Miks salkkareissa osa II
Kommentit (45476)
Sampokin riitikoi itsensä Sabrinalle, että eiköhän ampuja jotenkin ole sisään päässyt.
Vierailija kirjoitti:
Olen edelleen sitä mieltä, että Lauri on syyllistynyt vain Sabrinan piinaamiseen. Kopteriturman ja Aaron ampumisen on aiheuttanut sama henkilö, esimerkiksi Seireeni.
Aluksi mietin tätä itsekin, koska Camilla päätti yhtäkkiä tunnustaa Seireenin palkkaamisen. Aki kävi ihan poliisilaitoksella asti, mutta ei sitten tehnytkään ilmoitusta. Onko Aki yrittänyt etsiä Seireeniä käsiinsä muuta kautta? Viimeisessä kohtaamisessa Seireeni lupasi palaavansa, jos poliisit pääsevät hänen jäljilleen. Silloin kuulemma pistää Camillan kunnolla kärsimään, mutta miten Aaro liittyisi tähän yhtälöön? Olisiko keikka jonkun piikkiin tehty vai olisiko Seireenillä omia motiiveja? Ei kyllä tule yhtään mieleen mitään vaihtoehtoja.
Uskon takaumassa myöhemmin selviävän, että Eva heitti aseen veteen päivällä. Silloin Evan ja Nellan osuus tapauksessa on käytännössä suljettu, mutta Lassella voisi olla kaapissaan kyseinen ase. Jossakin jaksokuvassa Miki ja Linda ovat myös Sievisten ovella virkapuuhissa, kun molemmilla roikkuu lätkät kaulassa.
Mua voi sanoo vainoharhaseks mutta tossa Salla tekee pieniä heräteostoksia jaksossa nii kun tää ampuja kävelee portaita alas ja vilautetaa Elinan hiuksia nii mä kuulin Lauralta kuulostavan hoh äänen.
Vierailija kirjoitti:
Nuolen oman perssilmäni ruusunpunaiSEKSI jos Laura, Pauli tai Seireeni palaa sarjaa tai jos Laurilla on joku persoonallisuushäiriö.
Jos vaan notkeuttaa riittää.
Btw... Kun Aaro viedään sairaalaan niin heti todetaan ampumahaava joten asia menee poliisille, eli Eeva pidätetään vaan sana sanaa vastaan jos Eeva ei tunnusta uhanneensa aseella Aaroa. Jos ei löydy asetta joka sormenjälki- tai dna-todisteisesti yhdistäisi aseen Eevaan. Vaikka olisi aiemmin tunnustanut uhanneensa Aaroa voi sellaisenkin peruuttaa ja sanoa että valehteli suutuksissaan. Eevan ei tarvitse todistaa syyttömyyttään vaan syyttäjän Eevan syyllisyyden. 😅
Vierailija kirjoitti:
Jos Eva, Nella, Lasse tai Lauri on ampuja, niin minkä takia ampujan paljastumista pitkitetään? Noi ovat varmasti ne, jotka kaikille tulee ensimmäisenä mieleen. Väistämättä ajattelee, että onko ampuja joku muu?
Minulle tuli mieleen Pauli tai Seireeni.
Paulin motiivi: Aaro manipuloi Paulin itsemurhan partaalle, mutta tämä ei tehnytkään itsemurhaa. Jotenkin Pauli sai tietää, että Aaron takia Anton kuoli.
Seireenin motiivi: Seireeni ja Pauli olivat kihloissa tai naimisissa. Aaron takia Pauli teki itsemurhan. Toisaalta Pauli ei tunne Seireeniä, mutta palkkasi tämän tappamaan Aaron.
Itse en oo kuullut noita huhuja et Piiri Uski olisi palaamassa. Toivon vain sitä kun usein kelaan juonikuvioita et mitä tapahtunut ja mitä oisi pitänyt tai tulisi tapahtumaan. Toivon et ampuja ois Laura. Siinä olisi järkeä ja olisi kerrankin hyvä juonikuvio. Ampujan käsi näytti naisen kädeltä. Tämäkin nyt kirjoitetaan niin et kaikkia epäiltäisiin. Eva häviää. Salla näki kun se tuli samaan aikoihin sitä päin Amandan ovella. Salla ei pidä siitä ja tietää lapsi kuviosta. Varmasti antaa poliisille lausunnon. Sekä Nella poissa ja "tolaltaan". Linda on kyl ärsyttävän koppava. Se on poliisikin vain siksi et saisi valtaa.
Tää puhelin korjaa kivasti sanoja taas. Piti olla Piitu Uski :D
Terroristi kirjoitti:
Mua voi sanoo vainoharhaseks mutta tossa Salla tekee pieniä heräteostoksia jaksossa nii kun tää ampuja kävelee portaita alas ja vilautetaa Elinan hiuksia nii mä kuulin Lauralta kuulostavan hoh äänen.
Elina huokaisi Noelin ehdotukselle.
Mielestäni erikoista, että Linda käski Sallaa soittamaan ambulanssin vasta, kun heikko pulssi tuntui. Sitä ennen oli muuta puhetta. Luulisi että sitä apua kannattaa joka tapauksessa hälyyttää heti vaikka Aaro olisi kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni erikoista, että Linda käski Sallaa soittamaan ambulanssin vasta, kun heikko pulssi tuntui. Sitä ennen oli muuta puhetta. Luulisi että sitä apua kannattaa joka tapauksessa hälyyttää heti vaikka Aaro olisi kuollut.
Toi on ihan yleinen tapa. Sitä hälytyskeskuksessakin kysytään ensimmäisenä ‘tuntuuko pulssi?’.
Vierailija kirjoitti:
Parempi varmaan vain odotella miten ampujan käsittely jatkuu. Todennäköisesti myöhemmin tulee lisävihjeitä. Etenkin, kun Evaa päästään kuulustelemaan. Taitaa hiljakseen edetä ja myöhemmin kasvot paljastuu. Hauskaa tämä on, mutta vuoden sisään huumepomo, vainoaja ja nyt vielä Aaron ampuja päälle.
Itse ainakin tykkään spekuloida ilman vihjeitä. En mielelläni halua vihjeitä, mutta toisaalta ne helpottavat ampujan henkilöllisyyden selvittämisessä.
Jos Seireeni jäisi kiinni, niin varmaan kantelisi kaikki asiakkaidensa nimet? Camilla on tilannut Pohjosen ja Nikkisten murhat. Tietenkin Camilla on yhä koomassa eli hän on vankilalta toistaiseksi turvassa.
Hemulib kirjoitti:
Isabella ja Helena perustivat Amandan. Majatalo Amanda osti tuon liiketilan, jonka omistaa edelleen.
Camilla omisti majatalon, mutta majatalon myyminen ei ole millään tavalla perusteltua, koska majatalossa on toinen omistaja Sebastian, joka voisi yhtä hyvin tuurata Camillaa. Jos kyse olisi kuolinpesästä majatalon myyminen olisi perusteltua. Haluaisin että katsojia muistutettaisiin, että toinen osa on Sebastianin!
Yksinkertainen selitys voi olla se, että ovat vain päättäneet käsikirjoituspuolella, ettei Sebastian enää omista toista puolikasta. Sebastian omistaa yhä ullakkoasunnon. Olikohan joskus tarkoituksena, että hahmo voisi vielä palata takaisin? Muuten Sebastian olisi voinut myydä osuutensa Amandasta ja asunnon kokonaan pois.
Eikö Akilla ole mitään osuutta Amandaan kun on Camillan aviopuoliso?
Vierailija kirjoitti:
Akilla on 25% osuus Amandasta, jos hän ja Camilla eivät ehtineet tehdä avioehtoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei, koska kummankaan omissa omistuksissa olevat paikat eivät muutu yhteiseksi omaisuudeksi avioliiton myötä.
Vai muistanko väärin? Tuntuu hassulta, että kenenkään itse ostama yritys siirtyisi avioliitossa edes osittain miehen omistukseen automaattisesti. Tietysti eron ja kuoleman sattuessa osuus on miehellä jos avioehtoa ei ole.
Paitsi palstalaiset takertuvat yksityiskohtiin ja epäloogisuuksiin. :D