Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
11.12.2018 |

Uusi ketju poistetun tilalle.

Kommentit (45476)

Vierailija
16641/45476 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salkkareissa aika kuluu eri tavalla. Kuinkahan pitkä aika perheen kuolemasta on jo? Ainakin jokunen aika sitten Elina puhui, että perheen olisi pitänyt tänään palata suomeen ja hautajaisetkin on vietetty. Helposti mennyt 3-4 viikkoa tapahtuneesta. Aika vähän ollaan näytetty surua. Itse olen ajatellut, että niin Elina kuin Kalle ja muut surevat yksinään omassa rauhassa. Harmi, ettei Kallen tekemää valokuva-albumia Sannista ja Iljasta näytetty. Olisivat ihan hyvin voineet vilauttaa Sannin ja Iljan kuvaa vielä kerran ruudussa asti. 

Kuuluupa kuluu. Sen huomaa hahmojen välisistä ikäeroista. Esimerkiksi vaikkapa Onni-Tale ja Elina. Poika ja äiti. Alle kolmikymppinen nainen esittää Elinaa,eikä Helena Ahti-Hallbergin Emil-poika ihan yläasteikäinen kait enää ole. Varmaan tollanen viisikymppinen pitäis Elinan näyttelijän olla. Kuinkas nuorena Tuomo ja Elina Onnin sai?

Alkuperäisen Elina näyttelijäkin on vasta 43v, mutta toki uskottavampi kuin nuori Elina.

Olisi aika ihanteellinen ikäero äidin ja pojan välillä,sellainen noin 20 vuotta. Nykyinen liian nuori nainen.

Vierailija
16642/45476 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vuotoja tulee lisää, niin keskustelun voisi silloin pitää laudan puolella. Turhaan paljastuksia alkaa jakamaan joka paikkaan, mutta ilmeisesti eräs nimeltä mainitsematon vahtii kaikkialla ja siirtää sitten kiusallaan tännekin ne jos muut osaa olla laittamatta. Näinhän se menee ikävä kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16643/45476 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että Elina ei kuitenkaan tule enää uudestaan raskaaksi. Se ei olisi uskottavaa

Vierailija
16644/45476 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon että Elina ei kuitenkaan tule enää uudestaan raskaaksi. Se ei olisi uskottavaa

Miksi ei olisi?

Vierailija
16645/45476 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei olisi?

Koska Elina on liian vanha, vaikka näyttelijä onkin alle 30-vuotias. Elinan on pakko olla sarjassa n. 45-vuotias, koska sai Talen aikuisiällä ja Karilla ja Elinalla on vain muutama vuosi ikäeroa

No se ei tänäpäivänä ole mitenkään tavatonta, että noin 45v nainen saa lapsen.

Vierailija
16646/45476 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on toive. Jos ainakin yksi jakso olisi K-16:

- päätösjakso

- uuden tai vanhan hahmon menneisyys

- vainoamiskuvio

Tämä on mahdoton toteuttaa, ja taidan olla ainoa, jolla on tällainen toive.

Vierailija
16647/45476 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- päätösjakso

- vainoamiskuvio

Ehkäpä joku päivä nettisarjana jotakin kauhua. Tuskin television puolella olevat valmiita näyttämään yhtä jaksoa myöhemmin, kun vasta klo 21 jälkeen saa näyttää K16 sisältöä. Ihmettelen ettei Rantabaari ollut kuin K12.

Vierailija
16648/45476 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa tietää, miksi alkuperäinen henkilö jakoi noin kahden kuukauden paljastukset Laudalle? En syytä häntä. Oma syy, jos/kun lukee paljastukset. Kiinnostaa vaan.

Millä tavalla se on kenenkää oma syy, jos selaa keskustelua, joka on ennen ollut vapaa noin suurista spoilereista ja sitten silmille osuu monen kuukauden käänteet? Käsittämätöntä, että täällä puolustellaan tuota toimintaa ja syyllistetään paljastuksille tahtomattaan altistuneita.

Lainattu Laudalta:

"Tulevien kuukausien juoni. Älä lue jos kiinnostaa seurata sarjaa normaalisti:"

Tässä vaiheessa pitäisi hälytyskellojen alkaa soida. Jos jatkaa lukemista, on itse vastuussa.

Toinen vaihtoehto on: jos ärsyttää että täällä paljastetaan, kannattaa pysyä poissa. Jos näkee spoiler merkityt viestit, kannattaa hypätä niiden yli.

Itse luin paljastukset. En voi syyttää alkuperäistä henkilöä, koska jatkoin varoituksesta huolimatta.

Niinpä, kyllä ne oli asianmukaisesti merkitty. Lisäksi ne vuodot oli kirjoitettu ainakin kahteen viestiin, joissa oli toooooodella paljon tekstiä. Aikamoista, jos joku luki niin pitkät tekstit kokonaan ihan vain "vahingossa".

Vierailija
16649/45476 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vähään aikaan ollut erikoisjaksoja. Sellainen voisi taas tulla

Vierailija
16650/45476 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme poistettua kohtausta: voi kun on jotenkin kotoisampi fiilis, kun Kalle tutki Iljaa. Varsinaisissa jaksoissa oli vain Sanni yksinään, jossa Kalle ilmoitti kokeiden tuloksista. Ilmeisesti viruksen mainitsemisen takia otettu pois? Korona oli juuri pahimmillaan jylläämässä. Talen kyltin vaihto antoi vastauksen sille, miksei Camillan asunnossa ollut nimikylttiä myöhemminkään. Kuinka monta ns. selittävää kohtausta tipautetaan jaksoista pois ja samalla me täällä ketjussa spekuloidaan, että minkähän takia tämä ja tämä menee näin jaksoissa.

Vierailija
16651/45476 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vähään aikaan ollut erikoisjaksoja. Sellainen voisi taas tulla

Mikäli jaksot alkaisivat keväällä tammikuun alussa ja juhannuksen yli ensi vuonnakin eikä keväällä tule mitään suurempia vajaita viikkoja, niin pitäisi olla noin jaksossa 4015 päätösjakson tietämillä. 

Ja pointti on tässä on se, että jakso numero 4000 tulee varmaan olemaan erikoisjakso. Ehkä jopa päätösjakso jos keväällä päästään pelaamaan lätkää ja lähetyksiä tulee jäämään vai tuleeko kisat maikkarilta vielä?

Vierailija
16652/45476 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen tuhannen jakson kunniaksi ei ollut mitään erikoisjaksoa, mutta sen jälkeen on ollut muutamia.

Osa 2000: Yksi talo - kaksituhatta tarinaa - Jiri tippui parvekkeelta ja oli pihajuhlat.

Osa 3000: Sebastian ja 3000 huolta - Sebastian meni terapiaan puimaan naisongelmiaa.

Molemmissa oli takaumia vanhemmista jaksoista. Mielestäni Osa 4000 voisi olla yleismaailmaltaan iloisempi.

Vierailija
16653/45476 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa ja Instagramissa nähnyt jo useamman kommentin, että laudan paljastukset olisivat koko loppuvuodelle. Haluan edelleen muistuttaa, että joulukuun jaksoja ei ole edes kuvattu vielä. Käsittääkseni enää noin kolmen-neljän viikon jaksot näissä spoilereissa, jotka elokuun alussa julkaistiin. Eli kaikki voi hengittää. Vielä on loppusyksyä noin 2,5 kuukautta jäljellä eikä sieltä ajalta oli olemassa yhtänään spoileria. 

Vierailija
16654/45476 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti vastattuna; kuinka moni on lopettanut seuraamisen Akin & Camillan tai Sannin, Talen & Iljan poistuttua? Jotenkin olen vaan hämmentynyt, kun tälläisiä kommentteja eri alustoilla nähnyt. 

Mulle Salatut elämät on ollut niin iso osa elämää, etten vaan enää osaisi jättää kesken vaan siksi jos oma lempihahmo poistuu. Aika paljon pitäisi tapahtua, että jättäisi kokonaan katsomatta :D Tässä itse kukin kaipaa kyseisiä hahmoja, mutta on siellä hyviäkin jäljellä. Salkkareista myös tippuu helposti kärryiltä. 

Vierailija
16655/45476 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- päätösjakso

- vainoamiskuvio

Ehkäpä joku päivä nettisarjana jotakin kauhua. Tuskin television puolella olevat valmiita näyttämään yhtä jaksoa myöhemmin, kun vasta klo 21 jälkeen saa näyttää K16 sisältöä. Ihmettelen ettei Rantabaari ollut kuin K12.

Näyttelijätkin varmaan tykkäisivät vaihtelusta. Tähän voisi ottaa vaikka kaikki hahmot mukaan. Mitä tapahtuu, kun ovet ja ikkunat eivät aukeakaan ja koko Pihlajakatu muuttuu yön ajaksi aavemaisen pimeäksi paikaksi, jossa alkaa tapahtumaan yliluonnollisia asioita ja pelottelua. Osa yrittää selvitä yksin ja osa menee muiden mukana. Joku voisi saada viestin rajan takaa kuolleelta hahmolta. Raakel sopisi tähän hyvin, mutta joitakin muitakin hahmoja voisi olla mukana. Lopussa uusi päivä koittaa ja kaikki kamaluudet on takanapäin. Jokainen omassa kodissaan pohtii nähneensä kummallista unta viime yönä :D 

K-16 sisältö mahdollistaisi rajumpia maskeja ja pelottavampaa sisältöä kuin Pahainpäivä tai Tuulirannat.

Vierailija
16656/45476 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti vastattuna; kuinka moni on lopettanut seuraamisen Akin & Camillan tai Sannin, Talen & Iljan poistuttua? Jotenkin olen vaan hämmentynyt, kun tälläisiä kommentteja eri alustoilla nähnyt. 

Mulle Salatut elämät on ollut niin iso osa elämää, etten vaan enää osaisi jättää kesken vaan siksi jos oma lempihahmo poistuu. Aika paljon pitäisi tapahtua, että jättäisi kokonaan katsomatta :D Tässä itse kukin kaipaa kyseisiä hahmoja, mutta on siellä hyviäkin jäljellä. Salkkareista myös tippuu helposti kärryiltä. 

Aika paljon saisi kyllä tapahtua, että lopettaisin katsomisen. En keksi mitään juonikuviotakaan, mikä olisi niin järkyttävää, että katsominen jäisi.

Jos nyt jotaiin yritän miettiä, niin ehkä silloin lopettaisin sarjan seuraamisen, jos päätettäisiin, että Ismon, Kallen, Ullan, Akin ja muiden ikonisten hahmojen näyttelijät korvattaisiin täysin uusilla näyttelijöillä. Silloin en enää tunnistaisi sarjaa samaksi ja mielenkiinto voisi hiipua.

Vierailija
16657/45476 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon saisi kyllä tapahtua, että lopettaisin katsomisen. En keksi mitään juonikuviotakaan, mikä olisi niin järkyttävää, että katsominen jäisi.

Jos nyt jotaiin yritän miettiä, niin ehkä silloin lopettaisin sarjan seuraamisen, jos päätettäisiin, että Ismon, Kallen, Ullan, Akin ja muiden ikonisten hahmojen näyttelijät korvattaisiin täysin uusilla näyttelijöillä. Silloin en enää tunnistaisi sarjaa samaksi ja mielenkiinto voisi hiipua.

Hyvä huomio, tämä varmaan veisi minunkin mielenkiinnon sarjaa kohtaa. Uuden Elinan jälkeen jäänyt pelko, että koskahan tuodaan uusi alkuperäishahmo toisella näyttelijällä takaisin. Saati sitten olemassa olevia alettaisi korvaavaan jos näyttelijä haluaa lähteä sarjasta. Talen kuoleman takia ymmärrän nyt, miksi Elina oli ns. pakko tuoda uudella hahmolla, kun Sanna Liusta ei olisi saatu mitenkään enää takaisin. 

Toinen mitä olen miettinyt joskus on se, että ehkäpä sitten voi tulla tyhjä olo jos kaikki ns. vanhat hahmot poistuisivat. Jos Ulla, Aki, Ismo, Camilla, Kalle, Kari ja Lasse kirjoitettaisi kokonaan pois, niin saattaisi jäädä aika tyhjä olo. Edustavat vielä vanhempaa aikakautta sarjassa ja heidän poistuttuaan kaikki olisi vain uusia.

Vierailija
16658/45476 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs Jutan sukupuolileikkaus? Tietääkö Lasse?

En tiä. Varmaan suhtautuisi suvaitsevasti koska Lassesta on tehty yllättävän vihreä. Hän esimerkiksi kannatti Nellan aborttia. Olisin halunnut hänestä sellaisen tavallisen kuusikymppisen.

Vierailija
16659/45476 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota Lassen tietämystä Jutan aikaisemmasta sukupuolesta kysellään jatkuvasti.

Lasse ja Jutta eivät ole asiasta koskaan puhuneet, mutta Lasse on ollut sarjassa mukana silloin, kun Joonatan oli kimpassa Iidan kanssa ja totuus Iidan isästä selvisi. Joko Lasse tietää tai odotetaan sopivaa hetkeä kertoa siitä, jotta näiden kahden suhde menee hetkellisesti tai lopullisesti ihan pilalle. Samalla Lasse syyttää varmaan Jiriä ja kumppaneita etteivät koskaan kertoneet, vaikka asiasta tietävät. Ehkä jopa Ismoa syyttää turhaan.

Vierailija
16660/45476 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPOILER - Rantabaarin 3. kaudesta.

.

.

Näköjään pressin kuvauksien perusteella kaikki tosiaan alkaa uudesta kesästä. Lola asuu kimppakämpässä Milon ja Jannen kanssa. Ilmeisesti Alissakin asuu kämpässä edelleen? Vai onko sitten muuttanut yksin.

Ketju on lukittu.