Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikkee sitä oppii ihmisen anatomiasta ja ravinnostakin kun tulee loukkaantuminen, asioita mitä ei olisi koskaan ennen edes ajatellu

Vierailija
07.07.2026 |

Jonkun aikaa tuli kärsittyä vammasta liittyen treenaamiseen, aluks tuli tunne että ei helvetti miten mä tuun pärjää kun mä en voi tehdä enää mitää, se ajo ihan todella syvälle ihmisen ravintotietämykseen ja anatomiaan kun mä olin pakotettu tutkimaan ja katselemaan. Mä opin ravinnostakin enemmän vuoden aikana kun mä olen KOSKAAN OPPINUT missään kouluissa, vanhemmilta tai mistään muualtakaan mitään, pelkästään sen takia että mä olin pakotettu ottamaan selvää. Mulla oli siis niin isot tulehdustilat ja kaikki että mun oli pakko vaihtaa ruokavaliot ja kaikki. Nykyään onneks mennään taas normaalisti ja kaikki on kunnossa. Se on hämmästyttävää miten ihminen on pakotettu tutkimaan ja samalla kasvamaan epäonnistumisien ja negatiivisten asioiden kautta. Ne ei ole setbackkeja, vaan ne on niitä mitkä vie eteenpäin!!!!!!! Ei ole olemassa negatiivista asiaa, on vain oppimista ja ymmärrystä!!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Vierailija
2/4 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sen homman pointti. Jotkut valittaa ja olisi uhriutunut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakotettuna on hyvä motivaatio :D

Vierailija
4/4 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta vuodessa olisit voinut kuntoutua muutenkin.  Aika parantaa usein vaivan kuin vaivan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi