Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
11.12.2018 |

Uusi ketju poistetun tilalle.

Kommentit (45476)

Vierailija
9081/45476 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiero Noel on pomo.

Vierailija
9082/45476 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeinen osa!

Aki ja Ressu: Ihmeen helpolla Aki päästi toistaiseksi Ressun. Lähinnä vain nuhteli poikaa. Aki muisteli yksinään omia pilleribisneksiään, barbaarin kassan viemistä, luuydinsotkua Eerikin kanssa ja sitä, kun kertoi Chiqin isälle filippiiniläisestä äpärästä. Jostain syystä Aki arvostaakin Ressua, koska parikymmentä vuotta sitten kuulemma eräs toinen eli hän itse touhusi samaan malliin ja lopulta sille kävi ihan hyvin. Mulla jäi kyllä vähän semmonen olo, että Aki sotkee ehkä Ressun johonkin hämärään tms. Aki sanoi saavansa korvauksen, mutta ei tiedä vielä missä ja millon, koska rahaa ei Ressulta vaadi. 

Miten mulla heräs tästä ajatus, että tuotanto alkaa pikkuhiljaa pelaamaan Akia Ressun isäksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9083/45476 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos nyt vaan rauhassa katottais ne jaksot niin ei tarvi arvailla mitä tapahtuu.....

Vierailija
9084/45476 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Romppaisen titteli sairaalassa on? Kallehan on itse palkannut esimerkiksi Jutan töihin ja antanut Terolle potkut.

Vierailija
9085/45476 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Kalle olisi hetero, niin veikkaisin riitelyn Jutan kanssa päätyvän kuumaan suhteeseen. 

Vierailija
9086/45476 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa onkin niin, että Gunnar on Sabrinan biologinen isä? Huumepomo voi olla Sabrinan veli Felix, joka järjesteli

Mustavaarojen kiinteistöjä Huumejengeille.

Onko Sabrinalla siis veli? Miten mulla on mennyt koko asia kokonaan ohi.

Vierailija
9087/45476 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumepomo on tietenkin Pupu. Ja hän on Gunnarin ja Ingvarin edesmenneen vaimon salatun rakkauden hedelmä.

Vierailija
9088/45476 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeinen osa!

Aki ja Ressu: Ihmeen helpolla Aki päästi toistaiseksi Ressun. Lähinnä vain nuhteli poikaa. Aki muisteli yksinään omia pilleribisneksiään, barbaarin kassan viemistä, luuydinsotkua Eerikin kanssa ja sitä, kun kertoi Chiqin isälle filippiiniläisestä äpärästä. Jostain syystä Aki arvostaakin Ressua, koska parikymmentä vuotta sitten kuulemma eräs toinen eli hän itse touhusi samaan malliin ja lopulta sille kävi ihan hyvin. Mulla jäi kyllä vähän semmonen olo, että Aki sotkee ehkä Ressun johonkin hämärään tms. Aki sanoi saavansa korvauksen, mutta ei tiedä vielä missä ja millon, koska rahaa ei Ressulta vaadi. 

Miten mulla heräs tästä ajatus, että tuotanto alkaa pikkuhiljaa pelaamaan Akia Ressun isäksi?

Tämä kävi mullakin mielessä. Outoa taas viitata parinkymmenen vuoden takaiseen puheessa, kun Alissakin on paljon vanhempi. Alissan olisi pitänyt olla olemassa jo silloin, kun Aki touhusi juttujansa Pihlajakadulla.

Vierailija
9089/45476 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Victorian varakas faija ei kuulu jotenkin Mustavaaroihin. Jos sitä edes koskaan tullaan näkemään.

Vierailija
9090/45476 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otto on elossa, koska Aino soitti faijalleen ja kyseli Samposta. Samuli osui paikalle ja Aino kertoi broidilla olevan ongelmia ja Samuli oletti Ainon puhuvan Otosta.

Vierailija
9091/45476 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otto on elossa, koska Aino soitti faijalleen ja kyseli Samposta. Samuli osui paikalle ja Aino kertoi broidilla olevan ongelmia ja Samuli oletti Ainon puhuvan Otosta.

Sampon menneisyys ei myöskään perustu leffoihin eli voi todeta, ettei mitkään spinnarit liity runkosarjaan. 

Vierailija
9092/45476 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ensimmäisen kerroksen asuntoa säästellään varmaan Lellulle tai Mikille/Susulle, koska Sabrinan kämppä on muualla.

Vierailija
9093/45476 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse veikkaan ettei Kalle tule tekemään töissä virhettä vaan myöhemmin kimpaantuneena ja humalassa lyö Juttaa. Kaksikko on edelleen riidoissa ja Ismo totesi paikalle tullessaan, että oisivat varmaan olleet toistensa kurkuissa kiinni jos ei olisi sattunut paikalle. Väkivalta on asia jota Kalle ei voi sietää ja varmasti ahdistuisi ja tajuaisi tilanteen jos itse siihen sortuisi. Ja vieläpä humalassa.

Vierailija
9094/45476 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnariin on vaihdettu pappi-Aaro muistinsa menettäneensä kilttiin Aaroon. Ilmeisesti on lopullisempaa tämä muutos.

Vierailija
9095/45476 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ihan aukea alkutunnarin logiikka. Aino ja Sabrina saivat heti paikalla oman paikkansa sarjaan tullessaan, mutta Samulia, Victoriaa eikä Sampoa ole laitettu ensi viikolla vieläkään mukaan, vaikka Aaron kohta on päivitetty. Minkä takia jotkut hahmoista on erityisasemassa? Kosonen ei myöskään koskaan saanut paikkaansa siitäkään huolimatta, että keväällä 2017 hahmosta tuli isompi ja alkoi näkyä lähes viikottain Kallen elämässä ja poliisilaitoksella Lindan seurana.

Vierailija
9096/45476 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Maikkarin eilen julkaisemassa uutisessa Sampoon liittyen lukee, että Victoria meni siirtolapuutarhalle ja pimeydestä ilmestyy hahmo. Eikös tuossa ole ihan perus Munkkiniemen katu ilta-aikaan? :D

Vierailija
9097/45476 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin Jutta on todella ihastunut Lasseen ja muuttaakin Ismon luokse asumaan ja ovat onnellinen pari hetkessä. Yhtäkkiä Jutasta onkin kamala ajatus kertoa Ismolle Lassesta. Ajattelee muka Kallen parasta ja potilaiden, mutta silti ei halua kertoa Ismolle. Eihän Ismo ja Jutta olleet yhdessä jos sitä suudelmaa ei lasketa. Oon melko varma, että Kallelle tapahtuu onnettomuus tai muu pieni kommellus, josta juominen paljastuu ja se taas aiheuttaa ison riidan. Eihän Jutan ja Ismon juttu kauaa kestä. Varmaan tulee perään Lassen kanssa säätöä ja kohta taas Ismon jne...

Vierailija
9098/45476 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sarjaan on tuotu nämä umpitylsät Samuli ja Viktoria? Ja niiden näyttelijät yhtä tylsät kuin hahmonsa.

Vierailija
9099/45476 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victorian näyttelijä ainakin yhteen aikaan seurasi sitä Uimosen näyttelijää Instagramissa. Voisiko Victoria isä olla tuttu hahmo ja pyörittää jengiä? Mistä rahat on peräisin? Sampo sanoi isää pihiksi ja Victorian täytyy pärjätä omillaan. 

Vierailija
9100/45476 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä spekuloida vasta viikon päästä nähtävää jaksoa, mutta veikkaan Noelin ottavan kirjeen sohvalta ja tarvittaessa hyödyntää omaksi edukseen sitä sisältöä. Ehkä Noel alkaa kiristämään Ingvaria tai jos kyse on hämäräbisneksistä tai yllätyslapsista, niin ottaa yhteyttä uudelleen mediaan. Tuskin kuitenkaan kertoo Sabrinalle tai Camillalle siitä.

Ketju on lukittu.