa oikein kritisoitu niin paljoa, vaikka Camilla palkkasi Seireenin tappamaan Akin ja tämän tyttären. Siitä huolimatta Aki antoi anteeksi ja meni Camillan kanssa naimisiin (ellei Camilla ole Satu ja Camilla on ulkomailla). Tämä kai oli faneille ja katsojille ok/hyvä juttu?
Juonipaljastuksissa luki että Miki kolkataan, veikkaan kolkkaajaksi Aaron ampujaa.
Salkkarit22 kirjoitti:
Juonipaljastuksissa luki että Miki kolkataan, veikkaan kolkkaajaksi Aaron ampujaa.
Joku yrittää hukuttaa Mikin? Tätä veikkasin jo ennen Mtv:n paljastuksia.
Miksi Miki kolkataan ja missä? Kotona? Edelleen jossakin siltakuvassa Linda ja Miki katsoivat mereen. Jotenkin ei käy yhteen sen kanssa, että Miki yritetään hukuttaa?
Linda ja Miki sillalla -kohtaus voi olla ennen kuin Miki kolkataan. Ehkä Linda kysyy Mikiltä, pärjääkö tämä. Miki antaa myöntävän vastauksen ja hän on yksin. Tämän seurauksesta tekijälle avautuu oiva tilaisuus hukuttaa Miki, jos näin tulee käymään.
Lauri voisi laittaa kommuuniin kameran ja mikin. Eikös Sergeilläkin ollut siellä jossakin ilmanvaihtokanavassa? Jota kukaan tuskin koskaan katsoo. Lauri pysyy hetken aikaa pois, mutta aika varmasti tapahtuu kohta jotakin isoa Sabrinalle. Hautoo suunnitelmaa, joka yhtäkkiä ja yllättäen käynnistyy.